zmywarki Amica

1. Data: 2007-08-12 13:42:15

Temat: zmywarki Amica
Od: "ianus" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo prosze użytkownikow (aktualnych i byłych)zmywarek Amica o opinie o
tym sprzęcie

JS

2. Data: 2007-08-12 19:20:28

Temat: Re: zmywarki Amica
Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ianus <U...@o...pl> napisał(a):

> bardzo prosze użytkownikow (aktualnych i byłych)zmywarek Amica o opinie o
> tym sprzęcie

Pytaj o aktualnych, bo prawie wszyscy "byli" myją w zupełnie innych
zmywarkach, czyli włoskich.

3. Data: 2007-08-12 20:32:13

Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ianus" <U...@o...pl> napisał w wiadomości
> bardzo prosze użytkownikow (aktualnych i byłych)zmywarek Amica o opinie o
> tym sprzęcie

Witam serdecznie!
Moi rodzice posiadają zmywarke Amiki.
Sluzy im juz od okolo 3,5 roku. W tym czasie 2 razy lądowała w serwisie - za
kazdym razem z naszej winy. Raz było to w pierwszym dniu po podłączeniu
zmywarki, a drugi raz juz po zakonczeniu okresu gwarancyjnego - jakies 2
miesiace temu.

Ogolnie - są z niej bardzo zadowoleni. Myje ładnie i jest cicha.

Ostatnio chodziłem po sklepach ze swoją dziewczyną w poszukiwaniu zmywarki
dla niej. Amikę odradzali nam w zasadzie wszyscy sprzedawcy i namawiali na
Siemensa lub Boscha. Chociaz w sumie to zalezy wszystko i od sposobu
uzytkowania i od szczescia - nawet Bosch bedzie mogl sie zepsuc pierwszego
dnia. A poprawnie uzytkowane urzadzenie powinno sluzyc dlugie lata.

Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl - Monitoring Komputera

4. Data: 2007-08-12 22:13:45

Od: "Qbanczyk" <q...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo prosze użytkownikow (aktualnych i byłych)zmywarek Amica o opinie o
> tym sprzęcie
Jeśli z aktualnej ofery Amiki to może lepiej Beko ( produkuje zmywarki dla
Amiki). Beko daje 5 lat gwarancji
http://www.beko.com.pl/PROMOCJE,163.html
Pzdr
Qbanczyk

5. Data: 2007-08-13 07:16:22

Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...syneticon.net> szukaj wiadomości tego autora

Gabriel schrieb:
> [...]
> kazdym razem z naszej winy. Raz było to w pierwszym dniu po podłączeniu
> zmywarki, a drugi raz juz po zakonczeniu okresu gwarancyjnego - jakies 2

Mozesz troche szerzej napisac, dlaczego az dwa razy ladowala w serwisie
(z waszej winy)?
Cementu do srodka nasypaliscie? :)

--
Tomasz Chmielewski

6. Data: 2007-08-13 09:15:50

Od: "Piotr Lewandowski" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytaj o aktualnych, bo prawie wszyscy "byli" myją w zupełnie innych
> zmywarkach, czyli włoskich.

Witam,
ja mam zmywarke zakupiona jakos w 02/03 roku i dziala bez zarzutu, moglaby
lepiej suszyc, ale to raczej efekt klasy suszenia B

Modelu nie pamietam, w kazdym razie do zabudowy, ze zintegrowanym panelem,
szerokość 45 cm, a czy jest "włoska" to nie wiem

Pozdrawiam

Piotr

7. Data: 2007-08-13 14:45:02

Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...syneticon.net> napisał w
wiadomości news:f9p0g5$26l$1@newsreader2.netcologne.de...
> Mozesz troche szerzej napisac, dlaczego az dwa razy ladowala w serwisie
> (z waszej winy)?
> Cementu do srodka nasypaliscie? :)
:)
No nie do konca:) Ale prawie;)

No wiec za pierwszym razem (czyli w pierwszym dniu po zakupie) rodzice
poprosili "fachowca" o pomoc w podłączeniu ustrojstwa.
Pan Franek podłączył ten taki kabel co doprowadza czy tam odprowadza wode,
ale w nim byla taka kulka jakas co zabezpieczala dopływ/odplyw z weza.
Podobno nie wiedzial co z nią zrobic, wepchnal ją do tej rury i pozniej
wlaczyli zmywarke.
Efekt taki ze sie zepsuła. Ale byla na gwarancji, przyjechal mily serwisant,
wzial zmywarke ze sobą i po chybatygodniu byla z powrotem.

A za drugim razem rodzice zapomnieli o przełączeniu zrodła wody.
U nas jest taka sytuacja, ze mamy dwa zrodla wody w domu - z wodociagu i ze
studni glebinowej.
No i z wodociagu jest cisnienie ok, ale oni postanowili troche zaoszczedzic
na wodzie i przelaczyli na studnie.
Akurat byla taka sytuacja ze to byl okres tych upalow na poludniu Polski -
no i woda ze studni tak sobie tylko ciurkala.
Wiec do zmywarki bylo bardzo slabe cisnienie (a momentami wogole woda nie
plynela) i sie zepsula.
Tym razem byli w plecy prawie 500 zl chyba (łącznie z ceną za dojazd
serwisanta - tak przy okazji to pozdrowienia dla niego i ch.. mu w plecy, bo
naprawial zmywarke 3 albo 4 tygodnie i zdarł z rodziców niemiłosiernie).

Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl - Monitoring Komputera

Zmywarka - odstajaca klapka na proszek/tabeltki
odkurzacz profi 1
Ile kupic drewna do kominka?
PROJEKT-proszę o uwagi