znów allegro i perfumy

1. Data: 2005-01-23 17:51:43

Temat: znów allegro i perfumy
Od: "retrow" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem wlasnie po lekturze archiwalnych watkow, i wiem, ze zeby miec pewnosc,
ze perfumy sa oryginalne powinien byc polecany przez innych sprzedajacy i
wyglad opakowania powinien sie zgadzac z tym znanym z perfumerii. a tu mam
problem... znalazlam interesujacy mnie zapach u polecanego w wielu miejscach
sprzedawcy:
ale to opakowanie wyglada zupelnie inaczej niz pudeleczko ktore widzialam w
Sephorze! Tak, jak sephorowe, wyglada to z innnej aukcji:
ale znow ten sprzedajacy jest mi nieznany... nie znalazlam nigdzie wprost
polecajacego postu jakiejs obiektywnej klientki... wiec sie boje, czy nie
podroba. ;-(
Dodam, ze w Sephorze 50ml anais kosztuje ok. 230 zl. - zy sto zlotych taniej
na allegro to jednak nie zbyt podejrzana roznica? ;-)
Pierwszy raz chce kupic kosmetyk na allegro... i boje sie okropnie, gdyby nie
tak duza roznica w cenie poszlabym do sephory i kupila smrodka ze spokojnym
sumieniem, ze nie wcisne mamie bubla (bo to na preznet... ;-)
pozdrawiam
torinka

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2005-01-23 18:55:15

Temat: Re: znów allegro i perfumy
Od: Kanastro <k...@t...niebyc.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Jan 2005 18:51:43 +0100, "retrow" <t...@o...pl> wrote:

Witam

> [...]
>ale to opakowanie wyglada zupelnie inaczej niz pudeleczko ktore widzialam w
>Sephorze! Tak, jak sephorowe, wyglada to z innnej aukcji:

Khe, khe :) Przeciez zarowno w opisie aukcji, jak i na opakowaniu
produktu masz napisane, ze to edycja limitowana (cos z bransoletka,
jak z opisu na pudelku wynika). Sadze, ze w takiej sytuacji oczywiste,
ze takie opakowanie (butelka zapewne tez) bedzie sie roznilo od
opakowania standardowego, ktore najczesciej widujesz w sklepach.

>ale znow ten sprzedajacy jest mi nieznany... nie znalazlam nigdzie wprost
>polecajacego postu jakiejs obiektywnej klientki... wiec sie boje, czy nie
>podroba. ;-(

O Szylla sam kiedys pytalem (ze srednim odzewem) i ostatecznie u niego
nie kupilem, poniewaz zniechecily mnie bardzo chamskie komentarze,
jakie paru osobom wystawil. Za to mateusz124 byl zawsze polecany jako
sprawdzony sprzedawca. Od mateusza124 kupowalem raz - Samsare
Guerlaina - i jak najbardziej wszystko bylo w porzadku, a towar
oryginalny i zafoliowany.

>Dodam, ze w Sephorze 50ml anais kosztuje ok. 230 zl. - zy sto zlotych taniej
>na allegro to jednak nie zbyt podejrzana roznica? ;-)

Nie jest. Zwlaszcza ze dosc czesto wody, ktore w sklepie kosztuja
okolo 300 zl, u sprawdzonych sprzedawcow ida za 160-200 zl (a nawet
taniej, jesli to testery). Ceny z podanych przez Ciebie aukcji sa
raczej typowe dla 50 ml, zwlaszcza ze jest to EDT.

>Pierwszy raz chce kupic kosmetyk na allegro... i boje sie okropnie, gdyby nie
>tak duza roznica w cenie

Ryzyko jakies zawsze jest, jak to w zyciu ;) Ja bym jednak
mateuszowi124 zaufal (i wczesniej juz zaufalem :). Zreszta, mateusz
deklaruje, ze w razie niezadowolenia moze przyjac towar z powrotem.
Sadze, ze zalezy mu na dobrych opiniach klientow.

Pozdrawiam

Kanastro

1. Data: 2005-01-23 19:04:18

Od: "Margaret " <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

retrow <t...@o...pl> napisał(a):

> tak duza roznica w cenie poszlabym do sephory i kupila smrodka ze spokojnym
> sumieniem, ze nie wcisne mamie bubla (bo to na preznet... ;-)
> pozdrawiam

nie, roznica nie jest podejrzana, Anais Anais to jedne z tanszych perfum
sposrod wysokopolkowych (zapach do klasyki wszedl i swoje lata ma).
Nawiasem mowiac, polecam uwazne czytanie opisow (rozumiem, ze moze byc to
meczace, jesli ktos uzywa "perfuma/perfumow" miast "perfum", ale moze sie
przydac:)}.
W przypadku mateusza124 wyraznie stoi, ze jest to wersja limitowana, stad
inne opakowanie:). Takie serie sa z reguly drozsze (vide dior addict w
srebrnej flaszce).
Szyll tez jest wiarygodnym sprzedawca, wiec nie sadze zebys miala sie czego
obawiac. Ja sie jeszcze na allegro nie przejechalam, ale jesli bardzo sie
obawiasz, poszukaj kogos kto sprzedaje w Twoim regionie (oczywisci
wiarygodnego) i umow sie na odbior osobisty.

pzd serdecznie.

1. Data: 2005-01-23 19:06:35

Od: "Arcole" <u...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kanastro w aktach news:spr7v0hv868s5ej8bmjb30q4rg6kbvhvic@4ax.com
napisal(a) co nastepuje:
> [...]
> deklaruje, ze w razie niezadowolenia moze przyjac towar z powrotem.
> Sadze, ze zalezy mu na dobrych opiniach klientow.

Ja sama moge w 100% polecic Mateusza... kupilam u niego naprawde
wieeeeeeeeeele flakoników i wszystko bylo OK. Kupuje u niego nadal :)
Pozdrawiam,
Arcole

--
"...Kiss me like the child of the revolution..."
Wytnij TROLLA z adresu ;)

Maseczka :)
Krem matujacy dla faceta
nauka strzyzenia meskiego