znowu fasolka szparagowa

1. Data: 2001-08-08 10:19:55

Temat: znowu fasolka szparagowa
Od: "Beata" <b...@h...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z was zaprawia fasolke w sloikach?
Wiem ze zalewa sie goraca woda z sola, a nie wiem w jakich proporcjach....
Jezeli ktos robil cos takiego baaardzo bym prosila..:-))))

pozdrawiam
Beata

1. Data: 2001-08-10 14:33:40

Temat: Odp: znowu fasolka szparagowa
Od: "aga" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <b...@h...torun.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wiem ze zalewa sie goraca woda z sola, a nie wiem w jakich proporcjach....
> Jezeli ktos robil cos takiego baaardzo bym prosila..:-))))

Sparzoną w dużej ilości wody (na 1 litr wody czubata łyżeczka soli i 1/2
łyżeczki cukru) fasolkę nakładaj ciasno i pionowo w słoiki i zalej wywarem,
w którym gotowałaś ją.
Na wierzch wsyp kilka ziaren kwasku cytrynowego i zakręć:-))
Gotowanie:
w 1 dniu 1 godzinę
w 2 dniu 45 min

Wychodzi super,, ja ją tylko potem podgrzewam i robię tartą bułeczkę.
Mniam:-))

aga

duzoooo fajoskich przepisow
Dzik - co i jak zrobić?