zwrot vat 22- 7 %

1. Data: 2006-02-07 17:23:25

Temat: zwrot vat 22- 7 %
Od: "swiatowid" <cyfrowyja.nospam@na_serwerze.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

rzecz o odliczeniu części vatu zamateriały i prace, dla kórych vat wzrósł w
połowie 2004 roku.
czy ktoś się orientuje, które materiały można odliczyć . nie licząc tych
, które są na liście ministra ? chodzi oto, że lista nie jest kompletna i
nie stanowi dokładnego wyznacznika, liczy się zasada "było 7 jest 22 , służy
do remontu/budowania"
Z tego co się zorientowałem, od odliczenia kwalifikują się tynki, cekole
itp, elementy hydrauliczne, panele. Ale farby chyba wczesniej już były
opodatkowane 22%. Nie wiem np. co ze zlewami marmurowymi. Generalnie mocno
to skomplikowane.