życzenia świąteczne

1. Data: 2005-03-25 06:37:55

Temat: życzenia świąteczne
Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze,
serdecznie Wam życzę, abyście spędzili te dwa dni Świąt Wielkanocnych w
zdrowiu i spokoju. Zdrowie
i siły będą Wam potrzebne do intensywnych wiosną PRAC OGRODOWYCH, a spokój
do zastanowienia się, co by tu jeszcze zasępić. I to jest wymiar duchowy
(oby nikt mnie nie posadził o profanację!)
Serdecznosci Gabi

2. Data: 2005-03-25 09:58:45

Temat: Re: życzenia świąteczne
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do zastanowienia się, co by tu jeszcze zasępić. I to jest wymiar duchowy
> (oby nikt mnie nie posadził o profanację!)

Dołączę się,
Zdrowych i spokojnych Świąt :)))
Pozdrawiam, Krystyna

3. Data: 2005-03-25 10:16:14

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"GabiS" <s...@i...pl> wrote in message

> Drodzy grupowicze,
> serdecznie Wam życzę, abyście spędzili te dwa dni Świąt Wielkanocnych w
> zdrowiu i spokoju. [...]

Ja takze zycze wszystkim czytajacym Grupe Wesolych Swiat Wielkanocnych
!!
:)
Bpjea

4. Data: 2005-03-25 14:29:12

Od: "Profil1" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał

> Ja takze zycze wszystkim czytajacym Grupe Wesolych Swiat Wielkanocnych
> !!
> :)
> Bpjea
Dziekuję i odwzajemniam dla Wszystkich obecnych i nieobecnych na grupie,
dla bywalców i dla tych którzy chwilowo nie są z nami. :-)
:-) Bogusław

5. Data: 2005-03-26 06:58:51

Od: "Sylwia S" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

GabiS wrote :
> [...]
>do zastanowienia się, co by tu jeszcze zasępić. I to jest wymiar duchowy
>(oby nikt mnie nie posadził o profanację!)

Dołącze sie nieśmiało
Dużo Zdrowia, Radości, pogody (!) ducha na Święta i jeszcze dłużej :)
pozdrawiam
Sylwia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

6. Data: 2005-03-26 13:45:36

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <r...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
grupie,
> dla bywalców i dla tych którzy chwilowo nie są z nami. :-)

Może co poniektórzy się zmyli [raz w rok koło Wielkiejnocy czyli od
wielkiego święta] aby gotować jajka, malować pisanki, piec serniki i
mięsiwa czyli szykować się do świąt.

Smacznego jajka i mokrego Dyngusa-śmigusa.
--
Pozdrawiam, Jerzy

7. Data: 2005-03-26 14:23:49

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Wesoły Świąt i wszelkiej pomyślności

Życzy Grupowiczom

--
Rafał Wolski

8. Data: 2005-03-26 19:06:17

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:d23rfb$1lo$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Wesoły Świąt i wszelkiej pomyślności
>

> Życzy Grupowiczom
>
> --
> Rafał Wolski

Niedbalu 'ch'
:-)
Pozdrawia hrabiego z tiurmy
skryba

9. Data: 2005-03-27 06:28:20

Od: "Jagoda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
> [...]

Dołączam się do wszystkich wypowiedzianych już życzeń .
Szczęścia, radości i nieustającej wiosny.
Dla wszystkich co są , byli i bywają na Grupie - Jagoda

topola a ogród?
roze angielskie
OT - Wielkanoc idzie
Różowy kwiatek