życzeniowo

11. Data: 2014-12-26 02:23:32

Temat: Re: życzeniowo
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> O nie, mnie tego nie życz - nie mam najmniejszej ochoty, aby obudzić się z
> mojej rzeczywistości 33333-)

No to widać nie posiadasz natury buddy. Ja co bym nie robił, to i tak dążę
docelowo żeby z tego wszystkiego się obudzić, bo widzę, że na głupich
pozorach rzeczywistości da się zbudować tylko co najwyżej "sophisticated"
głupotę, która będzie uchodziła wśród reszty głupców za mądrość. Tylko że ta
głupota satysfakcjonuje (mnie przynajmniej) tylko na krótko i w stopniu
mizernym i trzeba odrzucić ją po pewnym czasie jak starą sfilcowaną drabinkę
linową w dążeniu do czegoś powiedzmy lepszego, a w zasadzie do tego co jest
tu i teraz. Bo to co się buduje --- te odpryski nazywane przyszłością i
przeszłością to są tylko --- kalejdoskopiczne ułamki "tu i teraz".

--
????
???

12. Data: 2014-12-26 14:58:45

Od: "Chiron" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
wesolych2013.jpg

> Życzę nam wszystkim, by to co tu piszemy okazało się bredzeniem chorych
> wariatów nie rzeczywistością ;)

Przykro mi, że tak muszę Ci napisać w takie wielkie Święta- ale skoro to
nasze tu gadanie ma okazać się bredzeniem chorych wariatów- to- uczciwszy
skalę- czym są np wystąpienia sejmowe?

--

Chiron

Breżniew
Re: Ateizm - wiara w nic
~~~~~~~~~~~~Komunistyczn e klany III RP~~~~~~~~~~~~~~
Na tacę rzućcie ze swoich
pracoholizm czy naiwność