żylaki na nogach : (

1. Data: 2003-01-03 12:52:47

Temat: żylaki na nogach : (
Od: "Marika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem zalamana, zaczynaja mi sie robic zylaki na lydkach. Mam dopiero 25!
Wiem, ze sie doigralam pasjami siadalam z nogami pod soba i zakladalam noge
na noge no i mam :( Ratujcie co teraz robic?
Pozdrawiam
Marika

1. Data: 2003-01-03 13:51:53

Temat: Re: żylaki na nogach : (
Od: "Nikita" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marika" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
noge
> na noge no i mam :( Ratujcie co teraz robic?

Słuchaj na pewno nie zaszkodzi pójść do lekarza i zrobić sobie USG
Dopplera - wykaże wszystko, co jest ewentualnie nie tak... Słyszałam, że na
żylaki pomaga Padma (ziołowy lek dostępny w aptece bez recepty, ale trzeba
zażywać regularnie i minimum przez 20 tygodni, nie ma skutków ubocznych).
Inni radzą venastat, rutinscorbin (wzmacnia zyly), lodowate natryski na
nogi.
A zresztą wcale nie jest przesądzone, ze masz żylaki. Ja też zaczęlam tego
lata mieć takie obawy (mam 24 lata), poszłam do lekarza specjalisty, zrobił
mi badanie Dopplera i okazało się, ze wszystko jest ok, a te żyłki to taka
uroda... No i zniknęły one po czasie... Więc może u Ciebie tez jest ok? A
dużo ich masz?

Pozdrowienia

Sylwia

1. Data: 2003-01-03 14:03:12

Temat: Odp: żylaki na nogach : (
Od: "Marika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dużo ich masz?
>
> Pozdrowienia
>
> Sylwia

Na razie jedna zylka. Ale cos czuje ze szykuje sie nastepna. Mi tez to
zaczelo sie w lato. Mam nadzieje ze to, tak jak mowisz nic zlego, zaczne od
rutinoscorbinu :)
Wielkie dzieki!
Marika

1. Data: 2003-01-03 14:24:33

Od: "Nikita" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na razie jedna zylka. Ale cos czuje ze szykuje sie nastepna. Mi tez to
> zaczelo sie w lato. Mam nadzieje ze to, tak jak mowisz nic zlego, zaczne
od
> rutinoscorbinu :)

No to tak samo jak u mnie - identyczne objawy - tez tylko jedna i wydawało
mi się, że zaczynaja się pojawiać inne... Też się strasznie przestraszyłam.
Do lekarza możesz pójść, by ewentualnie uspokoić sumienie :)

Życze powodzenia! Daj znać, czy wszystko ok

Pozdrawiam

Sylwia

1. Data: 2003-01-03 14:33:47

Od: "Marika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok. Dam znac : )
Wlasnie szyje krotka spodnice na wiosne a tu taki klops, ale mam nadzieje ze
bedzie ok.
Pozdrawiam
Marika

Włosy i kołtuny
Potworna suchosc skory - co robic?
Spotkanie - Krakow
apteka Oceanic w Sopocie
! Sprzedam super suszarka do wlosow PHILIPS !