żyrandol z wiatrakiem

1. Data: 2004-07-23 05:54:19

Temat: żyrandol z wiatrakiem
Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
gdzie kupić jwt w wawie??
sprawdza się to?

--
P0zdrawiam
p0li p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; icq# 16655815 skype: p0li_ten_jedyny
opera, miranda, dialog...- dziwny jestem...

1. Data: 2004-07-23 07:12:18

Temat: Re: żyrandol z wiatrakiem
Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że o gustach się nie dyskutuje, ale mimo wszystko gorąco zachęcam do
przemyślenia tej decyzji. Te, które są dostępne to klasyczny chiński design
(produkcja zresztą też). Ja osobiście mam awersję, bo był to szczyt
konsumpcyjnego rozpasania w czasach późnego komunizmu. Jeśli jednak
zdecydujesz się na zakup - w Lublinie widziałem to w Obi więc w wawie pewnie
też.

Robert

1. Data: 2004-07-23 07:19:56

Od: "Tomac" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rpm" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> konsumpcyjnego rozpasania w czasach późnego komunizmu. Jeśli jednak
> zdecydujesz się na zakup - w Lublinie widziałem to w Obi więc w wawie

We Wrocławiu mają spory wybór w Praktikerze.
Mam taki (został po poprzednich właścicielach mieszkania) i muszę stwierdzić
że co prawda wygląda kiczowato (pójdzie do wymiany), ale jest skuteczny -
nie sądziłem że aż tak. W mojej opinii stojące wiatraki się chowają
(podwieszony wywołuje obieg powietrza w całym pomieszczeniu). Pewnie
wymienimy dopiero jak się ochłodzi nieco :-)

Pozdr,
Tomac

1. Data: 2004-07-23 07:44:36

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 2004-07-23 09:12:18 niejaki rpm napisał:
> [...]
> konsumpcyjnego rozpasania w czasach późnego komunizmu. Jeśli jednak
> zdecydujesz się na zakup - w Lublinie widziałem to w Obi więc w wawie pewnie

:)
takie cos http://www.allegro.pl/show_item.php?item=28436845 też mi się nie
podoba - szukam tego w designie nowoczesnym - szkło i chrom - pomijając
estetykę - sprzęt się nawet sprawdza jako taka klimatyzacja dla ubogich

1. Data: 2004-07-23 08:51:06

Od: "Tomac" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomac" <q...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> (podwieszony wywołuje obieg powietrza w całym pomieszczeniu). Pewnie
> wymienimy dopiero jak się ochłodzi nieco :-)

Aaa... jeszcze jedno - jeżeli jest możliwość - trzeba sprawdzić jak działa -
nasz jest lekko źle wyważony i podczas kręcenia cały się kołysze na boki -
na szczęście z niedużą amplitudą :-)

Pozdr,
Tomac

1. Data: 2004-07-23 17:19:54

Od: Evunia <h...@e...day.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 23 Jul 2004 09:12:18 +0200, na pl.rec.dom, rpm napisał(a):

> Wiem, że o gustach się nie dyskutuje, ale mimo wszystko gorąco zachęcam do
> przemyślenia tej decyzji.

Ja np. nie mogę przebywać w pomieszczeniach małych (taki normalny pokój),
gdzie kręci się to ustrojstwo nad głową, bo bardzo szybko robi mi się
mętlik w głowie, źle się czuję, zbiera mnie na wymioty. Stan porównywalny
do jazdy na piekielnej karuzeli ;) Również cień od wiatraka przesuwający
się na ścianie męczy mnie niesamowicie. Być może tylko ja mam taki problem,
jednak może warto się zastanowić, czy Wam coś takiego się nie zdarzy.

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-07-25 18:56:28

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aaa... jeszcze jedno - jeżeli jest możliwość - trzeba sprawdzić jak
działa -
> nasz jest lekko źle wyważony i podczas kręcenia cały się kołysze na boki -
> na szczęście z niedużą amplitudą :-)

To kolysanie na boki, to chyba norma dla wiatrakow sufitowych.
Zaobserwowalam u innych posiadaczy. Sama nie mam, bo uwazam, ze to kiczowato
wyglada, natomiast efekt wentylacji jest zadziwiajacy. Jednakze siedzac pod
nim odczuwam niepokoj i mam wrazenie, ze zaraz runie.

Iwona

odkurzacz
Klasa lodówki...
Lakier
Czajnik elektryczny - nowy i mętna woda
Wpisowe do spółdzielni - jest czy nie ma ?