żywopłot z graba

1. Data: 2000-04-25 08:45:19

Temat: żywopłot z graba
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radośnie informuję że przed świętami posadziłam 30 metrów żywopłotu z graba.
Grabiki przyjęły się świetnie, czekam aż zaczną rosnąć.
Czy w okolicy czerwaca mogę je nawieźć? Czy to nie za wcześnie?

--
Pozdrawiam_
Edyta Szajnóg

2. Data: 2000-04-25 09:13:39

Temat: Odp: żywopłot z graba
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Edyta Szajnóg <e...@g...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8e3m2n$1v0j$...@n...ipartners.pl...
> [...]
> Grabiki przyjęły się świetnie, czekam aż zaczną rosnąć.
> Czy w okolicy czerwaca mogę je nawieźć? Czy to nie za wcześnie?

Radośnie - no pewnie, w Święta można było sobie poleniuchować z miłą
świadomością, że ta harówa już za nami:)

A poważnie, wydaje mi się, że z nawożeniem lepiej się wstrzymać, szczególnie
w taką suszę.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2000-04-25 13:14:56

Temat: Re: żywopłot z graba
Od: "Anka Stonert" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyto,
a gdzie i za ile (jesli wolno spytac) kupilas tego dr.. tzn. graba. I
jakiej jest ielko

--
-------------Z motyką na słońce------------
<s...@f...edu.pl>

4. Data: 2000-04-25 13:22:55

Od: "Anka Stonert" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyto,
a gdzie i za ile (jesli wolno spytac) kupilas te dra.. tzn. graby.
Ile sztuk Ci wyszlo na 30mm I jakiej jest wielkosci,
widzialam duze grube egzemplarze we Florpaku na Modlinskiej,
po 2.50 szt. i wydaly mi sie za drogie i za grube,
zeby sie bezbolesnie przyjely.
Z pozdrowieniami dla Ciebie i zyczeniami bujnego wzrostu dla zywoplotu.

(Przepraszam za tpoprzedni fragment listu, jakos sie sam wyslal)
Anka
-------------Z motyką na słońce------------
<s...@f...edu.pl>

5. Data: 2000-04-26 06:58:32

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Graby były jednoroczne, wielkości ok. 20 cm. Dostałam je w szkółce leśnej.
200 sztuk. W tym trochę zapasu na wypadek gdyby któreś się nie przyjęły.
Ponieważ tak małych jeszcze nie sprzedają i pani w szkółce nie miała ich
jeszcze w cenniku, dostałam je za darmo. Sadziłam je dwurządowo co 30 cm.
Za 1 zł kupiłam klony, buki, derenia, trochę drożej, po 2,50 sosnę żółtą,
jodłę koreańską i świerk srebrny. Życzą wszystkim takich zakupów.

--
Pozdrawiam_
Edyta Szajnóg

6. Data: 2000-04-26 08:08:52

Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ha! A ja kupilem klony (metrowej wysokosci) za 90 groszy :-) Tylko mieli
ostatnie 20 sztuk, bo chcialem wziac od razu setke... A propos grabow: czy
posadzone w tym roku dzeiseciocentymetrowe graby nalezy przyciac (i
ewentualnie kiedy - jesienia? Na przyszla wiosne?)

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

7. Data: 2000-04-26 09:17:06

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Graby powinno się przyciąć od razu po posadzeniu. W wypadku 10 cm ja
obciełabym tylko stożek wzrostu, ok. 1 cm, aby zaczął się rozkrzewiać. Swoje
20 cm przyciełam do 15 cm. Teraz już chyba trochę za późno, ale możesz je
przyciąć na jesieni.

--
Pozdrawiam_
Edyta Szajnóg

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

8. Data: 2000-04-26 09:20:30

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje klony i buki też miały powyżej metra, tylko grab był taki mały, ze
względu na przeznaczenie. Jedyny minus to to, że kobieta nie znała żadnych
nazw tych klonów: żółte i czerwone to wszystko czego się dowiedziałam.

--

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

9. Data: 2000-04-26 16:17:23

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> napisał w wiadomości
> Radośnie informuję że przed świętami posadziłam 30 metrów żywopłotu z
graba.

Interesuje mnie czy forma żywopłot "z graba" jest poprawna.
Ja dotychczas stosowałem "z grabu".
Jednak z buka a nie z buku więc może wymawiałem źle. Pewności jednak nie
mam.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

10. Data: 2000-04-26 18:40:43

Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkolki lesne sa kapitalnym miejscem zakopow wielu gatunkow drzew i krzewow.
Cena jaka sie placi jest bardzo niska, zawsze dostaje sie gorke-nie apteka.
Rosliny sa zdrowe.
Mankamentem jest brak oznaczenia odmian. Jezeli interesuja Was adresy
wejdzcie na strone www.lasypanstwowe.gov.pl i szukajcie dalej(mozna znalezc
ceny)
Pawel Slomczynski

sprzedam: CISY OGRODOWE NA ZYWOPLOTY