siano

1. Data: 2000-04-25 09:24:21

Temat: siano
Od: "Arkadiusz Rzepa" <a...@k...ar.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś ma pomysł co można zrobić z b. duża ilością starego siana , muszę
jakoś je usunąć . Próbowałem palić ale idzie to strasznie piowoli , może do
czegoś się może przydać .
Dzięki za wszelkie sugestje
Arek
a...@k...ar.wroc.pl

2. Data: 2000-04-25 09:46:15

Temat: Re: siano
Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chlop ze wsi wezmie z pocalowaniem reki. BTW: mozna zgrabic na kupe i zostawic
na jakies dwa lata, a potem potraktowac jak nawoz.

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

3. Data: 2000-04-26 07:14:05

Temat: Odp: siano
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Szmit" <M...@m...iw.lodz.pl> napisał w wiadomości
>mozna zgrabic na kupe i zostawic
>na jakies dwa lata, a potem potraktowac jak nawóz.

Pomysł przekompostowania jest moim zdaniem słuszny. Warto dodać nawozów
azotowych.

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

4. Data: 2000-04-26 08:06:09

Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slomy (nie siana) uzywa sie powszechnie jako nawozu nawet bez kompostowania
(zaorywanie sciernisk to przeciez nic innego)

5. Data: 2000-04-26 08:52:58

Temat: Re: Odp: siano
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

A jakiej wielkosci kompostownik proponujesz?
Juras

6. Data: 2000-04-26 12:01:10

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Slomy (nie siana) uzywa sie powszechnie jako nawozu nawet bez kompostowania
(zaorywanie sciernisk to przeciez nic innego)

Ale wtedy, rozkładająca się słoma albo siano, pobiera z gleby azot i
"zabiera" go uprawianym roślinom.
Przy przeorywaniu ściernisk należy to uwzględnić w obliczaniu dawki azotu.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

7. Data: 2000-04-26 20:19:03

Temat: Odp: Odp: siano
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jerzy Kozlowski" <j...@e...opi.org.pl> napisal w wiadomosci
l...
> A jakiej wielkosci kompostownik proponujesz?

W zależności od potrzebnej ilości kompostu. Nie wyobrażaj sobie, jednak, ze
musi do tego być jakaś skrzynia.
Wielkość (długość) pryzm
kompostowych może być dowolna. Pamiętać jednak należy o właściwym
profilowaniu związanym z zapotrzebowaniem na tlen.

Zadaj jeszcze jakieś pytanie ale takie, wiesz, poważniejsze.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

8. Data: 2000-04-26 21:13:37

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
muszę
> jakoś je usunąć . Próbowałem palić ale idzie to strasznie piowoli , może
sugestie nie na wiele ci się zdadzą. Podaj ile m3 tego masz i z czego to
siano się składa oraz czy dysponujesz wolną przestrzenią, jak dużą? a może
za 3 mies. nie będziesz mieć problemu.
Pozdrawiam Jerzy

9. Data: 2000-04-27 08:50:03

Od: "Arkadiusz Rzepa" <a...@k...ar.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiej wielkości powinny byc pryzmy z sianem do kompostowania ?? A mozna
jakos przyspieszyc zeby np w ciagu trzech miesiecy sie przwerobilo
Arek

-

10. Data: 2000-04-27 09:55:48

Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za info. Swoja droga - juz widze mojego sasiada ze wsi jak cokolwiek
przelacza ;-) Ale rzeczywiscie - saletre "wysiewa"

żywopłot z graba
sprzedam: CISY OGRODOWE NA ZYWOPLOTY
Tamaryszek
Okulizacja róż