:-\

1. Data: 2001-07-07 11:38:37

Temat: :-\
Od: "mIrO" <a...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

ludzie, ja to mam pecha. Dziewczyna dzownila z Wloch, a mnie nie bylo w
domu. Wrocilem dwie minuty pozniej. :(

pozdrowienia
mIrO

p.s.
Prawo jazdy dostalem i juz bym dzisiaj zaliczyl barikerke rozdzielajaca
jezdnie, echhh.

1. Data: 2001-07-07 14:14:14

Temat: Re: :-\
Od: "Pepeg42" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prawo jazdy dostalem i juz bym dzisiaj zaliczyl barikerke rozdzielajaca
> jezdnie, echhh.

Badz tak dobry i uprzedz wszystkich, po ktorych drogach naszego kraju
zamierzasz sie poruszac :-)
ppg

1. Data: 2001-07-07 19:16:51

Od: "mIrO" <a...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Badz tak dobry i uprzedz wszystkich, po ktorych drogach naszego kraju
> zamierzasz sie poruszac :-)
> ppg

n/p

narazie glownie drogi wojewodztwa slaskiego, trasy: Katowice - Katowice
Janow, Katowice - Sosnowiec Juliusz, Katowice - Dabrowa Gornicza Manhattan
:)

aaa, a dzisiaj jechalem z Krakowa do Katowic przez Olkusz, jak ktos widzial
lanosa jadacego zgodnie z przepisowa szybkoscia, to to bylem ja! (wszyscy
mnie wyprzedzali)

mIrO

1. Data: 2001-07-07 19:53:49

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mIrO <a...@g...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9i7n6p$s00$...@s...icm.edu.pl...
> narazie glownie drogi wojewodztwa slaskiego, trasy: Katowice - Katowice
> Janow, Katowice - Sosnowiec Juliusz, Katowice - Dabrowa Gornicza Manhattan
> :)

Ufffff.... Dobrze, ze Ci nie przyszlo do glowy Katowice - Zabrze.

> aaa, a dzisiaj jechalem z Krakowa do Katowic

Aaaa, a ja wczoraj jechalam z Zabrza do Krakowa i z Krakowa do Zabrza ;-)))
Jak dobrze, ze Cie nie spotkalam, bo to mogloby sie tragicznie skonczyc,
mIrO, Piracie Drogowy ;-)

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2001-07-08 05:47:14

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Natchniuza <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9i7p60$9np$...@n...tpi.pl...
> Aaaa, a ja wczoraj jechalam z Zabrza do Krakowa i z Krakowa do Zabrza
;-)))
> Jak dobrze, ze Cie nie spotkalam, bo to mogloby sie tragicznie skonczyc,
> mIrO, Piracie Drogowy ;-)

A ja sobie jade we wtorek trasa Bydgoszcz-Katowice, takze uwaga na pociagi
;)

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-07-08 08:38:38

Od: "mIrO" <a...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ufffff.... Dobrze, ze Ci nie przyszlo do glowy Katowice - Zabrze.
Nad tym jeszcze pomysle. Specjalnie dla Ciebie :-)

> Pozdrawiam
> Magda

mIrO

1. Data: 2001-07-08 20:49:41

Od: "swecol" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ludzie, ja to mam pecha. Dziewczyna dzownila z Wloch, a mnie nie bylo w
> domu. Wrocilem dwie minuty pozniej. :(
Dzis bylem w domu jak dzownila :))

pozdrowienia
mIrO

1. Data: 2001-07-09 09:57:31

Od: "ŁukAsh" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
widzial
> lanosa jadacego zgodnie z przepisowa szybkoscia, to to bylem ja! (wszyscy

To ja się może przestanę poruszać tymi trasami, bo chcę jeszcze trochę sobie
pożyć ;))
ŁukAsh

1. Data: 2001-07-09 10:49:22

Od: "mIrO" <a...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja się może przestanę poruszać tymi trasami, bo chcę jeszcze trochę
sobie
> pożyć ;))
> ŁukAsh

hehe, Ciebie to ja moge pod szkola dopasc, tylko ze autem pojade do szkoly
dluzej, niz chodze pieszo, wiec nie bedzie mi sie oplacac :)

mIrO

1. Data: 2001-07-09 16:28:13

Od: "ŁukAsh" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hehe, Ciebie to ja moge pod szkola dopasc, tylko ze autem pojade do szkoly
> dluzej, niz chodze pieszo, wiec nie bedzie mi sie oplacac :)
>
> mIrO

hehe, tylko nie radzę próbować 01.09, bo wtedy będę miał okazję, żeby się
"odwdzięczyć" ;)

ŁukAsh

KABOTYNKA - fenomen ???!!!
klopoty z sama z soba