! DUŻY PROBLEM !

1. Data: 2001-07-07 13:24:51

Temat: ! DUŻY PROBLEM !
Od: Łukasz Wieczorek <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Wiadomość będzie troszkę nie na temat, ale potrzebna mi jest pomoc...
Jakiego serwera używacie, żeby obsługiwać grupę w Outlook'u. Mam ustawiony
news.task.gda.pl , ale kiedy chcę umieścić posta, dostaję komunikat :"440Posting not
allowed".
Pomóżcie proszę!
Dzięki
ŁukAsh >>> w...@w...pl - i nate adres proszę adresy ;))

1. Data: 2001-07-07 13:32:02

Temat: Re: ! DUŻY PROBLEM !
Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Łukasz Wieczorek <w...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9i72j4$g6d$...@i...srv.wp-sa.pl...

> Jakiego serwera używacie, żeby obsługiwać grupę w Outlook'u.

news.tpi.pl

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2001-07-07 13:33:27

Od: "ŁukAsh" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za adres! Już ustawiłem, więc prośba nieaktualna.
ŁukAsh

1. Data: 2001-07-07 13:49:15

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ŁukAsh <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9i7332$8u$...@n...tpi.pl...
> Dziękuję za adres!

Alez prosze ;-)

> Już ustawiłem, więc prośba nieaktualna.

Skoro juz ustawiles i wszystko dziala poprawnie, to teraz czekamy wszyscy na
duuuzo postow od Ciebie ;-)

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2001-07-07 17:56:36

Od: "ŁukAsh" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Skoro juz ustawiles i wszystko dziala poprawnie, to teraz czekamy wszyscy
>na
>duuuzo postow od Ciebie ;-)

Będę się starał, choć to zależy do tego jak zostanę przyjęty (patrz pierwszy
post, niestety z gatunku ciężkich...)... ;)

Pozdrawiam,
ŁukAsh

1. Data: 2001-07-07 18:38:39

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Natchniuza w news:9i73qg$29e$1@news.tpi.pl...

(...)
> ... to teraz czekamy wszyscy na duuuzo postow od Ciebie ;-)
>
> Pozdrawiam
> Magda

Och nie Magduś! Tylko nie "dużo"!!! Przecież nie chodzi o ilość... I tak,
wraz z wakacjami zrobił się mętlik! Ze 120 postów na dobę nagle zrobiło sie trzysta!
A Ty jeszcze wołasz więcej ;)))!

A jaki to będzie kłopot ze zrobieniem statystyk w psphome!:))) Lipiec będzie się
liczył (sam) ze dwie godziny!!
Przy okazji powiem, że za dwa dni ukaże się piąta wersja serwisu psphome!
Z mnóstwem ciekawych, nowych rzeczy wewnątrz!

--
serdeczności
Allfređ

1. Data: 2001-07-08 20:55:08

Temat: Odp: ! DUŻY PROBLEM !
Od: "swecol" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jakiego serwera używacie, żeby obsługiwać grupę w Outlook'u. Mam ustawiony
> news.task.gda.pl , ale kiedy chcę umieścić posta, dostaję komunikat

Kolego, jeszcze troche i bede sie bac otworzyc konserwe. Wiesz o co chodzi?
Qrcze, czuje sie, jakbys mnie przesladowal. Na pss i pssm tez jestes?

mIrO

1. Data: 2001-07-09 10:58:56

Od: "ŁukAsh" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kolego, jeszcze troche i bede sie bac otworzyc konserwe. Wiesz o co
chodzi?
> Qrcze, czuje sie, jakbys mnie przesladowal. Na pss i pssm tez jestes?
>
> mIrO

Spokojnie... aż taki złośliwy nie jestem... ;))

ŁukAsh

ps... a z resztą nic tu nie napiszę ;))

:-\
KABOTYNKA - fenomen ???!!!