:>

1. Data: 2005-07-25 22:09:34

Temat: :>
Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego sie nie spodziewaliscie :)

Pzdr,
HS.

2. Data: 2005-07-25 22:20:06

Temat: Re: :>
Od: Saliconte <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Jul 2005 00:09:34 +0200, HardStyler <j...@c...pl>
wrote:

>Tego sie nie spodziewaliscie :)
>
>Pzdr,
>HS.

Znalazł bys sobie wreszcie jakas dupe, chuju!

3. Data: 2005-07-26 07:12:10

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saliconte" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Znalazł bys sobie wreszcie jakas dupe, chuju!

a dupa byłaby rozwiązaniem wszelkich problemów? Tak myślisz? :>
Nietoperek

4. Data: 2005-07-26 07:24:52

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> a dupa byłaby rozwiązaniem wszelkich problemów? Tak myślisz? :>
> Nietoperek

Z tego co wiem, to dupa nie jest pojęciem należącym do żadnej z religii tego
świata ... a co za tym idzie nadaje sią na boga - wg. Twojego jego
pojmowania. Jakby tego było mało, niektórzy twierdzą, że mają boga w dupie -
co jeszcze bardziej podnosi prestiż tej ostatniej, gdyż czyni ją domem
bożym.
A jak wiadomo - rozwiązania wszelkich problemów nalezy szukać w bogu :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

5. Data: 2005-07-26 08:10:28

Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):
> [...]
> domem bożym.
> A jak wiadomo - rozwiązania wszelkich problemów nalezy szukać w bogu :)
ROTFL! :>

> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.
HS...

6. Data: 2005-07-26 13:06:56

Od: Tomi <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saliconte napisał(a):

> Znalazł bys sobie wreszcie jakas dupe, chuju!

alt.pl.dupa czy jakos tak

7. Data: 2005-07-27 09:41:07

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> domem bożym.
> A jak wiadomo - rozwiązania wszelkich problemów nalezy szukać w bogu :)

Dobrze wiesz, że okręciłeś kota ogonem i na dodatek sprawia Ci to ogromną
przyjemność. Wiesz Przemysławie, ostatnio nie widać u Ciebie żadnych
przebłysków inteligencji czy błyskotliwości, a jedynie sarkazm i sarkazm i
sarkazm :]
Nietoperek

Re: przypadek rodzinny
Ja nie potrafie kochac?