pomozcie

1. Data: 2005-07-25 22:54:55

Temat: pomozcie
Od: "aaa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Chciałalem się Was spytać - jeśli spotykacie się z dziewczyną to jak często. Ja
mam 27 lat pracuje ona 25 lat i nie pracuje - skończyła studia inżynierskie, ma
wakacje, szuka pracy - mnostwo czasu wolnego. widuję ją co 3 lub 4 dzeiń. WIem,
że z poprzednim chłopakim widywała się prawie codziennie. Jest już ponad miesiąc
odkąd się spotykamy. Od tygodnia jesteśmy na poważnie. Czuję że coś jest nie
tak. Ona mówi, że wie o tym co do niej czuje, ale ona na razie nikogo nie kocha
- chce dać szansę dla mnie i dla niej, bo może coś wyjdzie - tak twierdzi. NIe
było jeszcze pocałunków. Po tym jak sie cofnęła przy pierwszej probie
pocałowania nie mam odwagi probować. Wiem że uprawiała sex z poprzednim
chłopakiem, teraz jej poglądy się zmieniły i chce dopiero po ślubie. Dzisiaj się
jej pytałem kiedy będzie następne spotkanie odpowiedziała zobaczymy - nie bede
jutro do niej pisal sms przez caly dzien - zawsze dostawala po 5 dziennie -
zobacze czy sie odezwie - jesli nie to po 5 dniach zadzwonie do niej i się
spytam czy chce sie nadal spotykać.
Powiecie, żebym dał sobie spokój, ale to troche trudne bo coś czuję
Zwracam sie do was z serdeczną prośbą i byłbym wdzięczny o odpowiedź:
Jak zachować się w takiej sytuacji?
Co byście zrobili?
Jak można wyczuć dziewczynę czy jej zależy?
Jak można wyczuć czy nie jesteśmy na liście rezerwowej?
Bardzo dziękuje za poważne potraktowanie pytan

2. Data: 2005-07-25 23:04:40

Temat: Re: pomozcie
Od: Saliconte <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Jul 2005 00:54:55 +0200, "aaa" <a...@w...pl> wrote:

> [...]
>Jak można wyczuć dziewczynę czy jej zależy?
>Jak można wyczuć czy nie jesteśmy na liście rezerwowej?
>Bardzo dziękuje za poważne potraktowanie pytan

Zrob tak umow sie z nia, pojdzie gdzies nad jezioro czy do parku i jak
zdjemie pantofelki to zrob jej masaz stóp, a pozniej je pocałuj, okaz
czułosc, pozniej zapytaj czy chce byc z toba. Jak bedzie zimna to
spadaj, albo przynajmnie nie odzywaj sie wiecej, musisz dac wyrazny
znak.

3. Data: 2005-07-26 06:31:39

Od: "Redtown" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cie muszę oświecic nieco :)

> [...]
> że z poprzednim chłopakim widywała się prawie codziennie. Jest już ponad
> miesiąc odkąd się spotykamy. Od tygodnia jesteśmy na poważnie. Czuję że

Dobrz czujesz. W ciagu miesiąca jak widać wyraźnie chetnie zapoznała cię ze
swoją bujną przeszłością, dzięki czemu wiesz nawet o szczegółach - ile to
razy się spotykała z jakims tam kolesiem i jaka to nie ona. Ty może i
"jesteś" na powaznie, ale ona nie, bo się fajnie czuje :)

> Wiem że uprawiała sex z poprzednim
> chłopakiem, teraz jej poglądy się zmieniły i chce dopiero po ślubie.

Poglądy się nie zmieniają tak radykalnie :) Bzyka się z kimś na boku więc
jej sie z tobą nie chce - proste.

> Dzisiaj się
> jej pytałem kiedy będzie następne spotkanie odpowiedziała zobaczymy

Jak można tak dawac soba pomiatać. Zobaczymy.

4. Data: 2005-07-26 11:20:05

Od: Olek Olowski <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

aaa wrote:
> [...]
> Jak można wyczuć dziewczynę czy jej zależy?
> Jak można wyczuć czy nie jesteśmy na liście rezerwowej?
> Bardzo dziękuje za poważne potraktowanie pytan

musisz pamietac o bardzo waznej zeczy, w kazdej relacji musi panowac
rownowaga. w zwiazku kiedy mozemy stwierdzic iz jestesmy kochani gdy
otrzymujemy, gdy dostajemny. aby dostawac musimy dawac lub tez nie.
nalezy jednak pamietac o rownowadze, tzn ty dajesz, ona daje na poziomie
zaspokajajacym twoje potrzeby wtedy czujesz sie kochany, jak i ta druga
osoba.
ty czyjesz sie nie kochany poniewaz (i tutaj pojawi sie tylko jenda z
teorii)zachwiales rownowage okazywania uczuc w zwiazku, poprsotu
przedobrzyles. za bardzo okazujesz ze ci zalezy.

moja propozucja jest nastepujaca:
rozmowa, powazna rozmowa i tylko romowa, postarajs sie jakos zapanowac
nad swoimi uczuciami i powiedz dziewczenie ze ja kachasz, itp jednak
powiedz tez ze oczekujesz czegos wiecej, czegos co wystepuje w normalnym
zwiazku dwojga ludzi. z rozmowy wyciagniesz wnioski, i odpowiednio
zareagujesz.

ja mialem w zyciu wiele kobiet i dopiero teraz znalazlem taka z ktora
jestem szczesliwy. nasze relacje okazywania milosci sa na podobnym
poziomie i to jest wlasnie sukces poszukiwan. to gwarantuje wew spokoj.
wiesz, mysle ze to tak naprawde nie jest ta osoba, ktorej szukasz.

5. Data: 2005-07-26 14:47:19

Od: "Cien" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:5f1c.000001d1.42e56dbf@newsgate.onet.pl aaa napisał(a):

> WIem, że z poprzednim chłopakim widywała się prawie codziennie.
> Jest już ponad miesiąc odkąd się spotykamy. Od tygodnia jesteśmy
> na poważnie. Czuję że coś jest nie tak. (...) NIe było jeszcze pocałunków.

[ciach resztę]

Więc piszesz, że ile masz lat?

Cień

6. Data: 2005-07-26 15:06:41

Od: Saliconte <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Jul 2005 14:47:19 +0000 (UTC), "Cien"
<s...@g...pl> wrote:

>[ciach resztę]
>
>Więc piszesz, że ile masz lat?
>

>--
>pozdrawiam
>Cień

hahah ales mu dociał, teraz sie nie pozbiera chlopak

7. Data: 2005-07-26 15:17:55

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

aaa; <5...@n...onet.pl> :

> [...]

> NIe
> było jeszcze pocałunków. Po tym jak sie cofnęła przy pierwszej probie
> pocałowania nie mam odwagi probować.

Się "gwałtem" bierze - nie to żeby zaraz ręce łamać, ale tak
zdecydowanie ze dwa, trzy razy to by wypadało spróbować. ;)

> Wiem że uprawiała sex z poprzednim
> chłopakiem, teraz jej poglądy się zmieniły i chce dopiero po ślubie.

Pierdolenie kotka za pomocą młotka - prawidłowa racjonalizacja brzmi -
NIE CHCE. Napiszę inaczej - po pierwsze problem polega na tym, że
czasami wystarczy ten pierwszy raz - czyli nie jest ważne, że uprawiała
seks ale ważne są przyczyny/okoliczności, dla których zaczęła go
uprawiać. Po drugie bywa, że seks jest zamiennikiem prawidłowych relacji
w związku - jest jednak utożsamiany z aktem zawarcia związku - jeżeli w
tym przypadku tak jest, to Twoja dziewczyna boi się związku [lub jeszcze
prościej - Ciebie lub siebie samej], a nie seksu.

> [...]
> zobacze czy sie odezwie - jesli nie to po 5 dniach zadzwonie do niej i się

Straszysz dziewczynę - dobra chcesz na nią metodę - spotykaj się z nią
na spokojnie jeszcze trochę, wręcz bądź nadmiernie miły, a potem
"zamilknij" i czekaj - metoda być albo nie być - uda się albo się nie
uda.

> Zwracam sie do was z serdeczną prośbą i byłbym wdzięczny o odpowiedź:
> Jak zachować się w takiej sytuacji?

Ja to bym się pewnie schlał do nieprzytomności. ;)

> Co byście zrobili?

Kupiłbym browca?

> Jak można wyczuć dziewczynę czy jej zależy?

Jak chcesz mieć coś trwałego, to podejdź do sprawy na spokojnie - tak
już bywa, że nie wszystkie kobiety nadają się do związków, tudzież
czasami nie ten czas i nie ten partner co trzeba. Jak jest
niezdecydowana to trzeba ją trochę bardziej przekonać, ale nie za pomocą
sms'ów.

> Jak można wyczuć czy nie jesteśmy na liście rezerwowej?

Nie można.

> Bardzo dziękuje za poważne potraktowanie pytan

Gdybym pytania potraktował poważnie, to bym napisał żebyś dał sobie
spokój i odczekał ze dwa lata - albo spotkasz inną albo sam się
zmienisz. ;)

Flyer

8. Data: 2005-07-26 16:56:43

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*aaa* wrote in <news:5f1c.000001d1.42e56dbf@newsgate.onet.pl> :

> Powiecie, żebym dał sobie spokój, ale to troche trudne bo coś czuję

czyli, co czujesz?

> Jak zachować się w takiej sytuacji?

jak nie pocałujesz dziewczyny na pierwszej randce jesteś gentlemanem,
jak nie pocałujesz na drugiej jesteś gejem. - fishyzm

> Co byście zrobili?

dać jej ultimatum - niech sie zdecyduje

> Jak można wyczuć dziewczynę czy jej zależy?

ty już wyczułeś - nie zależy jej. Przeczytaj co sam napisałes.

> Jak można wyczuć czy nie jesteśmy na liście rezerwowej?

j.w.

--
Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

9. Data: 2005-07-26 16:59:58

Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak można wyczuć czy nie jesteśmy na liście rezerwowej?

Czasem lista rezerwowa to coś. Bo jak ten z właściwej odpadnie, to Ty się
nim stajesz. Trzeba tylko cierpliwości. No chyba, że daleko na tej
rezerwowej jesteś...

Pozdrawiam,
MAG

10. Data: 2005-07-26 18:40:03

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MAG napisał(a):

> Czasem lista rezerwowa to coś. Bo jak ten z właściwej odpadnie, to Ty się
> nim stajesz. Trzeba tylko cierpliwości. No chyba, że daleko na tej
> rezerwowej jesteś...

Cierpliwości można mieć dużo, ale można też pomyśleć o zapełnianiu
własnej listy rezerwowej ;)

A potem bawić się w listę przebojów ;)

:>
Re: przypadek rodzinny