z innej beczki

1. Data: 2005-07-26 19:12:54

Temat: z innej beczki
Od: Tomek <B...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czemu laski leca na kase? Mam wrazenie ze jak bym mial kasiore
to wiekszosc by ze mna sie umowila , ale jak tu w dzisiejszych
czasach miec dobry samochód i dobra prace.Moze to tylko zdziry
leca na kase , ale ja mam wrazenie ze te normalne tez gdzies tam
maja zakodowane w podswiadomsci ze ich partner musi byc zamozny.
Chyba juz minely czasy kiedy laski lecialy na facetów romantycznych
i z charakterm :).

2. Data: 2005-07-26 19:42:34

Temat: Re: z innej beczki
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek; <s...@l...localdomain> :

> [...]
> maja zakodowane w podswiadomsci ze ich partner musi byc zamozny.
> Chyba juz minely czasy kiedy laski lecialy na facetów romantycznych

Jeżeli myślisz o Socjaliźmie, to faktycznie minął - wtedy większość osób
miała "równo", więc stan majątkowy miał mniejsze znaczenie, bo wysoki
stan majątkowy był unikalny.

Jeżeli myślisz o czasach dawniejszych, to musiałbyś zapytać autorów
książek i filmów, czemu nie walą całej prawdy, a tylko dobrze
sprzedające się wśród biednej gawiedzi mity. ;)

Flyer

3. Data: 2005-07-26 20:08:58

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek <B...@S...pl> napisał(a):

> Chyba juz minely czasy kiedy laski lecialy na facetów romantycznych
> i z charakterm :).

no niestety, musisz wiec zaakceptowac bycie samotnym do konca zycia.

4. Data: 2005-07-26 20:14:13

Od: Tomek <B...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.07.2005 Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał/a:
> Tomek; <s...@l...localdomain> :
>

> Jeżeli myślisz o Socjaliźmie, to faktycznie minął - wtedy większość osób
> miała "równo", więc stan majątkowy miał mniejsze znaczenie, bo wysoki
> stan majątkowy był unikalny.

Ciekawo czy mieli wtedy blanty.

> Jeżeli myślisz o czasach dawniejszych, to musiałbyś zapytać autorów
> książek i filmów, czemu nie walą całej prawdy, a tylko dobrze
> sprzedające się wśród biednej gawiedzi mity. ;)

Dobra ide zapale moze cos madrzejszego mi przyjdzie do glowy :)

5. Data: 2005-07-26 20:16:51

Od: " Awerna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek <B...@S...pl> napisał(a):

> Witam
> Czemu laski leca na kase?

Może dlatego, że faceci lecią na ładną buzię i zgrabny tyłek... o wydatnym
biuście nie wspominając :)
To oczywiście generalizowanie, ale zgodne z Twoją tezą...

> [...]
> leca na kase , ale ja mam wrazenie ze te normalne tez gdzies tam
> maja zakodowane w podswiadomsci ze ich partner musi byc zamozny.

Owszem, podświadomie (ewolucyjnie) mają zakodowane, że partner zamożny =
zaradny, zaradny = potrafiący zadbać o rodzinę i potomstwo, aby niczego im nie
zabrakło... czyli lepszy...
Uwarunkowane jest to prawem o zachowaniu ciągłości gatunku... Zgodnie z tą
zasadą mężczyzna (czyli samiec, sorry) ma ciągoty, aby swój materiał
genetyczny (...wiadomo jaki) pozostawić w jak największej ilości miejsc o
sprzyjającej florze bakteryjnej (...wiadomo gdzie).
No cóź, natura...

> Chyba juz minely czasy kiedy laski lecialy na facetów romantycznych
> i z charakterm :).
> Pozdrawiam

czasy jak czasy...
z pewnością opowieści spod znaku płaszcza i szpady to przeżytek, ale wierz mi,
że kobiet romantycznych, czekających na tego jedynego nie brakuje...
Jako kobieta mająca sporo koleżanek w wieku 20-30(+) lat czuję się upoważniona
do wygłaszania takich opinii, gdyż znam osobiście conajmniej kilka takich
"bezndziejnych" przypadków...
Natomiast fakt, że TAKIE kobiety i TACY mężczyźni często mają niezbyt
skorelowane trajektorie nadal pozostaje dla mnie zagadką...

pozdrawiam, Awerna

p.s. a tak w ogóle to się witam, bom nowa:)

6. Data: 2005-07-26 20:30:20

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Awerna <a...@g...pl> napisał(a):

> p.s. a tak w ogóle to się witam, bom nowa:)

a witaj witaj.

podoba mi sie twoja wypowiedz. zaprzyjaznimy sie?

7. Data: 2005-07-26 20:31:26

Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):
> Czemu laski leca na kase?
Bo wiele kobiet to po prostu tanie szmaty.

> Mam wrazenie ze jak bym mial kasiore
> to wiekszosc by ze mna sie umowila
Wiekszosc, ale szukaj tych, ktore by sie z toba nie umowily z tego
powodu. Istnieja, ale nie szukaj ich na dyskotekach - tam ich odsetek
jest prawie zerowy.

> Moze to tylko zdziry
> leca na kase
Nie moze, ale napewno.

>, ale ja mam wrazenie ze te normalne tez gdzies tam
> maja zakodowane w podswiadomsci ze ich partner musi byc zamozny.
W podswiadomosci? Nie wydaje mi sie.

Pzdr,
HS.

8. Data: 2005-07-26 20:34:39

Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera <h...@g...pl> napisał(a):

> a witaj witaj.
>
> podoba mi sie twoja wypowiedz.
dzięki. miło mi... :)
ciekawe czy stylistycznie czy merytorycznie?

> zaprzyjaznimy sie?
jakoś mi nie konweniuje przyjaźń via net. jak to tak, że nie da się wpaść po
szklankę soli... pożyczyć... albo inną flaszkę:)
ale polubić się możemy... masz u mnie handicap:)

9. Data: 2005-07-26 20:46:41

Od: " Awerna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> szklankę soli... pożyczyć... albo inną flaszkę:)
> ale polubić się możemy... masz u mnie handicap:)

To pisałam ja - Awerna!
Tylko mi się omskło i się nie podpisałam:)

10. Data: 2005-07-26 21:15:53

Od: "Trists" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <B...@S...pl> wrote in message
> Witam
> Czemu laski leca na kase?

czytaj wypowiedz awerny:)

> Mam wrazenie ze jak bym mial kasiore
> to wiekszosc by ze mna sie umowila

i masz racje. jakby do tej kasy doszl jeszcze ze masz rowno pod sufitem to
wszystkie twoje:)

> ale jak tu w dzisiejszych
> czasach miec dobry samochód i dobra prace.

da sie. wiem ze w Polsce pokutuje wszechobecnie teza ze kase mozna miec
tylko jak sie kradnie/oszukuje/wyzyskuje. Not to zrobie krok zeby ja obalic
bo to rzeczywiscie jest bzdura i jestem tego przykladem:) oczywiscie ciagle
sie dorabiam ale ile trzeba sie naprawde napracowac zeby cos osiagnac,
zbudowac to... szok. a jak chcesz pogadac o ludziach ktorzy odnosza 'sukces'
(wiekszy albo mneijszy i w jakiejkolwiek dziedzinie) to proponuje nowy
watek:)

> Moze to tylko zdziry
> leca na kase

one tez:)

> ale ja mam wrazenie ze te normalne tez gdzies tam
> maja zakodowane w podswiadomsci ze ich partner musi byc zamozny.

czytaj awerne:)

> Chyba juz minely czasy kiedy laski lecialy na facetów romantycznych
> i z charakterm :).

nie minely. ale oprocz tego nie mozesz byc lajza, musisz sie wykazac i
jednym z sygnalow ze potrafisz sie wykazac jest to ze masz kase. najlepiej
jak ja zarobiles sam a nie dostales-wtedy jestes idealny:)

--
Trists

pomozcie
:>