Wiem, ze nie odkrylem Ameryki

1. Data: 2005-07-26 21:11:15

Temat: Wiem, ze nie odkrylem Ameryki
Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale alkohol przelamuje bariery psychiczne. Po jego spozyciu mozemy
tlumaczyc sie, ze dzialalismy pod jego wplywem. On czesto nawet nami nie
kieruje, a jednak po jego spozyciu i tak robimy rzeczy, na jakie bysmy
sie nie zdecydowali, bo wiemy, ze mozemy pozniej wytlumaczyc sie jego
dzialaniem. On staje sie nasza tarcza ochronna.

Decydujemy sie robic rzeczy, ktore normalnie bysmy nie zrobili.
Pokazujemy prawdziwe ja, ktore w nas siedzi, a ktore jest ukrywane z
powodow obyczajowych.

Najglupszy telefon swojego zycia wykonalem po trzech piwach, ale ciekawe
jest to, ze bardzo dokladnie wiedzialem co robie, a alkhol byl dla mnie
przykrywka... Boze - jaki ja jestem pierdolniety, powiedzial ateista HS;)))

Pzdr,
HS.

2. Data: 2005-07-26 22:33:03

Temat: Re: Wiem, ze nie odkrylem Ameryki
Od: Mirek <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

HardStyler <j...@c...pl> napisał:
> [...]
> sie nie zdecydowali, bo wiemy, ze mozemy pozniej wytlumaczyc sie jego
> dzialaniem. On staje sie nasza tarcza ochronna.

Masz absolutną rację. Ja kiedyś pod wpływem ilości spożytego w trakcie
pewnej imprezy alkoholu o mało nie przespałem się z dziewczyną. Niestety
epizod zakończył się na seksie oralnym, była również mocno najebana,
najwidoczniej musiałem włożyć jej zbyt głęboko w gardziel i koniec końców
obrzygała mi jaja.

3. Data: 2005-07-28 18:14:13

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> najwidoczniej musiałem włożyć jej zbyt głęboko w gardziel i koniec końców
> obrzygała mi jaja.

Być może zrealizowałeś tym samym czyjąś w duchu skrywaną fantazję, hehe.

4. Data: 2005-07-29 10:53:19

Od: Mirek <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Szczesiu <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> napisał:
> Być może zrealizowałeś tym samym czyjąś w duchu skrywaną fantazję, hehe.

Wątpię, nazajutrz wytłumaczyła całe zajście właśnie nadmierną ilością
spożytego alkoholu, i w zasadzie trudno było nie przyznać jej racji.
W sumie stare dzieje, jeszcze z czasów liceum...

z innej beczki
pomozcie
:>
Re: przypadek rodzinny