0,5 l weselnej(absolwent), jakieś propozycje??;]

1. Data: 2005-08-29 08:28:32

Temat: 0,5 l weselnej(absolwent), jakieś propozycje??;]
Od: "gregory" <IIcool@_______gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dostałem wczoraj 0,5 l absolwencika weselnego i w tym momencie rodzi się moje
pytanie; jakie składniki dobrać by zrobić z tego coś pysznego ;-)?

Myślałem o kukułce?jakieś inne propozycje??

Thanks from the mountain za odpowiedzi!

--
gregoryR

2. Data: 2005-08-29 08:46:42

Temat: Re: 0,5 l weselnej(absolwent), jakieś propozycje??;]
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pytanie; jakie składniki dobrać by zrobić z tego coś pysznego ;-)?
>
> Myślałem o kukułce?jakieś inne propozycje??

likier jajeczny?

mmm, pyszna sprawa;-)

pozdrawiam
Basia

3. Data: 2005-08-29 09:42:08

Temat: Wypić?
Od: "Fishman" <d...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

;)

Fishman

--
"Nie rozmawiałam z tobą i nie wiem
co dokładnie ci się nie podoba w feminiźmie

4. Data: 2005-08-29 09:48:49

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

gregory wrote:

> Dostałem wczoraj 0,5 l absolwencika weselnego i w tym momencie rodzi się moje
> pytanie; jakie składniki dobrać by zrobić z tego coś pysznego ;-)?

Śledzik z cebulką, ewentualnie zimne nóżki.
MSPANC

--
Śmiech jest silniejszy niż dobre maniery.

5. Data: 2005-08-29 10:05:36

Temat: Re: Wypić?
Od: "gregory" <IIcool@_______gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fishman" wrote:

> ;)

To, że tak powiem w ostateczności ;-)

--
gregoryR

6. Data: 2005-08-29 10:06:53

Od: "gregory" <IIcool@_______gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" wrote:

> likier jajeczny?
> mmm, pyszna sprawa;-)

TO jeszcze przepisik proszę!

--
gregoryR

7. Data: 2005-08-29 11:02:43

Temat: To może kajmak?
Od: "Fishman" <d...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwie puszki skondensowanego mleka (słodzonego!) gotować 2-3godziny na bardzo
słabym ogniu (tak, żeby się tylko bąblało od czasu do czasu, inaczej
zdetonujesz kuchnię na słodko). Po zdjęciu z ognia puszki schłodzić (do
zimnej wody, albo gdzieś zostawić na kilka dobrych godzin), po czym brązową,
mocno kuszącą zawartość wtrynić do pojemnika i miksować powoli dolewając
zawartość półlitrówki (najlepiej zmrożoną). Po uzyskaniu jednolitej masy
przelać do butelek i wylizać pojemnik, żeby się nic nie zmarnowało ;)
Żeby to zepsuć trzeba mieć jakieś nadzwyczajne zdolności. Mi się nie udało
mimo mieszania gorącego kajmaku ze zmrożonym alkoholem (spirytusem
podejrzanej jakości mieszanym z kranówą).

Fishman

8. Data: 2005-08-29 11:14:51

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gregory" <IIcool@_______gazeta.pl> napisał w wiadomości

> TO jeszcze przepisik proszę!

6 żółtek trzeba ubić z dodatkiem 250 g cukru i 2 cukrami waniliowymi i przez
czas jakiś ubijac na parze. W trakcie ubijania nalezy dodać 250-350 ml mleka
skondensowanego niesłodzonego i pod koniec 250 ml wódki, przelać do
butelki, ostudzić i spozywać z przyjemnością;-)
Z tej ilości prokuktów wychodzi ok. 1 litra napitku.
Co do czasu ubijania na parze (znaczy garnek z jajkami i cukrem w garnek z
gotującą wodą), to trudno mi określić, bo ja ten trunek robię w thermomixie,
ale na pewno ktoś tutaj robi tradycyjnie i ma orientację ile czasu trzeba to
robic.

pozdrawiam
Basia

9. Data: 2005-08-29 11:40:10

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
.pl...

> [...]
thermomixie,
> ale na pewno ktoś tutaj robi tradycyjnie i ma orientację ile czasu trzeba

no wlasnie chyba godzinami to trzebaby robic. kiedys probowalam i wyszla
wielka kicha, masa jajowa przywierala do dna, niby byla gesta, po wlaniu
mleka zrobila sie rzadzizna, a po dodaniu wodki zupelna woda. to co wyszlo w
niczym nie przypominalo thermomixowego likieru, ktroy jest po prostu
bossssssssski
dobrze, ze mam jedna kolezanke posiadaczke rzeczonego :)

--
pzdr
marta

10. Data: 2005-08-30 06:33:35

Temat: Re: To może kajmak?
Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zawartość półlitrówki (najlepiej zmrożoną). Po uzyskaniu jednolitej masy
> przelać do butelek i wylizać pojemnik, żeby się nic nie zmarnowało ;)
Skondensowane mleko w zamkniętej puszce gotować w garnku z wodą? Czy to
czasem nie wykona
małego bum? Czyta się to apetycznie i jeśli można prosić o dokładny przepis
wykonania to będę wdzięczny.
Pozdro Jacenty ze smakiem szkockiej w ustach;))

jak przyprawić pieczoną ryb
Ile kosztuje używanie kuchenki elektrycznej ???
zapiekanka grzybowa
Przyprawa "KNORR"
Re: tupperware