Ile kosztuje używanie kuchenki elektrycznej ???

1. Data: 2005-08-28 19:18:19

Temat: Ile kosztuje używanie kuchenki elektrycznej ???
Od: Shymi <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Niech mi ktoś powie ile kosztuje używanie kuchenki elektrycznej przy
normalnym gotowaniu (codziennie obiad + jeszcze jakieś mniejsze czynności).
Ostatnio spotkałem się z opinią, że przy takim użytkowaniu to wychodzi
około 60 zł. Jednak jakoś nie za bardzo w to wierzę.
Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrowienia,
Shymi

2. Data: 2005-08-28 19:27:31

Temat: Re: Ile kosztuje używanie kuchenki elektrycznej ???
Od: s...@p...onet.pl (Piotrek SP5FCI) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Shymi,

W Twoim liście datowanym 28 sierpnia 2005 (21:18:19) można przeczytać:

> [...]

> Ostatnio spotkałem się z opinią, że przy takim użytkowaniu to wychodzi
> około 60 zł. Jednak jakoś nie za bardzo w to wierzę.

zobacz ile kilowatogodzin zuzywasz na takie czynnosci, bo kuchnia
kuchni nierówna, tak samo jak nie da sie odpowiedziec ile kosztuje
przejechanie 100 km samochodem, wszystko zalezy od modelu

--
Pozdrowienia,
73 Piotrek SP5FCI

3. Data: 2005-08-28 19:58:36

Od: Shymi <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

28 Aug 2005 21:27:31 +0200, na pl.rec.kuchnia, Piotrek SP5FCI napisał(a):

> [...]
> kuchni nierówna, tak samo jak nie da sie odpowiedziec ile kosztuje
> przejechanie 100 km samochodem, wszystko zalezy od modelu

No właśnie jeszcze nie zużywam :), ale się zastanawiam. Kuchenka jest
nowego typu (czyli nie jakieś stare spirale, ale taka specjalna płyta).
Może to zbyt mało informacji, ale być może pomoże komuś w oszacowaniu
kosztów.

Pozdrowienia,
Shymi

4. Data: 2005-08-28 19:59:10

Od: "Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Shymi z adresu s...@i...pl wymodził(a) :

> Niech mi ktoś powie ile kosztuje używanie kuchenki elektrycznej przy
> normalnym gotowaniu (codziennie obiad + jeszcze jakieś mniejsze
> czynności).

Ja płacę 90 PLN za prąd w ogóle. Rodzina 2+1.

Pozdrawiam
Paulinka

zapiekanka grzybowa
Przyprawa "KNORR"