jak przyprawić pieczoną ryb

1. Data: 2005-08-28 19:24:59

Temat: jak przyprawić pieczoną ryb
Od: "wojus" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej

jest filet z ryby (dorsz, morszczuk, sola)
rozmrożony, wyciśnięty z wody ...
jak przyprawić rybę?
jakich dodać do niej warzyw?

zawsze mam problem, sypię zwyczajnymi przyprawami do ryb, ale to ... :-(
ech,
nie mam za bardzo świeżych ziółek
na czym mam polegać?

byłabym wdzięczna za pozmoc

paulina

ps. acha, no i co zrobić, aby mimo wycięnięcia z wody nie puszczały tak dużo
wody
w czym pieczecie ryby?
ja w folii aluniniowej w piekarniu, zawinięta

-
***************************************
www.wosk.pl
www.alano.pl
http://sus.univ.szczecin.pl/~wojus

2. Data: 2005-08-28 19:38:12

Temat: Re: jak przyprawić pieczoną ryb
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojus" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

===
A próbowałaś tylko posolić, sporo popieprzyć i skropić cytryną, potem
panierować (jajo - mąka - jajo - bułka)? Smaż krótko, w większej ilości
oleju, a ryba będzie soczysta.
Co do wody, nie ma to jak sucha ścierka kuchenna. Lekko odciśnij filety i
już.

waldek
===

3. Data: 2005-08-29 13:59:24

Od: "Macko" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie mam za bardzo świeżych ziółek
> na czym mam polegać?

posol, posyp obficie ziolami prowansalskimi, i z odrobina oliwy w
zaroodpornym naczyniu (nie przykrywajac) wstaw na 20-30 minut do piekarnika
(200').
Zmieszaj smietane z duza iloscia szczypiorku, polej tym podpieczona jak
wyzej rybe i piecz jeszcze 8-10 minut.
baaaardzo smaczne
pozdrawiam
Macko

4. Data: 2005-08-29 19:10:55

Od: "wojus" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oleju, a ryba będzie soczysta.
> Co do wody, nie ma to jak sucha ścierka kuchenna. Lekko odciśnij filety i

dzięki, ale miała byc piwczoan, nie smażona
pozdr.
PO

5. Data: 2005-09-01 07:29:56

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak przyprawić rybę?
> jakich dodać do niej warzyw?
>
> zawsze mam problem, sypię zwyczajnymi przyprawami do ryb, ale to ... :-(

(ciach)

....wez blender wrzuc caly peczek natki, kilka zabkow czosnku, oliwe z
oliwek, sol, pieprz, soku z cytryny.....i miksuj przez chwile....polej tym
rybe w folii...i piecz....jak ja wyciagniesz to na talerzu ponownie zrob
kleksa.....
gwarantuje ze bedzie proste i dobre i szybkie....grunt zeby miksowac na
swiezo

agataw

6. Data: 2005-09-01 07:53:01

Od: "turecky " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

wojus <w...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> wody
> w czym pieczecie ryby?
> ja w folii aluniniowej w piekarniu, zawinięta

Papryka + pomidor (sam miąższ, bez pestek) + oliwa z oliwek + sól (vegeta) +
pieprz + pietruszka + cebula. Wyjdzie taka salsa. Ja lubię bardzo ostrą.
zmiksować wszystko na gładką masę.Tym posmarować rybę i 10 min w gorącym
piekarniku.

Przyprawy w wersji korzennej: kolendra, goździk, kurkuma.

Ile kosztuje używanie kuchenki elektrycznej ???
zapiekanka grzybowa
Przyprawa "KNORR"
Re: tupperware
pytanie o Salo...