11.11.2017 - Cześć i Chwała Bohaterom!

21. Data: 2017-11-14 10:33:04

Temat: Re: 11.11.2017 - Cześć i Chwała Bohaterom!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-14 o 10:11, XL pisze:

> Bo tylko PO chciało wszystko w Polsce zmienić.

Jedno jest pewne: nie chciało Polski faszystowskiej i nie miało zapędów
dyktatorskich. Już samo to wystarczy.

> Siedząc w Kanadzie :->

Nie wiem co tam sobie znowu uroiłaś, ale lepszy nawet Księżyc niż stanie
na drabince.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2017-11-14 10:41:36

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-14 o 10:07, XL pisze:

> Czyli nie z twoją - to o co pretensje?

Jakie pretensje? Napisałem, że to ciekawe.
Czego znowu nie rozumiesz?

> Chyba.

Tak myślałem.

> I twoim ,,światem" też - tym, który ciebie w d... ma. I twoje pitolenie o
> wyimaginowanym podziale na ,,świat" i głupią Polskę,

Tobie trzeba wszystko tłumaczyć łopatologicznie jak dziecku.
Pisałem o świecie (cywilizowanym).

> co to ,,świata" POwinna
> tylko słuchać i spełniać jego życzenia.

Bredzisz.
Napisałem, że świat (cywilizowany) jest zdumiony, a nie, że ma jakieś
życzenia.

Ty weź może jakiś kurs czytania ze zrozumieniem, czy coś takiego.

> Miłego autofellatio.

Widzę, że wyobraźnia nadal ci dopisuje.
Nic dziwnego, że kościółkowi wpierdalają się z buciorami ludziom do
łóżek. Nie możecie się powstrzymać, to jest od was silniejsze.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

23. Data: 2017-11-14 13:02:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Jedno jest pewne: nie chciało Polski faszystowskiej

Nie chciało ŻADNEJ Polski.

> i nie miało zapędów
> dyktatorskich.

O tak!!! - nie da się ich mieć, mając wasalskie.

> Już samo to wystarczy.

Nie masz się czym chwalić. Ja chcę zdecydowanie czegoś więcej dla Polski
niż POwskie bezkrytyczne i bezwarunkowe podporządkowanie Brukseli i
Merkel.

> Nie wiem co tam sobie znowu uroiłaś

Hint: Kopacz i któryś z jej równie tfu-rczych ministrów.

--
XL

24. Data: 2017-11-14 13:03:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Nic dziwnego, że kościółkowi wpierdalają się z buciorami ludziom do
> łóżek. Nie możecie się powstrzymać, to jest od was silniejsze.

Masz rację.
Tableteczki weź.

--
XL

25. Data: 2017-11-14 13:05:48

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 11 listopada 2017 13:10:21 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> Duda mówił jako Polak. Piękne przemówienie. Piękna uroczystość.
> Wreszcie po latach rządów PO polskość to Honor i Duma.

Miała być narodowa duma, a przez tych prowokatorów wyszła narodowa du... da.

26. Data: 2017-11-14 13:15:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Miała być narodowa duma, a przez tych prowokatorów wyszła narodowa du... da.

Tylko wg tych, którym tylko prowokacja ich żałosny światopogląd warunkuje.

--
XL

27. Data: 2017-11-14 13:20:26

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 14 listopada 2017 13:15:48 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Tylko wg tych, którym tylko prowokacja ich żałosny światopogląd warunkuje.

Marsz jak rozumiem, miał być narodowy.
A tu wchodzą jakieś grupy z księżyca, czy aby nie od Diadi Włodka z hasłami
rasowymi typu white power... żenada.

28. Data: 2017-11-14 13:45:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> https://pl.wikisource.org/wiki/Patryota
>
> Autor Kazimierz Przerwa-Tetmajer
> Data wydania 1898
>
> I nic się nie zmieniło.

No nie - syfilis pozostaje syfilisem.

--
XL

29. Data: 2017-11-14 13:47:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Marsz jak rozumiem, miał być narodowy.

Był.

> A tu wchodzą jakieś grupy z księżyca, czy aby nie od Diadi Włodka z hasłami
> rasowymi typu white power... żenada.

Obstawiam prowokacyjne bojówki Petru. Albo innych kodziarzy.

--
XL

30. Data: 2017-11-14 13:50:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-14 o 13:02, XL pisze:

> Nie chciało ŻADNEJ Polski.

To tylko twoje urojenia.

> O tak!!! - nie da się ich mieć, mając wasalskie.

Tak to tylko u faszystów, że albo wasal albo dyktator. Prości ludzie,
więc proste myślenie.

Można nie mieć wasalskich i równocześnie nie mieć dyktatorskich.

> Nie masz się czym chwalić. Ja chcę zdecydowanie czegoś więcej dla Polski

Ty nie chcesz czegoś więcej.
Faszyzm i fanatyzm religijny to coś mniej dla Polski.
Zajrzyj do podręcznika historii.

> niż POwskie bezkrytyczne i bezwarunkowe podporządkowanie Brukseli i
> Merkel.

To tylko twoje urojenia.

> Hint: Kopacz i któryś z jej równie tfu-rczych ministrów.

No i?
Pisz pełnymi zdaniami. Nie jestem specjalistą w odczytywaniu twoich
urojeń. I nie bardzo mi się chce w nich grzebać.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

MON przywróci polskie stopnie wojskowe.
Do przodu, Polsko!