14 dni

1. Data: 2003-05-02 07:35:00

Temat: 14 dni
Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To już tylko 14 dni do spotkania w PKWŁ.
Pozdrawiam PP.

2. Data: 2003-05-02 11:16:12

Temat: RE: 14 dni
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> To już tylko 14 dni do spotkania w PKWŁ.
> Pozdrawiam PP.

Fakt, podam mój numer komórkowy dla tych co by nie trafili :-)
0 601-22-54-27
Prosił bym KaOwca o podanie przybliżonej listy uczestników bo jakieś ławki
trzeba zorganizować.
Cypripedium już w połowie wykiełkowało, jakaś setka, jest więc szansa że
zobaczymy kwiecie.
Jutro jadę na rabunek do Kazimierza Kota, pewnie cosik uczknę z jego ogrodu
:-)
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

3. Data: 2003-05-02 12:51:10

Temat: Odp: 14 dni
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEAELCDOAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...

> [...]
> 0 601-22-54-27
> Prosił bym KaOwca o podanie przybliżonej listy uczestników bo jakieś

A ja chciałabym wiedzieć na którą godzinę,mniej więcej, większośc
uczestników spotkania przybędzie.

> Cypripedium już w połowie wykiełkowało, jakaś setka, jest więc szansa że
> zobaczymy kwiecie.
Niech no tylko spróbują nie kwitnąć :-))

> Jutro jadę na rabunek do Kazimierza Kota, pewnie cosik uczknę z jego
ogrodu
> :-)

Życzę obfitych łowów :-))

--
Pozdrawiam, Kaśka

4. Data: 2003-05-02 19:20:45

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> A ja chciałabym wiedzieć na którą godzinę,mniej więcej, większośc
> uczestników spotkania przybędzie.
:)
ja zapewne bede juz w Lodzi okolo polnocy
ale u Boguslawa jak sadze okolo 9 -10 zaczna sie ludzie zjezdzac
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

5. Data: 2003-05-02 19:44:26

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

A ja dostałem wczoraj ostrzeżenie,ale niestety nie mogę się
wycofać ponieważ obiecałem dostarczyć filmowca.Osoba ta
zrezygnowała z wcześniej zaplanowanych na ten dzień zajęć.
Wszystko dopięte na ostatni guzik-nie będę tego odkręcał.
Przybędziemy między 10-11tą.
Oświadczam,że nie zabawimy długo.

Pozdrawia boletus

6. Data: 2003-05-02 19:57:25

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "1stgreen" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
> To już tylko 14 dni do spotkania w PKWŁ.
> Pozdrawiam PP.

..... a ja wciąż nie wiem, czy uda mi się dojechać :(.

Z pozdrowieniami, Maria

7. Data: 2003-05-02 23:15:25

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Prosił bym KaOwca o podanie przybliżonej listy uczestników bo
> jakieś ławki trzeba zorganizować.

Masz kościół w pobliżu? Masz. No to nie powinno być problemu :)

Mnie wychodzi w przybliżeniu 50 osób -- przynajmniej +/- tyle się
deklarowało...

Pozdrawiam,
Grzesiek, po powrocie z Bachotka
--
Pewnemu panu z miasta Pcim
Z kutasa ogień szedł i dym.

8. Data: 2003-05-02 23:25:15

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1stgreen wrote:

> [...]

To Wy już jak w wojsku odliczacie? I codziennie po centymetrze???

> Prosił bym KaOwca o podanie przybliżonej listy uczestników bo jakieś
ławki
> trzeba zorganizować.

Ja naliczyłam 87 osób, plus ewentualne dwie osoby z Polanicy (te od węży i
robali).
Z ławkami może być kłopot więc zabierzemy ze sobą koce (śpiwory) i równie
przyjemnie będzie na trawie ... No chyba że zrobisz najazd na jakiś kościół
(:-).
Pozdróweczki - Jagoda

12. Data: 2003-05-03 06:06:38

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Jagoda

> [...]
> (:-).
> Pozdróweczki - Jagoda
>
> Ławo-stołów mam sześć bo szykuję na wesela syna, które odbędzie się w
PKWŁ.
Jeśli ktoś będzie rozsądnym samochodem to przerzucimy z drugiej działki:-)
Pozdrawiam, Bogusław

9. Data: 2003-05-03 06:06:38

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> szansa że

> Niech no tylko spróbują nie kwitnąć :-))

Już gadałem z nimi, obiecały że zakwitną :-)
:-) Bogusław

zranione rośliny
Olej w kosiarce.
Dziura w oczku wodnym