Dziura w oczku wodnym

1. Data: 2003-05-01 23:00:55

Temat: Dziura w oczku wodnym
Od: "Zbigniew K" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zimą udało się zrobić dziurę w folii oczka wodnego na wys. ok 20 cm poniżej
lustra. Jak to załatać? Folia na butaprenie daje marny rezultat. Ponadto,
czy mozna spóścić wodę by wyczyścić oczko?

2. Data: 2003-05-02 23:22:01

Temat: Odp: Dziura w oczku wodnym
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zbigniew K <z...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:2...@a...poleczki.dialup.ine
tia.pl...
> [...]
> lustra. Jak to załatać? Folia na butaprenie daje marny rezultat. Ponadto,
> czy mozna spóścić wodę by wyczyścić oczko?

Jest w marketach taka srebrzysta taśma klejąca, całkowicie wodoodporna.
Moja, w oczku wytrzymała 3 lata a w tym roku dziur przybyło, więc stara
taśma została zmieniona.
Wody całkowicie nie spuszczaj, bo długo będziesz czekał na uzyskanie
równowagi biologicznej. Ja nie zmieniałam wody w oczku przez trzy lata,
tylko uzupełaniałam ubytki i woda była cały czas krystaliczna. W tym roku
żeby zakleić dziury po psich pazurach, trzeba było wylać 2/3 starej wody, a
po uzupełnieniu kranówą w ciągu kilku dni zrobiła się mętna i zielona.
Oczywiście jeżeli dziura jest na samym dnie to nie masz innego wyjścia jak
tylko wybrać wszystko i do sucha. U mnie psy dziurawią ściany boczne przy
wychodzeniu z wody (:-((
Pozdrawiam - Jagoda

'Olsava'
liana