Olej w kosiarce.

1. Data: 2003-05-02 04:07:47

Temat: Olej w kosiarce.
Od: "Herman" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Mam takie pytanie: kupilem kosiarke spalinowa z silnikiem Tecumseh i w
instrukcji jest napisane, ze w silniku nie ma oleju. Jednak po odkreceniu
korka widac jakis plyn koloru fioletowo-rózowego. Czy to jest jakis
specjalny olej ?

Pozdr.
Herman

2. Data: 2003-05-03 01:34:22

Temat: Re: Olej w kosiarce.
Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Herman <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> instrukcji jest napisane, ze w silniku nie ma oleju. Jednak po
> odkreceniu korka widac jakis plyn koloru fioletowo-rózowego. Czy to

na wszelki wypadek wywal to i nalej oleju sae 30W.
moon

3. Data: 2003-05-03 13:46:36

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Moon" <r...@w...pl> wrote in message news:b905sn$sj8$2@atlantis.news.tpi.pl...

> na wszelki wypadek wywal to i nalej oleju sae 30W.

A jezeli to wcale nie jest olej? Wtedy po nalaniu oleju i uruchomieniu kosiarki
byc moze trzeba ja bedzie wyrzucic :-(

A w ogole po co odkrecac korki i patrzec co w srodku?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2003-05-03 16:47:57

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w ogole po co odkrecac korki i patrzec co w srodku?
>
> Pozdrowienia,
> Michal

"Ciekawość poznawcza" - słyszałeś taki termin?
Jest cechą istot inteligentnych
Jacek

5. Data: 2003-05-03 18:06:39

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Agent 0700" <k...@w...pl> wrote in message

> "Ciekawość poznawcza" - słyszałeś taki termin?
> Jest cechą istot inteligentnych

Dobrze wiedza o tym lekarze. Dwie historie z zycia:

1. Do szpitala trafia chlopiec, ktory ma mocno poparzone
dlonie, bo wsadzil 2 gwozdzie do kontaku (ciekawosc
poznawcza). Po wyjsciu ze szpitala co robi? Powtarza
eksperyment.

2. Do szpitala trafia chlopiec z porozcinanymi opuszkami
palcow. Ktos mu powiedzial, ze to sa takie brzuszki, wiec
zapragnal sprawdzic, czy w tych brzuszkach sa jelitka
(ciekawosc poznawcza, rzecz jasna).

Pozdrowienia,
Michal

6. Data: 2003-05-03 23:55:11

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> wrote:

> 1. Do szpitala trafia chlopiec, ktory ma mocno poparzone
> dlonie, bo wsadzil 2 gwozdzie do kontaku (ciekawosc
> poznawcza). Po wyjsciu ze szpitala co robi? Powtarza
> eksperyment.

To musiał być wyjątkowo tępy chłopiec:)
Takiego uczyć tabliczki mnożenia... ufff...

> 2. Do szpitala trafia chlopiec z porozcinanymi opuszkami
> palcow. Ktos mu powiedzial, ze to sa takie brzuszki, wiec
> zapragnal sprawdzic, czy w tych brzuszkach sa jelitka
> (ciekawosc poznawcza, rzecz jasna).

Mały Hannibal Lecter?
Dzieci są cudowne;)
Moon

--
"I'm a dinosaur,
somebody is digging my bones"

7. Data: 2003-05-09 07:19:38

Od: "Peter" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> instrukcji jest napisane, ze w silniku nie ma oleju. Jednak po odkreceniu
> korka widac jakis plyn koloru fioletowo-rózowego. Czy to jest jakis

to olej konserwujacy. Nie nalezy go wylewac. Trzeba wlac olej klasy SAE30
tyle ile napisali w instrukcji, a po 5 godzinach pracy (co tez napisali w
tejze instrukcji) nalezy spuscic caly olej i zalac nowy. Nastepne wymiany po
okolo 20 godzinach pracy.

Pozdrawiam
Piotr

> Pozdr.