14 latek, szczury i inne :-)

131. Data: 2006-03-28 14:50:36

Temat: Re: 14 latek, szczury i inne :-)
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
news:e0biei$a8i$1@atlantis.news.tpi.pl...
>> Khem... a może dziewczyna?
>
> A jak też się rozmnoży ?

To jest _jakaś_ szansa, że w przyspieszonym tempie nauczy się
obowiązkowości. Niestety jest to tylko szansa ;-)

Agnieszka

132. Data: 2006-03-28 14:56:21

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):

> To jest _jakaś_ szansa, że w przyspieszonym tempie nauczy się
> obowiązkowości. Niestety jest to tylko szansa ;-)

Myślę że jednak lepiej jak się tego nauczy na szczurach.
Adam

133. Data: 2006-03-28 14:58:12

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę że jednak lepiej jak się tego nauczy na szczurach.

A tu się akurat zgadzam. Niemniej opcję rozmnażania dziewczyny raczej w
kategoriach humorystycznych traktowałam. Wydaje mi się, że takie rzeczy
akurat, to nastolatkom się w jakiś tam sposób w domu uświadamia. Mam
przynajmniej taką nadzieję...

Agnieszka

134. Data: 2006-03-28 15:12:56

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e0bfqj$2hs$1@atlantis.news.tpi.pl>
Agnieszka <a...@z...pl> pisze:

> Khem... a może dziewczyna? Przynajmniej na mycie i sprzątanie powinno
> pomóc.

Chyba, że znajdzie sobie traperkę ze szczególnym upodobaniem survivalu ;-)

--
PozdrawiaM

135. Data: 2006-03-28 15:14:06

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e0bfri$4fo$1@news.onet.pl>
Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> pisze:

> Oczywiście tekst musi być indywidualnie dostosowany do konkretnego
> dziecka.

Pewnie tak. Ja znając siebie w tym wieku popukałabym się w czoło znalazłszy
taki tekst na drzwiach ;-)

--
PozdrawiaM

136. Data: 2006-03-28 15:17:13

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e0bg74$5or$1@news.onet.pl>
Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> pisze:

> Dziecko Ci mówi - "nie założę mamo czapki - niech mi uszy marzną" i
> potem dostaje zapalenia ucha, to idziesz z nim do lekarza i leczysz
> ucho, czy mówisz, a niech Cię uszy bolą dalej?

Przez_całe_życie?
Nie wiem, jak inni, ale ja w którymś momencie będę miała po prostu w nosie,
czy moje (prawie)dorosłe dziecię cierpi na zapalenie ucha, bo jest na tyle
niemądre, by chodzić z gołą głową na mrozie. Nie chcę być taka, jak matka
mojego męża, która żyć mu nie daje, bo nie zrozumiała jeszcze, że blisko
40-letni facet nie jest dzidziusiem.

--
PozdrawiaM

137. Data: 2006-03-28 16:38:44

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:e0ak4o$i9n$1@news.mm.pl...

> Jeśli więc dla Basi nie, to powtarzam - gdzie widzi problem?

przeciez juz Ci pisalam o tym w innym poscie.

> W cierpiących szczurach?

tak. napisala przeviez, ze zal jej zwierzat.

> Przecież sama do tego w jakiś sposób doprowadziła - właśnie poprzez
> gradację priorytetów, o której pisałaś.

nie do konca. brak codziennej sumiennosci w sprzataniu od razu po sobie nie
oznacza od razu, ze zwierze ma z tego powodu cierpiec, czy tez inna osoba.
nie przesdazaj z wnioskami znowu.

iwon(k)a

138. Data: 2006-03-28 16:40:10

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MOLNARka" <M...@M...pl> wrote in message

> "Prawie" robi wielką różnicę.

nie za wielka.

> Od której osobowości zależy, ze podpisujesz sie raz tak a raz inaczej?

od osobowosci palca.

iwon(k)a

139. Data: 2006-03-28 16:43:28

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie dziwne. Bo wtedy wytykają Twoje błędy.

wytykanie nie bierze sie z perfekcjonizmu, to brak kultury...

iwon(K)a

140. Data: 2006-03-28 16:46:47

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. napisał(a):
> Problem pojawił się od około 1/2 roku a konkretnie od czasu wyjazdu Michała
> na studia do innego miasta.
> Jak chłopcy są obaj razem to albo Michał sprząta, albo ma swoje sposoby aby
> brata nakłonić do sprzątania (np. grają w szachy o to kto sprząta, lub karmi
> zwierzaki i ten co przegrywa honorowo sprząta, lub karmi).
[...]

czy to nie jest przypadkiem zrodlo problemu?

wczesniej sprzatali na zmiane z bratem, wiec obowiazkow
przypadajacych na jednego chlopaka bylo srednio o polowe mniej.
w dodatku wczesniej nie musial tego robic "bo mama gdera", tylko
przegrywal honorowo i wychodzil z twarza ;)

ja bym na Waszym miejscu opacowala kompromisowe rozwiazanie,
polegajace na tym, ze sprzatacie na zmiane - w koncu obojgu Wam zalezy
na zwierzakach. mysle, ze to uczciwsze wobec niego, niz wymaganie,
by robil to sam. kazdy woli byc zaproszony do wspolpracy, niz
nudzony i poganiany batem, zwlaszcza dumny nastolat ;)
czyli ustalic grafik, gdzie obowiazki sa sprawiedliwie podzielone,
i bezwzglednie wymagac przestrzegania go.

-- kasica

Wychowanie dzieci moich i męza
urodziny 12letniej pannicy
szablony zaproszeń na komuni