14 latek, szczury i inne :-)

151. Data: 2006-03-28 17:27:45

Temat: Re: 14 latek, szczury i inne :-)
Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@g...pl> napisał

> Nie. Chodziło mi o to co wg Ciebie wytykają perfekcjoniści Basi.
> Jakbyś się skupiła to zauważyłabyś, że to Ty (błędnie) stwierdziłaś, że
> perfekcjoniści wytykają jej błędy a więc ten Twój powyższy wniosek
> wysnuwasz z własnej tezy.

Jakbyś się skupił i dokładnie przeczytał co napisałam to moooże byś nie
walił na oślep. Właśnie napisałam, ze nie tylko perfekcjoniści wytykają
Basi błędy.

> Chciałem Ci zrobić przyjemność i zmniejszyć dystans, to przecież Twoje
> określenie własnych dzieci.

Nie umiesz zrobić mi przyjemności ani zmniejszyć dystansu. Nawet po 4
strongach.

> A Ty jak chcesz to możesz do mnie pisać tato
> sówek. :)

Wole "mężu, który jest na newsach by lepiej poznać własną żonę".

Pozdrawiam
MOLNARka

152. Data: 2006-03-28 17:29:01

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał

> wytykanie nie bierze sie z perfekcjonizmu, to brak kultury...

Zlecasz czasami komuś coś do pracy?
I przez wysoka kulturę osobistą akceptujesz buble?

Pozdrawiam
MOLNARka

153. Data: 2006-03-28 17:30:12

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MOLNARka" <M...@M...pl> wrote in message

> Zlecasz czasami komuś coś do pracy?

tak.

> I przez wysoka kulturę osobistą akceptujesz buble?

czy Ty Basi zlecilas wychowanie jej wlasnych synow?

iwon(K)a

154. Data: 2006-03-28 17:34:11

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał

> Matka Beznadziejna od Porodów? ;->

_porodu_

> Agnieszka (A teraz otwieramy szufladki: Matka Beznadziejna od Szczurów,
> Matka Beznadziejna od Mycia, Matka Beznadziejna od Beznadziei...)

Z kronikarskiego obowiązku - Twoja szufladka: Kobieta Beznadziejna.

Pozdrawiam
MOLNARka

155. Data: 2006-03-28 17:37:13

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>
napisał

> Dawniej nie olewał, bo był po prostu bardziej posłuszny, jak coś na
> prawdę
> trzeba było zrobić to trzeba było i tyle, więc się dostosowywał.

Basia a czy to nie jest tak, ze on się wtedy słuchał brata? (bo z tego co
opisujesz to chyba wyprowadzka Michała i te kłopoty zbiegły się w czasie).
Może Michał miał na niego jakiś większy bat (bo nie chcę napisać, ze miał
większy autorytet) niż Wy?

Pozdrawiam
MOLNARka

156. Data: 2006-03-28 17:39:27

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał

> czy Ty Basi zlecilas wychowanie jej wlasnych synow?

Tu jest grupa dyskusyjna - znasz jej zasady?

Pozdrawiam
MOLNARka

157. Data: 2006-03-28 17:40:26

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-03-28 19:39:27 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *MOLNARka* skreślił te oto słowa:

> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał

> Tu jest grupa dyskusyjna - znasz jej zasady?

Zna tekst o nożycach ;)
Iwon(k)a tez kiedys wyznawała, ze jej córka jest bałaganiarą ;>

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

158. Data: 2006-03-28 17:44:12

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu jest grupa dyskusyjna - znasz jej zasady?

znam, nic tam nie ma o braku osobistej kultury.

iwon(K)a

159. Data: 2006-03-28 17:53:37

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Mar 2006 19:27:45 +0200, MOLNARka napisał(a):

> [...]
>
> Jakbyś się skupił i dokładnie przeczytał co napisałam to moooże byś nie
> walił na oślep. Właśnie napisałam, ze nie tylko perfekcjoniści wytykają

Właśnie się poprawiłaś. Zuch.
Wcześniej walnęłaś byka.

> Wole "mężu, który jest na newsach by lepiej poznać własną żonę".

Nie przypominam sobie abym coś w tym sensie tutaj pisał - ale podaj mida -
być może się mylę. Chociaż wątpię, bo to nie prawda. Prawdą jest jedynie
to, że dzięki temu, że zaczęła tu pisać sam zainteresowałem się newsami - a
tego mogłaś się ewentulanie dowiedzieć na spotkaniu.

Czyżby gnoje tak Ci dopiekły? To naprawdę dziwne przecież w końcu sama tak
o swoich dzieciach piszesz...

puchaty

160. Data: 2006-03-28 18:04:19

Od: Old Rena <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska napisała:
> Ja jestem dorosłym dzieckiem i wiele razy korzystałam z pomocy mojej mamy i
> w domu i przy dzieciach mimo to, że to żeby mieć rodzinę to była moja
> decyzja.
Najwyraźniej dla mnie "chronić dzieci przed konsekwencjami ich
postępowania" ma inne znaczenie niż "proponować pomoc w potrzebie". To
drugie daje dzieciom możliwość wyboru.

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]