14 latek, szczury i inne :-)

171. Data: 2006-03-28 21:06:30

Temat: Re: 14 latek, szczury i inne :-)
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e0br2t$cnu$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

Nixe:

> no, malo kto jest duchem swietym.

Ale trudno nie przewidzieć oczywistego faktu, że jeśli nie nauczy się
dziecka obowiązkowości, systematyczności, odpowiedzielności, konieczności
utrzymywania elementarnego ładu, to potem będzie miało się z tym problemy.
Dyskusja o obowiązkach wpajanych od najmłodszych lat się kłania :)
Jak widać nawet bałagan, smród, spanie w ubraniach czy niepomyte naczynia
mogą jednak zacząć w końcu przeszkadzać, choć upierałaś się, że nie są to
tak istotne sprawy, by robić z tego wielkie 'halo'

> Dla mnie np Lia tez jest brudasem bo nie myje wlosow co dziennie.

Gdzie to wyczytałaś? ;-)

> osobiscie zgadzam sie w tym watku z wypowiedziamy Sowy, dodajac od
> siebie, ze zwierzaki nie umieraja, i i az takie nieszczescie znowu sie nie
> dzieje

Nieno pewnie.
Basi się pewnie nudzi i dlatego postanowiła zrobić widły z igły pisząc na
grupę o swoim problemie :)
Swoją drogą - czy uważasz, że szczury musiałby AŻ zdechnąć, by dopiero wtedy
uznać, że coś jest nie tak w tym wszystkim?

--
PozdrawiaM

172. Data: 2006-03-28 21:14:02

Temat: [OT] Re: 14 latek, szczury i inne :-)
Od: Nela Mlynarska <n...@W...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Swoją drogą - czy uważasz, że szczury musiałby AŻ zdechnąć, by dopiero
> wtedy
> uznać, że coś jest nie tak w tym wszystkim?

Jak to się dzieje, że one sie dalej nie rozmnażają? Poodzielane są?

Tak przy całej tej długiej dyskusji ten banalny fakt mnie zainteresował :)

Pozdrawiam,
Nela co to wczoraj z myszami i królikami własnoręcznie walczyła ;-)

173. Data: 2006-03-28 21:20:45

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e0brc9$dp0$1@news.onet.pl>
Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> pisze:

> Mało w życiu doświadczyłaś... Czasem się tak zdarza, że dorosłemu
> człowiekowi ciężko iść samemu do lekarza, że jest tak chory, że
> trzeba go zaprowadzić, że idzie po wyniki badań i boi się czy czasem
> nie jest to już wyrok... Dobrze jest w takiej chwili mieć kogoś przy
> sobie nawet jak się już jest dorosłym.

Ale to jest po prostu zwykła pomoc i zapewnienie poczucia bliskości, a nie
branie na swoje rodzicielskie barki konsekwencji niemądrych decyzji
dorosłych dzieci.

--
PozdrawiaM

174. Data: 2006-03-28 21:24:30

Temat: Re: [OT] Re: 14 latek, szczury i inne :-)
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e0c924$ojk$1@nemesis.news.tpi.pl>
Nela Mlynarska <n...@W...security.pl> pisze:

> Jak to się dzieje, że one sie dalej nie rozmnażają?

A Ty byś się rozmnażała w takich warunkach socjalnych? ;-)
P,NMSP

--
PozdrawiaM

175. Data: 2006-03-28 21:36:13

Od: Nela Mlynarska <n...@W...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):
> W wiadomości <news:e0c924$ojk$1@nemesis.news.tpi.pl>

> A Ty byś się rozmnażała w takich warunkach socjalnych? ;-)
> P,NMSP

Wiesz ... ja to i w nieco lepszych warunkach zbastowałam. Ale właśnie
ciekawa byłam, czy te szczury same przestały, czy też je rozdzielili.

Pozdrawiam,
Nela

176. Data: 2006-03-28 22:11:42

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "MOLNARka"
<M...@M...pl> mówiąc:

>_porodu_

Onienienie, nie ma tak - jak się używa Wielkich Słów, to trzeba iść za
ciosem i akceptować ich Wielkość. :->

>Z kronikarskiego obowiązku - Twoja szufladka: Kobieta Beznadziejna.

Uśmiałam się. I pomyślałam, że brak umiejętności śmiania się z samego
siebie to wielka kara. Od Boga, boga czy innego whatevera. :->

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

177. Data: 2006-03-29 04:02:27

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:e0c8gq$1f5o$1@news.mm.pl...
> [...]
> utrzymywania elementarnego ładu, to potem będzie miało się z tym problemy.

owszem. jednak jakos w poscie basi nie widze jekiejs szczegolnej desperacji.
bardziej jest to narzekanie, bo od czasu do czasu jakas metode trzeba
zastosowac.
i o taka rade mam wrazenie Basia prosila, a nie o wyklady pt sama sobie to
piwo itp.
syn Basi nie jest totalnym olewusem, w calym jego zyciu, i to, ze szczury
smierdza nie
jest koncem swiata.

> Dyskusja o obowiązkach wpajanych od najmłodszych lat się kłania :)

tak?

> Jak widać nawet bałagan, smród, spanie w ubraniach czy niepomyte naczynia
> mogą jednak zacząć w końcu przeszkadzać, choć upierałaś się, że nie są to
> tak istotne sprawy, by robić z tego wielkie 'halo'

a ja mysle, ze nie zaczynaja przeszkadzac, tylko od czasu do czasu
przeszkzdaja,
zrobi sie porzadek i po sprawie, mozna dalej balaganic ;) i dlaej upieram
sie, ze
nie sa to istotne sprawy, nawet jesli przeszkadzaja. problem wagi komarzej
:)

> Gdzie to wyczytałaś? ;-)

a byl taki kiedys watek na uroda.

> Nieno pewnie.
> Basi się pewnie nudzi i dlatego postanowiła zrobić widły z igły pisząc na
> grupę o swoim problemie :)

a i owszem. moze nie, ze nudzi sie, ale akurat teraz chce jakiegos
rozwiazania
i zapewne takie jest i takie sa dawane, (na szczescie, bez wtykania nosa w
czyjes
wychowanie). naprawde nie trzeba umiec sprzatac codziennie, zeby posprzatac
raz na
rok.

> Swoją drogą - czy uważasz, że szczury musiałby AŻ zdechnąć, by dopiero
> wtedy
> uznać, że coś jest nie tak w tym wszystkim?

a skad Ci to przyszlo do glowy? absurdziki sie tam kreca??

iwon(k)a

178. Data: 2006-03-29 04:03:35

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:e0c86n$1dpn$1@news.mm.pl...

> Taaa, do czasu gdy ich rodzone dziecię nie namnoży szczurów i przestanie
> się nimi zajmować ;-)

i tez mozna to rozwiazac.

iwon(K)a

179. Data: 2006-03-29 04:04:24

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Tak, jak na randki będzie się wybierać, to pewnie się umyje, uczesze i
> może nawet pokój posprząta przed zaproszeniem panny do domu. Gorzej, jak
> już z kobitką zamieszka po ślubie :>.

tez sie dobiora, nie martw sie tak bardza za innych. masz jakis problem z
mezem?

iwon(k)a

180. Data: 2006-03-29 04:06:24

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:e0c833$147q$1@news.mm.pl...

> Wybacz, ale to akurat są fakty.
> Brak sumienności w regularnym sprzątaniu jak widać dał w efekcie to, co
> dzieje się w szczurzych klatkach i pokoju Maćka.

brak sumiennosci zdarzyc sie moze kazdemu, szczegolnie komus, ktos zyje
pasjami i ma lat 14. trzeba rozwiazc problem i sie rozwiaze. to nie jest
koniec
swiata.

iwon(k)a

Wychowanie dzieci moich i męza