15 urodziny dziecka-co mu zaproponować?

1. Data: 2007-03-18 07:53:29

Temat: 15 urodziny dziecka-co mu zaproponować?
Od: "WYTNIJ S...@P...WP" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam dylemat.Co zorganizować 15-letniemu chłopakowi na jego urodziny.Chce
zaprosic 8 osób z grona najbliższych przyjaciół.Imprezka w domu,wyjscie do
kina,kręgielni,basen......? to w zasadzie juz znane.Jeżeli imprezka w domu ,to
pozostawić swobodę ,czy narzucic w jaki sposób mają się bawić? Zakładam,że
pozostaną sami,gdyż mamy pełne zaufanie do tego akurat grona.Prosze o jakies
sugestie.
Pozdrawiam Elżbieta

2. Data: 2007-03-18 08:59:30

Temat: Re: 15 urodziny dziecka-co mu zaproponować?
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WYTNIJ S...@P...WP" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pozostaną sami,gdyż mamy pełne zaufanie do tego akurat grona.Prosze o jakies

Mój piętnastolatek zorganizował sobie urodziny sam ("mamo weź nie rób
'siary';-)...łatwiej mi było, bowiem wujek jego ma restaurację i barek -więc
sprosił kolegów i koleżanki, muzykę sobie puszczali, pizzę zamówili,ale pod
kuratelą babci się to odbyło (babcia gdzieś tam sobie była i słodycze donosiła).

Ula (ulast)

3. Data: 2007-03-18 11:42:36

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18 Mar 2007 08:53:29 +0100, WYTNIJ S...@P...WP napisał(a):

> Jeżeli imprezka w domu ,to
> pozostawić swobodę ,czy narzucic w jaki sposób mają się bawić?

A co rozumiesz przez narzucenie formy zabawy? Wydaje mi się, że w tym wieku
to już sami sobie zorganizują zabawę.
--
Elżbieta

4. Data: 2007-03-18 21:08:35

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

WYTNIJ S...@P...WP<l...@o...pl>

[...]
> Jeżeli imprezka w domu ,to pozostawić swobodę
> ,czy narzucic w jaki sposób mają się bawić? Zakładam,że pozostaną
> sami,gdyż mamy pełne zaufanie do tego akurat grona.
[...]

Z jednej strony macie pełne zaufanie a z drugiej zastanawiacie się, czy
narzucić, w jaki sposób mają się bawić?
OK, rozumiem, że to tylko niezręczne sformułowanie a tak naprawdę chodzi Ci
o to, czy mówić, czego nie powinni robić (np. jarać zioła, włączać muzy na
full, uprawiać seks na balkonie).
MZ zaufanie nigdy nie może być pełne, więc może nie zaszkodzi wspomnieć o
paru niepożądanych formach zabawy. Przynajmniej będzie się miało czyste
sumienie.

PN

Pomocy - zadanie z matmy ;-)
Emocje