Pomocy - zadanie z matmy ;-)

1. Data: 2007-03-17 17:18:04

Temat: Pomocy - zadanie z matmy ;-)
Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludziska czy wiecie jak rozwiązać poniższe zadanie z matematyki z klasy II?
Głowimy się już 10 minut i moim zdaniem zadanie jest nierozwiązywalne, ale
może się mylę.
Kto na ochotnika pomoże? Z góry dziękuję :))
Oto treść:

"Wpisz znaki: ( ) (nawiasy), +, -, * (mnożenie), : (dzielenie) tak, aby
wyniki były poprawne.
W wyrażeniu może być tylko jeden znak każdego działania"

6 ... 2 ... 2 = 0

--
Nixe

2. Data: 2007-03-17 17:33:52

Temat: Re: Pomocy - zadanie z matmy ;-)
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nixe napisał:
> [...]
> wyniki były poprawne.
> W wyrażeniu może być tylko jeden znak każdego działania"

moze 6 razy (2 - 2)

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

3. Data: 2007-03-17 17:39:48

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:eth8if$qa5$1@atlantis.news.tpi.pl>
gazebo <g...@w...pl> pisze:

> moze 6 razy (2 - 2)

Jesteś boski! :)
Szczególne podziękowania od córki :)

--
Nixe

4. Data: 2007-03-17 17:59:12

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nixe napisał:

> Jesteś boski! :)
> Szczególne podziękowania od córki :)

prosze o przekazanie buziakow :) a tak w ogole to mam niejasne wrazenie,
ze meczylem sie z tym rok temu u swojej malej

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

5. Data: 2007-03-17 19:48:21

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):
> prosze o przekazanie buziakow :) a tak w ogole to mam niejasne wrazenie,
> ze meczylem sie z tym rok temu u swojej malej

Jasny gwint, ale wymyslaja;-( Kacper na szczęście jeszcze nie miał, ale
teraz to juz luz;-)

--

Gosia

6. Data: 2007-03-17 19:55:09

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> Jasny gwint, ale wymyslaja;-( Kacper na szczęście jeszcze nie miał, ale
> teraz to juz luz;-)

U nas umysłów ścisłych nie uświadczysz, pewnie będę ślęczeć nad
książkami razem z dzieciakami z otwartą buzią... OMG ;(

--

Paulinka

7. Data: 2007-03-17 20:14:23

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paulinka napisał:

> U nas umysłów ścisłych nie uświadczysz, pewnie będę ślęczeć nad
> książkami razem z dzieciakami z otwartą buzią... OMG ;(

tak wlasciwie to ja nie nie jestem przekonany czy tu chodzi o matematyke
sensu stricte, nie bardzo pamietam rok temu ale moze tu chodzi o numer z
zerem czyli mnozenie, jak moja bratanica dorastala w podstawowce to nie
umialem sie przelozyc na rozumienie pierwszakow, z corka mialem podobne
problemy, trzeba wgryzc sie w ksiazke, podobnie jest (jesli chodzi o
mnie) z niektorymi zadaniami z j.polskiego

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

8. Data: 2007-03-17 20:37:57

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):

> [...]
> problemy, trzeba wgryzc sie w ksiazke, podobnie jest (jesli chodzi o
> mnie) z niektorymi zadaniami z j.polskiego

Ja jestem genialna w czytaniu instrukcji:) Mi jako dziecko nikt nie
pomagał, na korepetycje nie chodziłam, ale wiem, że to duży stres, kiedy
samemu musisz coś zrozumiesz. Chciałabym swoim dzieciom życie ułatwić,
ale jak czytam Wasze dylematy, to mi jest słabo :)

--

Paulinka

9. Data: 2007-03-17 21:12:24

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:etha1v$1jg$1@atlantis.news.tpi.pl>
gazebo <g...@w...pl> pisze:

> prosze o przekazanie buziakow :)

Przekazane :)

> a tak w ogole to mam niejasne
> wrazenie, ze meczylem sie z tym rok temu u swojej malej

My mamy podręcznik "Ja i moja szkoła" do II klasy.
Generalnie dobry, ale czasem trafią im się dziwne zadanka.

--
Nixe

10. Data: 2007-03-17 21:16:50

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:ethh35$2on$2@node4.news.atman.pl>
Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> pisze:

> U nas umysłów ścisłych nie uświadczysz, pewnie będę ślęczeć nad
> książkami razem z dzieciakami z otwartą buzią... OMG ;(

Najciekawsze jest to, że te zadania nie są wcale trudne, ale takie właśnie
na kombinowanie.
Jednak nie do pobicia są zadania z Kangura - niektórych nawet pięć dorosłych
osób (w tym dwie po studiach technicznych) nie były w stanie rozwiązać ;-)
Tzn. na logikę można było odgadnąć rozwiązanie, ale ułożyć do tego jakieś
równanie czy coś, to już był kanał.

--
Nixe

Emocje