Pomocy - zadanie z matmy ;-)

31. Data: 2007-03-20 13:43:52

Temat: Re: Pomocy - zadanie z matmy ;-)
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:etokg5$hoq$1@news.onet.pl...

> Niektórzy to mają szczęście :)

No mają, bo czasami kwestia KTO zapłacił za konkurs w bardzo konkretny
sposób przekłada się na inne aspekty szkolnej aktywności, a nie tylko na
dodatkowe 7 zł w kieszeni :-)

Agnieszka (u nas szkoła nie ma gestu, niestety)

32. Data: 2007-03-21 20:52:38

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borek" <m...@d...chembuddy.whats.com.invalid> napisał
w wiadomości news:op.tpfuwgz9u0t02r@borek...

> Nauczyciel baran. Znam historię nauczycielki, która działała według
> tego samego schematu - zadania w zeszyciku miała rozwiązane przez
> syna-studenta. Inncyh rozwiązań nie akceptowała, bo nie wiedziała że
> są poprawne.

Heh to ja już miałam całkiem porąbana nauczycielkę od statystyki. Podała nam
na lekcji przykład z pasztetem w puszkach, a jak na następnej lekcji
koleżanka odpowiadała i powiedziała to zadanie tylko że z innym produktem
spożywczym to nauczycielka stwierdziła że to jest źle, że nie zaliczy
odpowiedzi, siadaj pała, bo ona podała o pasztetach.

Sylwia

33. Data: 2007-03-22 10:48:39

Od: Borek <m...@d...chembuddy.whats.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Mar 2007 21:52:38 +0100, Szpilka <s...@s...pl>
wrote:

> [...]
> produktem spożywczym to nauczycielka stwierdziła że to jest źle, że nie
> zaliczy odpowiedzi, siadaj pała, bo ona podała o pasztetach.

Ale pasztet :)

Pozdrawiam,
Marcin Borkowski
--
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej
http://www.bpp.com.pl/?left=dysleksja&right=dysleksj

34. Data: 2007-03-22 11:22:04

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spożywczym to nauczycielka stwierdziła że to jest źle, że nie zaliczy
> odpowiedzi, siadaj pała, bo ona podała o pasztetach.

Ale jak tu sobie radzić z takimi sytuacjami ?
Mama dziewczynki której pomagałam powiedział mi, że nie pójdzie rozmawiać w
tej sprawie bo boi się żeby córka później nie miała problemów.

Monika

35. Data: 2007-03-22 11:53:51

Od: "Bilbo" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka wrote:

> [...]
> że z innym produktem spożywczym to nauczycielka stwierdziła że to
> jest źle, że nie zaliczy odpowiedzi, siadaj pała, bo ona podała o

A dlaczego zmieniła produkt? Bo to dziwne. Kojarzy mi się, że albo miała
niechęć do pasztetu, albo ściągnęła rozwiązanie z innego zadania (o innym
produkcie, którego nie umiała podmienić na pasztet :))), albo chciała na
zażartować sobie z nauczycielki. Bo może tu leży pies pogrzebany?

Lech
--
okienko na świat :)
www.idn.org.pl/users/lesz