Pomocy - zadanie z matmy ;-)

21. Data: 2007-03-19 09:03:52

Temat: Re: Pomocy - zadanie z matmy ;-)
Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" :

> Agnieszka (aha, mówię na podstawie znanych mi kangurów dla szkół
> podstawowych; gimnazjalnych i licealnych jeszcze nie widziałam)

Jest podobnie.
Zadania "podstawówkowe" rozwiązywałam bez większych problemów, ale z tymi
"licealnymi" miałam problemy.

Moim skromnym zdaniem te zadania są bardzo fajne, właśnie uczą "nie
schematycznego" myślenia (w odróżnieniu od szkoły).

Pozdrowienia

Basia

22. Data: 2007-03-19 09:15:48

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moim skromnym zdaniem te zadania są bardzo fajne, właśnie uczą "nie
> schematycznego" myślenia (w odróżnieniu od szkoły).
>
> Pozdrowienia
>
> Basia

Jakiś czas temu pomagałam córce znajomej rozwiązywać zadanie z fizyki.
Wynik wyszedł ok
Nauczyciel nie uznał jej tego rozwiązania zadania bez słowa wyjaśnienia.
Na tablicy przepisał rozwiązanie zadania ze swojego zeszytu i powiedział że
tak należało zrobić.
Troche mnie to dziwi bo przecież można to samo zadanie na różne sposoby
rozwiązać.
I nie powinno się negowac innych sposobów podejscia do zadanego tematu pod
warunkiem że nie są mylne.
Zadanie sprawdzałam jeszcze raz z nauczycielem który kiedyś uczył w tej
szkole fizyki i nie widział tam żadnego błędu.

Monika

23. Data: 2007-03-19 12:12:44

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):
> W ogóle z tym Kangurem to wyszła trochę dziwna sprawa, bo dzieciaki dostały
> zadania (z zeszłych lat, do potrenowania) w piątek, a już w następną środę
> był konkurs.

Faktycznie dziwne.
Zapisy na kangura są chyba w styczniu, a sam konkurs wydawało mi się, że
był w czwartek, ale o to się nie czepiam.

pozdrawiam
Ania
--
strona Konrada: www.konrad.fotokam.net

24. Data: 2007-03-19 12:33:41

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Zapisy na kangura są chyba w styczniu

Dokładnie tak jest.
Szczerze mówią nie mam bladego pojęcia, dlaczego dzieciaki z naszej klasy
dowiedziały się tego dopiero w marcu. Ja zresztą dowiedziałam się
przypadkiem, bo córka o konkursie powiedziała mi dopiero w niedzielę, gdy
nie mogła sobie poradzić sama z jakimś zadaniem.

> a sam konkurs wydawało mi się, że
> był w czwartek, ale o to się nie czepiam.

Masz rację, był w czwartek.
Zaganiania jestem i wiedziałam, że był w środku tygodnia, ale nie pamiętałam
konkretnie kiedy :)

N.

25. Data: 2007-03-19 13:39:42

Od: Borek <m...@d...chembuddy.whats.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Mar 2007 10:15:48 +0100, MONI|<A <"moni|<a"@pro.wp.pl> wrote:

> Jaki? czas temu pomaga?am córce znajomej rozwi?zywaae zadanie z fizyki.
> Wynik wyszed? ok
> Nauczyciel nie uzna? jej tego rozwi?zania zadania bez s?owa wyja?nienia.
> Na tablicy przepisa? rozwi?zanie zadania ze swojego zeszytu i powiedzia?
> ?e tak nale?a?o zrobiae.

Nauczyciel baran. Znam historię nauczycielki, która działała według tego
samego schematu - zadania w zeszyciku miała rozwiązane przez
syna-studenta. Inncyh rozwiązań nie akceptowała, bo nie wiedziała że są
poprawne.

Borek
--
http://www.chembuddy.com/?left=BATE&right=pH-calcula
tor

26. Data: 2007-03-19 13:44:36

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> [...]
> przypadkiem, bo córka o konkursie powiedziała mi dopiero w niedzielę, gdy
> nie mogła sobie poradzić sama z jakimś zadaniem.

Nasze dzieci wiedziały w styczniu jak się zapisywały (i płaciły), potem
zapomniały, bo były ferie, no i niektóre były zdziwione, że to już.
Pewnie nie tylko nasze tak mają ;)
pozdrawiam
Ania

--
strona Konrada: www.konrad.fotokam.net

27. Data: 2007-03-19 14:01:59

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

> Nasze dzieci wiedziały w styczniu jak się zapisywały (i płaciły)

No to teraz już zgłupiałam.
Nasze nic nie płaciły.
Dowiem się na zebraniu, bo może to byl tylko pic na wodę z tym Kangurem.

N.

28. Data: 2007-03-19 14:03:14

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna G." :

> Nasze dzieci wiedziały w styczniu jak się zapisywały (i płaciły), potem
> zapomniały, bo były ferie, no i niektóre były zdziwione, że to już.
> Pewnie nie tylko nasze tak mają ;)

A moje dziecko cały zeszły tydzień było chore.
Ale ponieważ w czwartek już nie miał gorączki, a tylko jeszcze kaszlał - to
gdybym wiedziała że jest "Kangur" pewnie bym wygnała do szkoły.

A tak - przepadło :-(

Pozdrowienia

Basia

29. Data: 2007-03-19 14:10:33

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> No to teraz już zgłupiałam.
> Nasze nic nie płaciły.
> Dowiem się na zebraniu, bo może to byl tylko pic na wodę z tym Kangurem.

Może szkoła zapłaciła. Niektóre szkoły mają taki gest.

Agnieszka

30. Data: 2007-03-20 12:37:23

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):

> [...]

Kangurek chyba 5zł od ucznia, a Kangur 7zł, zgłoszenia i wpłata do 15
stycznia.
Jakoś tak pisze na stronie :)
http://www.mat.uni.torun.pl/kangur/komentarze.php?id
=6

i regulamin kangurka:
http://www.mat.uni.torun.pl/kangur/regulamin_konkurs
u.php

> Może szkoła zapłaciła. Niektóre szkoły mają taki gest.
Niektórzy to mają szczęście :)
pozdrawiam
Ania

--