160 KK...

1. Data: 2014-01-22 02:57:41

Temat: 160 KK...
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

Popędliwych przepraszam za napad na polszczyźnie, ale (jak
już napisałem) zaczęło się od wyzwolenia ,,Warszawy''...

Bankierom przypadnie post ów w udziale (o ile ukrzyżowanie
postu uda się) niejako z rozpędu, zaś prawnikom...

Art. 160.

§ 1. Kto naraża człowieka na bezpośrednie niebezpieczeństwo
utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu,
podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

§ 2. Jeżeli na sprawcy ciąży obowiązek opieki nad osobą narażoną
na niebezpieczeństwo, podlega karze pozbawienia wolności
od 3 miesięcy do lat 5.

§ 3. Jeżeli sprawca czynu określonego w § 1 lub 2 działa nieumyślnie,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia
wolności do roku.

§ 4. Nie podlega karze za przestępstwo określone w § 1-3 sprawca,
który dobrowolnie uchylił grożące niebezpieczeństwo.

§ 5. Ściganie przestępstwa określonego w § 3 następuje na wniosek pokrzywdzonego.

Paraliż połowy ciała to chyba ciężki uszczerbek na zdrowiu...

http://prawo.money.pl/kodeks/karny/czesc-szczegolna/
rozdzial-xix-przestepstwa-przeciwko-zyciu-i-zdrowiu/
art-160

Czy pani Maria Górska i Jerzy Andrzej Wojnar kwalifikują się do tego artykułu?

Czy mam skierować prośbę do prokuratury o ukaranie tych ludzi
(MGórskiej i JAWojnara) karą do 5 lat więzienia, jeśli nie
uchylą grożącego mi niebezpieczeństwa?

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'