Re: Prośba o bardzo niezyczliwą ocenę/krytykę mojego pisma

1. Data: 2014-01-22 02:26:08

Temat: Re: Prośba o bardzo niezyczliwą ocenę/krytykę mojego pisma
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" lbhrfq$hgp$...@n...news.atman.pl

> Jedną z osób orzekających była Maria Górska -- najwyraźniej
> zamieszana w aferę korupcyjną:

> http://www.czasbialegostoku.pl/artykul/afera-o-niepe
lnosprawnych-prezes-zarzuca-korupcje-i-nepotyzm-w-um
-szczegoly

> Osoba ta nie przyznaje się na pieczątce do tego, kim jest
> z zawodu. Na szczęście internet uzupełnia także te braki. ;)

Teraz kolej na Jerzego Andrzeja Wojnara.

? Kto potrafi czytać z RTG?
Zwykle ortopeda...
? Kto nie potrafi czytać z MR?
Neurolog potrafi...
? Kogo Miasto może uznać za dobrego lekarza znającego się narządach ruchu?
Ortopedę. Miastowym do głowy nie przywędruje ani to, że kręgosłup też
należy do tej ,,parafii, ani to, że leczeniem kręgosłupa zajmują się
neurolodzy, obok ortopedów...
? Jaki lekarz mógł nie znać ,,ćwiczeń Fastum''?
IMO każdy neurolog zna...
? Jaki lekarz może zadawać pytania typ: ,,czy uprawia pan jakiś sport?''
komuś z wypuklinami bądź przepuklinami dysków miedzykegowych kręgosłupa?
Na pewno nie neurolog...

Zadałem sobie sporo takich pytań i uznałem, że:

-- badającym mnie lekarzem był ortopeda, nie neurolog
-- badającym mnie lekarzem mógł być Andrzej Jerzy Wojnar

Wrzuciłem w Google to i owo -- a Google dało mi odpowiedź:

http://usk.onestepcloud.pl/pl_PL/poradnia-urazowo-or
topedyczna-2.html

Moim zdaniem to poprawna odpowiedź.

-=-

Nie -- przyznam się... Tak nie było. :) Do moich rozmyślań dodałem i takie:

Skoro moją matkę badał Kunowski, którego znałem jako ortopedę, badający mnie także
mógł być ortopedą.

A kto to jest ów Kunowski? Ano to ten sam lekarz, który pod koniec 2008 roku
zauważył, iż: ,,nie warto reperować zerwanego ścięgna prostownika, gdyż
wyprostowanym palcem nie można nawet podrapać się (za przeproszeniem)
po dupie''. Lekarza tego spotkałem w szpitalu MSW, pod koniec 2008 roku
po tym, jak zerwałem ścięgno prostownika środkowego palca prawej ręki.

Ścięgno przyrosło, choć niekoniecznie mam pełny wyprost wiadomego palca.
Ale piąte palce (małe tak zwane) nie miały zerwanych ścięgien, a jednak
znacznie więcej im brakuje do wyprostu niż trzeciemu...

W tamtym czasie zetknąłem się z:

)( lekarzem z pogotowia ratunkowego
)( Dmitrukiem
)( Kunowskim
)( Sławnińskim
)( Rogowskim

)( Z Dmitrukiem spotkałem się na korytarzu szpitala MWS, gdzie (jak później
dowiedziałem się) był wówczas (ponoć w tamtym czasie często bywał w pracy
także wtedy, gdy nie musiał) ,,społecznie'' ale po chwili straciłem go z oczu,
czego żałowałem, gdyż u niego prawdopodobnie uzyskałbym pomoc, a był to czas
świąteczny i trudno było znaleźć w Białymstoku lekarza.

)( Ten ostatni (Rogowski) niepotrzebnie zgiął mi palec środkowy, choć
wiedział o tym, że tego nie wolno robić. Do dziś nie dał mi wyniku
badania USG, za którego wykonanie wziął ode mnie 80 pln, choć miałem
ważne skierowanie na takie badanie.

)( A kto dał mi to skierowanie? Ano Sławiński -- ten sam Sławiński, który
uchronił mnie w 2006 roku przed osadzeniem (nie brakuje literki p) mnie
na wózku inwalidzkim, to znaczy uznał, że chociaż moje bolące kolano
(zanim wtedy dotarłem do lekarzy, przez parę tygodni nie mogłem
ani zgiąć nogi w kolanie, ani jej wyprostować a uszkodzone kolonao
miało objętość dwa razy większą niż zdrowe kolano)
nazbierało sporo urazów i mikrourazów sumujących się, nie wymaga
wymiany, ale wymaga jedynie rehabilitacji, po której najprawdopodobniej
będzie mi służyło bardzo długo, o ile nie połamię go znowu... :)
[i o ile będę żył]

Sławiński był lekarzem zdecydowanie wesołym i na pewno takim, któremu
zależało na pacjentach i na zdrowiu pacjentów. Pamiętał nawet moją
siostrę, którą leczył ćwierć wieku wcześniej. I to właśnie Sławiński
wyjaśnił mi, skąd dokąd sięga ścięgno, które zerwałem, jak należy
unieruchomić palec, aby ścięgno wrosło w kość itd...

Przykazał mi też, abym pod żadnym pozorem nie liczył na operację
ścięgna, póki jest szansa na leczenie zachowawcze, gdyż operacje
udają się -- lub nie, natomiast leczenie zachowawcze w około 80%
zerwań kończy się powodzeniem.

Miał dla mnie dużo czasu i cierpliwości -- był bardzo dobrym lekarzem.

I to jego właśnie zawieszono później w wykonywaniu zawodu lekarza.

)( Lekarz z pogotowia żałował mi nawet patyka od lodów...
(dał po usilnej prośbie -- jeden dał po dobroci, drugi,
dołożył po prośbie, choć patyki były złym rozwiązaniem,
o czym mnie poinformował skutecznie)
Znalezienie ortezy w wolne dni było bardzo trudne -- to
właśnie Białystok. Dziś wiem, jak taką ortezę zrobić z zapałek. :)

Z tej strony:

http://usk.onestepcloud.pl/pl_PL/poradnia-urazowo-or
topedyczna-2.html

dane mi było poznanie chyba

Marka Bieleckiego

w roku 2004, kiedy to leczyłem niepoprawnie zrośnięty pierwszy palec prawej ręki.

W 2004 roku złamałem dwa palce prawej ręki -- oba w wyniku urazu,
ale urazów takich miałem na co dzień wiele, a te właśnie skończyły
się złamaniami. Mam świadomość tego, że do owych złamań doszło
w wyniku odwapnienia kości.

-=-

Może jeszcze coś złego o Rydzyu...
Zobaczmy, co nadaje wróg Rydzyka, jakim jest TVN:

http://www.tvn24.pl/wideo/z-anteny/jednostki-sluzby-
zdrowia-nie-moga-byc-przedsiebiorstwami-pacjenci-to-
nie-sa-liczby,1122610.html?playlist_id=16852

Hm... Jakby to określić... Kaczyński prezentuje się... I o czym nawija?
O służbie zdrowia... O jej funkcjonowaniu, czy raczej o jej skandalicznym
funkcjonowaniu...

JKaczyński bierze mnie w obronę? Fajnie...

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'