19 ta rocznica ślubu :-)))))

11. Data: 2004-01-06 10:22:15

Temat: Re: 19 ta rocznica ślubu :-)))))
Od: "skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie bardzo,nie mam ogrodka :-))

to moze balkonik?
mezus f na balkoniku
ty w salonie
mezus w salonie
ty w sypialni przy kompiku
mezus w sypialni
ty w kuchni
a jak mezus w kuchni
co sie pewnie nie zdarza
to ty w lazience
badz balkoniku :))
wszystko da sie zorganizowac ;)))
zawsze jest jeszcze dluuuuga klatka schodowa :)
dla mezusia of ;))
tom mnie zbaije jak to przeczyta :>
pzdr
skrzato

12. Data: 2004-01-06 10:25:33

Od: "skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A na serio chyba umarlabym z tesknoty :-)

za TZ?
no co ty
wtedy zaprasza sie tesciowa
zostawia ja z dziecmi
i wychodzi :]
w celach zaleczenia tesknoty of :))
zeby byc szczesliwa i gotowa na powrot umeczonego TZ :>
juz milkne
:>
skrzato

13. Data: 2004-01-06 10:40:43

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Jan 2004 11:22:15 +0100 I had a dream that skrzato <a...@m...pl> wrote:
> to moze balkonik?
> mezus f na balkoniku
> ty w salonie
> mezus w salonie
> ty w sypialni przy kompiku
> mezus w sypialni
> ty w kuchni
> a jak mezus w kuchni
> co sie pewnie nie zdarza
> to ty w lazience
> badz balkoniku :))
> wszystko da sie zorganizowac ;)))
> zawsze jest jeszcze dluuuuga klatka schodowa :)
> dla mezusia of ;))

A piwnica? Toż to dopiero ostoja i matecznik dla niektórych panów tak
spragnionych spokoju i ciszy.

14. Data: 2004-01-06 10:49:58

Od: "skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A piwnica? Toż to dopiero ostoja i matecznik dla niektórych panów tak
> spragnionych spokoju i ciszy.

no ale nie kazdy piwnice ma :/
dlatego niesmialo zaproponowalam klatke schodowa ;)a jesli juz pan szuka
spokoju
a piwnicy brak
to zawsze dluzej w pracy mozna zostac
napewno bedzie cos do zrobienia ;))

15. Data: 2004-01-06 10:51:43

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@p...onet.pl-----USUN-TO> napisał w wiadomości
edu.pl...
> [...] A piwnica? Toż to dopiero ostoja i matecznik dla
> niektórych panów tak spragnionych spokoju i ciszy.

Śmiej się, śmiej. Jak szukaliśmy ekipy do budowy, kandydaci oprowadzali
nas po swoich dotychczasowych dokonaniach. W jednym z domów pokazano nam
sprytny patencik inwestora: obniżona część stropu z klapą stanowiącą
wejście do piwnicy, w której pan miał warsztat. Obniżenie było na tyle
duże, że trzeba było schodzić po drabince na kółkach. Żeby podnieść
klapę, drabinkę trzeba było odsunąć poza zasięg osoby stojącej na górnym
poziomie... He he he.
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

16. Data: 2004-01-06 12:18:32

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzato" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
<ciach>

> zawsze jest jeszcze dluuuuga klatka schodowa :)
> dla mezusia of ;))
> tom mnie zbaije jak to przeczyta :>

Hihi,pokaze mu,jak uda mi sie zaciagnac do kompa ktorego omija szerokim
lukiem :-)

Magda

17. Data: 2004-01-06 12:20:03

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> za TZ?
> no co ty
> wtedy zaprasza sie tesciowa
> zostawia ja z dziecmi
> i wychodzi :]
> w celach zaleczenia tesknoty of :))

Dobry pomysl,gorzej jak tesciowa przechodzi druga mlodosc i nie chce zostac
z wnukami bo sama sie bawi :-)

> zeby byc szczesliwa i gotowa na powrot umeczonego TZ :>
> juz milkne
> :>

:-)

Magda

18. Data: 2004-01-06 14:59:53

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Slav" <s...@p...onet.pl> wrote in message

Gratulacje ;-)

| W natłoku postów o rozstaniach, problemach z dziećmi, braku umiejętności
| czytania i zrozumienia, zarzutów nieodpowiadania na "za trudne" pytania (to
| do Ciebie Jacku ;-))))

nie zarzutów tylko stwierdzeń

pozdrawiam

Jacek

19. Data: 2004-01-07 09:46:15

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> A piwnica? Toż to dopiero ostoja i matecznik dla niektórych panów tak
> spragnionych spokoju i ciszy.

Eee tam, strych fajniejszy;-)

Justyna z mężem na strychu;-)
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

20. Data: 2004-01-08 02:26:42

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Slav wrote:
> Witajcie ;-)))))
>
> W nat?oku postów o rozstaniach, problemach z dzieaemi, braku umiej?tno?ci
> czytania i zrozumienia, zarzutów nieodpowiadania na "za trudne" pytania (to
> do Ciebie Jacku ;-)))) - pozdrawiam serdecznie) i generalnie tematyki
> do?uj?cej i pesymistycznej w brzmieniu, chcia?em poinformowaae, ?e w dniu
> wczorajszym w radosnej i pe?nej mi?o?ci atmosferze uczcili?my z ?on?
> (niew?tpliwie, jak pisze Talko najlepsz? z ?on) 19 rocznic? naszego ?lubu.

Gratulacje!
Ja sobie niedawno uswiadomilam, ze w tym roku stuknie nam pietnastka...

magda, zamyslona...

Czy tego chcemy w Polsce?
Optymizm, widzę optymizm..
"Moja rodzina i ja"