Przemoc psychiczna ojca w rodzine

1. Data: 2004-01-05 19:46:30

Temat: Przemoc psychiczna ojca w rodzine
Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc wszystkim

Mam taki problem ze ojciec nigdy nie uwazal ze jestem dobry w czyms itp.
zawsze jezeli tylko cos bylo dobrze on dazyl do tego zeby popsuc cala
atmosfere. Ciagle mnie wzywal ublizal ponizal itp. chociaz ze sie to
uspokoilo nie konczy to faktu. Gra Pana gdy jak jest porazka gdy sie cos nie
uda u mnie czy u mamy wtedy jest jakby w swoim zywiole jak dzieje sie cos
zle a gdy jest dobrze dazy do wszystkiego zeby wszystko zepsuc. Jezeli ktos
ma podobne sytuacje w rodzinie odezwijcie sie i pogadamy, narazie opisalem
wszystko z grubsza.

2. Data: 2004-01-12 20:47:23

Temat: Re: Przemoc psychiczna ojca w rodzine
Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikt do tej pory nie odpisal.
Co prawda rozmowy tutaj zahaczaja mocno o psychologie ale mysle ze wieksza
chec do dyskujsci znajdziesz na jakiejs grupie pl.soc.psychologia.

Pozdrawiam
Tomasz

Witam wszystkich :-)
nie zaLamuj sie