"Moja rodzina i ja"

1. Data: 2004-01-05 20:21:15

Temat: "Moja rodzina i ja"
Od: "dawid j" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Dostałem w szkole na lekcji temat do opracowania w wypracowaniu brzmi on
tak: "Moja rodzina i ja - jak przygotować się już dziś do spełniania w
przyszłości odpowiedzialnej roli rodzica". No i problem tkwi w tym, że
kompletnie niewiem jak się za to zabrać. Nie proszę o napisanie za mnei
wypracowanie lecz o przykładowe podanie chkichś zasad... myśli... sam
niewiem. Mam 18... niby jestem dorosły lecz w tym wieku mało kto myśli o tym
jakim ma byc ojcem, (pewne żeczy są oczywiste, mam na myśli, że jakiekolwiek
patologie ... brak zainteresowania się dzicmi nie sę dopuszczalne) na
pierwszym planie jest matura... studia... "rozrywka", a rodzina... to dopiero
za 5... 6 lat ... jeszcze zdąże "dorosnąć" do tego.

Proszę o jakieś podpowiedzi i z góry dziękuje.

Pozdrawiam. Dawid.

2. Data: 2004-01-05 20:26:21

Temat: Re: "Moja rodzina i ja"
Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauwaz ze nie masz pisac o tym jak byc rodzicem ale jak sie PRZYGOTOWAC do
bycia rodzicem a to jednak co innego.

3. Data: 2004-01-06 12:18:02

Temat: Odp: "Moja rodzina i ja"
Od: "Mary" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dawid j <g...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:btcgvq$e6o$...@i...gazeta.pl...
> [...]
dopiero
> za 5... 6 lat ... jeszcze zdąże "dorosnąć" do tego.

Hej!
Ja mam 28 lat i jeszcze się nie przygotowałam do roli matki. Mając 18 lat
myślałam tak samo jak Ty, tylko, że teraz skończyłam studia, pracuję, bawię
się a plany rodzinne odkładam na później. Nic się nie zmieniło w moim
sposobie myślenia. Na Twoim miejscu napisałabym to co właśnie czujesz i
opisałabym jakie masz plany. Do roli rodzica chyba nie można się
przygotować, no może postarać się dostać dobrze płatną pracę, tak aby było
stać Cię na dziecko i rodzinę.
Pozdrawiam
Mary

Przemoc psychiczna ojca w rodzine