Czy tego chcemy w Polsce?

1. Data: 2004-01-06 00:29:38

Temat: Czy tego chcemy w Polsce?
Od: "Aniela" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sejm uchawlil nowa ustawe o odswiadczeniach na zwierzetach.
Ustawa ta swoim zapisami nie dosc, ze pogarsza los zwierzat, bez kontroli
pozwal eksperymentowac na zwierzetach, to rowniez dopuszcza roznego rodzaju
TESTY na nich-poprzez skreslenie zapisow zabraniajacych(art.45 ustawy o
odswiadczeniach) w ustawie o ochronie zwierzat.
Prezydent ma czas TYLKO do_12_ STYCZNIA _aby podpisac lub_ ZAWETOWAC_!
Wszystkie powody przemawiajace za odrzuceniem tej ustawy, tresc nowej
ustawy, tresc ustawy o ochronie zwierzat, dyrektywa UE-odnoszaca sie do
doswiadczen na zwierzetach, wzor listu do Prezydenta i adresy gdzie wyslac,
znajduja sie na stronie:
www.arka.strefa.pl
Pomozcie zwierzetom!
Aniela

2. Data: 2004-01-06 08:30:55

Temat: Re: Czy tego chcemy w Polsce?
Od: "careloss" <c...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nasz *Kochany Prezydent* kilkanascie dni temu podpisal ustawe, dzieki
ktorej los dzieci wychowywanych przez samotne matki mocno sie
pogorszy, a ich wolni i swawolni tatusiowie beda mogli niemal w majestacie
prawa przestac sie przejmowac placeniem alimentow (skoro juz nic innego
oprocz tego nie potrafia dla swoich dzieci zrobic). Nie mowie o tym,
ze zamiast wprowadzic zasady podobne jak np. w Anglii (gdzie nieplacacemu
alimentow ojcu naprzod odbiera sie prawo jazdy, ktore wiadomo jak wazne
jest dla faceta, a skutkuje to podobno dobrze), to szuka sie pokretnie
*oszczednosci budzetowych* likwidujac fundusz zamiast szukac drog
skutecznego egzekwowania przez komornikow. (Nie chce mi sie gadac...)

Czy nie widzisz paradoksu w tym *zbiegu okolicznosci*, ze kilkanascie
dni po ustawie, ktora jest ciosem w rodzine wychodzi na swiatlo dzienne
ustawa o doswiadczeniach na zwierzetach? Stawiam 4 do 1, ze prezydent
ustawe zawetuje i bedzie wtedy wielka batalia i lament jakie to te nasze
zwierzatka sa biedne, a ci ludzie tacy okropni.

Nie jestem zwolennikiem *pogarszania losu zwierzat*, ale taka zbieznosc
mi sie nie podoba (delikatnie mowiac). Nic wiecej nie powiem.

--
Carlos

Amicus Plato, amicus Socrates, sed magis amica veritas.
(Drogi mi Platon, drogi Sokrates, ale najdrozsza prawda.)

3. Data: 2004-01-06 09:52:15

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Jan 2004 09:30:55 +0100 I had a dream that careloss
<c...@N...pl> wrote:
> [...]
> prawa przestac sie przejmowac placeniem alimentow (skoro juz nic innego
> oprocz tego nie potrafia dla swoich dzieci zrobic). Nie mowie o tym,

Naprawdę jesteś taka głupia, czy tylko trollujesz?

4. Data: 2004-01-06 10:11:35

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...

: Naprawdę jesteś taka głupia, czy tylko trollujesz?

Sorry, ale Careloss to mężczyzna.

Paulinka

5. Data: 2004-01-06 10:13:23

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Jan 2004 11:11:35 +0100 I had a dream that Paulinka
>: Naprawdę jesteś taka głupia, czy tylko trollujesz?
> Sorry, ale Careloss to mężczyzna.

Tak to jest, jak ludzie wstydzą się tego, co piszą.

I tak nie zmienia to faktu, że bzdury pisał.

6. Data: 2004-01-06 10:16:46

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości
edu.pl...

> Naprawdę jesteś taka głupia, czy tylko trollujesz?

A co nie weszla taka ustawa ?
Bo cos mi sie takiego obilo o uszy.
Z tymi alimentami to jakas beznadziejne sprawa ,bo gosc cos nie placi malo
jest sciagalny w wsadzic go do paki tez sie panstwu nie oplaca.

Magda

7. Data: 2004-01-06 10:39:25

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Jan 2004 11:16:46 +0100 I had a dream that Mrowka <m...@o...pl> wrote:
> A co nie weszla taka ustawa ?
> Bo cos mi sie takiego obilo o uszy.
> Z tymi alimentami to jakas beznadziejne sprawa ,bo gosc cos nie placi malo
> jest sciagalny w wsadzic go do paki tez sie panstwu nie oplaca.

Weszła taka ustawa, ale warto się zastanowić DLACZEGO.

Otóż powodem było WYŁUDZANIE pieniędzy przez ludzi, którym się one nie
należały. Otóż wiele małżeństw, gdzie ojciec był bezrobotny, wzięło
rozwód (tylko na papierze) i potem matka brała pieniądze z funduszu
alimentacyjnego, bo ojciec nie miał oczywiście z czego płacić.
Czy wiesz. że ponad połowa pieniędzy nie szła tam, gdzie powinna była?

Czy jako płacąca podatki w Polsce godzisz się, by Twoje pieniądze szły
w ręce oszustów?

A co to ściągalności alimentów, to żadne prawo nic nie pomoże, jeśli
istnieje przyzwolenie społeczne na niepłacenie alimentów, a postawa
krętacza uciekającego przed płaceniem jest dla wielu bohaterska niż
żałosna.

8. Data: 2004-01-06 12:28:49

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> alimentacyjnego, bo ojciec nie miał oczywiście z czego płacić.
> Czy wiesz. że ponad połowa pieniędzy nie szła tam, gdzie powinna była?

Ok,rozumiem,ale co z tymi kobietami ktore naprawde zostaly same z dziecmi i
maja dostac jakas zalosna jalmuzne ktora starczy tylko na dropsy?

Pozdrawiam.Magda

9. Data: 2004-01-06 13:09:19

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Janoszka napisał:

> Czy jako płacąca podatki w Polsce godzisz się, by Twoje pieniądze szły
> w ręce oszustów?

Bardzo Ci dziekuję za taką ocenę - jest mi teraz i biedniej i milej.

Eulalka - oszustka zapewne.... bo kto by się przejmował, że faktycznie
po nockach czasem tyra.

10. Data: 2004-01-06 13:18:58

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 06 Jan 2004 14:09:19 +0100 I had a dream that Eulalka <e...@k...pl>
wrote:
> Bardzo Ci dziekuję za taką ocenę - jest mi teraz i biedniej i milej.
> Eulalka - oszustka zapewne.... bo kto by się przejmował, że faktycznie
> po nockach czasem tyra.

Nigdzie nie pisałem, że oszukujesz. Problemem było to, że oszukiwała
masa Polaków, a cała reszta im przyklaskiwała.
Niestety teraz niektórzy cierpią przez tą resztę.

Bardzo podobna sytuacja jak z rentami - taki złodziejski naród...

Optymizm, widzę optymizm..
"Moja rodzina i ja"
Przemoc psychiczna ojca w rodzine
Witam wszystkich :-)