Czy tego chcemy w Polsce?

91. Data: 2004-01-07 13:24:03

Temat: Re: Czy tego chcemy w Polsce?
Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Specyjal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:btgse9$qip$1@news.onet.pl...

> Z tym porzucaniem różnie bywa nawet chyba katechizm KK mówi że np. matka
ma
> prawo zostawic dziecko będące wynikiem gwałtu.

Nie mowimy o gwalcie.

Magda

92. Data: 2004-01-07 13:24:10

Od: "aok" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "aok" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> charytatywne,
>
> A jak pojdzie siedziec to wg Ciebie kto bedzie go utrzymywal w tym
> pierdlu?Czy nie my podatnicy?

podatnicy oczywiście jak każdego przestępce, czy problem z alimentami nie
polega n bezkarności ich niepłacenia, kara musi być, a nie jak teraz i tyle
wtedy będzie mniej niepłacących

93. Data: 2004-01-07 13:24:37

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...
> Ja mówię o sprawie, że kobieta może bardzo łatwo "wrobić faceta w
> dziecko", niektóre panie to wykorzystują (choćby po to, żeby męża
> zdobyć), a jakoś nie słyszałem o tym, żeby facet wrobił kobietę w
> dziecko.

No, to usłysz:
Ona "Załóż tę gumę!"
On "Za moment, jeszcze dalekoooo O! Spuscilem sie! Jeśli będziesz w ciązy
będziesz musiała za mnie wyjść!"

Ona to ja
Ono to moj syn
Zapytaj sie czy On placi alimenty (na szczescie ja moge sie wypiac na
wszelkie alimenty, FA i zasilki)??

> Święte słowa. Tylko że nie każdy bezrobotny to "zawszony pijany facet".

Tak ?? Serio?? Czyżbym uogólniła ?? W przeciwieństwie do Ciebie,
oczywiście....To dlaczego z Twoich słów wynika, że z FA korzystały tylko
kobiety które na koncertach bzyknęły się z setką??

Monika
P.S. a miałam się opanować

94. Data: 2004-01-07 13:25:27

Od: "aok" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
> napisał w wiadomości
edu.pl...

> A nie slyszales o przypadkach ze facet splodzil dziecko i sie zmyl?A mialo
> byc tak pieknie.....

to problem ich trojga, nieodpowiedzialny facet, nieodpowiedzialna kobieta
(złego faceta wybrała) dziecka szkoda

95. Data: 2004-01-07 13:35:04

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aok napisał:

> podatnicy oczywiście jak każdego przestępce, czy problem z alimentami nie
> polega n bezkarności ich niepłacenia, kara musi być, a nie jak teraz i tyle
> wtedy będzie mniej niepłacących

JA ODPUSZCZAM

zbieram się z podłogi, otrzepie i do domu spadam

Eulalka

96. Data: 2004-01-07 13:36:40

Temat: Re: Odp: Czy tego chcemy w Polsce?
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...
> Ale sama dobrze wiesz, że za jednorazowo zdobyć taki papierek nie jest
> problemem.

Nie, nie wiem, a Ty wiesz ?? W jaki sposób?? Przekupując komornika (pewno
własnym ciałem, co za róznica - stu na koncercie, może być też 101. po) ??

> A jak to było? Czy taką procedurę trzeba było powtarzać co rok czy co
> jakiś czas? Czy też może jak fundusz przydzielił alimenty, to były one
> aż do usamodzielnienia się dziecka?

A, nie wiem, ale chyba zależały od dochodu rodziny, który weryfikowało się
co roku.

Poza tym wówczas z każdym rokiem rusł dług "tatusia" i komornik, gdy widział
szanse na ściągnięcie tego długu powinien ściągać kasę. Groziła też za
niezapłacone długi "koza". A teraz nie ma żadnego bata nad niepłacącymi. To
Ci się tak podoba?? Może Ty też byłeś w setce, z którą bzyknęła się jakaś
kobieta na koncercie i zostałeś wrobiony w dziecko (btw w obecnych czasach
IMHO tylko ostatnia pierdoła może się dać wrobić w nieswoje dziecko wbrew
własnej woli) ?? I to cie cieszy, bo będziesz bezkarny ??

Monika

97. Data: 2004-01-07 13:38:30

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie płacisz za kiepskie zamki bo z podatków nikt szkody nie wyrównuje,
> jeżeli porównujemy alimenty do kradzieży to aby było tak jak z funduszem
> alimentacyjnym nalezałoby z podatków wypłacać odszkodowania okradzionym

Nie, mozna to raczej porownac do placenia przez policje odszkodowania
ofiaroim przestepstwa za BRAK WLASCIWYCH DZIALAN policji, tzn. za "ogólny
brak checi scigania przestepcy i olewactwo". Ni9e jest trudno znalezc
migajacych sie od alimnetow, tylko ze panstwo nie chce sie tymi sprawami
zajmowac i olewa je. W efekcie woli dac cos na ksztalt odszkodowania (ale
tylko niektorym ubogim matkom) za niewywiazywanie się ze swoich obowiązków
państwowych.

> nie w przypadku kiedy nierozbite rodziny nie sa wspierane w takim samym
> stopniu, nie mozna zrzucać odpowiedzialności finansowej na społeczeństwo
za
> czyjeś prywatne sprawy

No coz mysle, ze Fundusz A. i tak (z reguly) dotyczyl rodzin biednych,
ktorym nalezaly sie jakies zasilki.
Poza tym uwazam ze porownujac rodziny o tym samym statusie materialnym
(dochod na glowe) , z czego jedna rozbita to ta samotna matka jest w gorszej
sytuacji -bo musi znalezc nianie zamiast ojca itp. NIe wspominajc psychiki
dziecka.

98. Data: 2004-01-07 13:41:34

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mowimy o gwalcie.

Ale mysle ze nie mozna za bardzo oceniac. Matki porzucajace dzieci
najczesciej jednak nie sa autentycznie w stanie ich wychowywac. Czasem moze
lepiej gdy np. silnie zaburzona matka odda dziecko do adopcji zamiast
wychowywac schizofrenika.

99. Data: 2004-01-07 13:43:54

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...

> Tylko że jak można w takim społeczeństwie, która uważa, że mu "się
> należy" i kombinuje, jak by tu wyłudzić maksymalną ilość pieniędzy,
> jak można wierzyć w "wyższe wartości"?

A ja mysle ze kombinuja Ci ktorzy nie maja zapewnionego od panstwa godnego
zycia, za cos trzeba zyc,nie?
Swoja droga jakim cudem przyjeli nas do Unii o ile dobrze pamietam ze szkoly
jednym z warunkow jest wlasnie:zapewnienie godnego zycia rodakom.

Magda

100. Data: 2004-01-07 13:45:35

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> podatnicy oczywiście jak każdego przestępce, czy problem z alimentami nie
> polega n bezkarności ich niepłacenia, kara musi być, a nie jak teraz i
tyle
> wtedy będzie mniej niepłacących

Nie bedzie.Na dodatek nie dosc ze gosc nie placi to trzeba placic na
niego,to juz podwojna strata.

Magda

Optymizm, widzę optymizm..
"Moja rodzina i ja"