3 lata po ślubie...

31. Data: 2003-05-28 10:51:55

Temat: Re: 3 lata po ślubie...
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 May 2003 12:15:34 +0200 I had a dream that Jakub Słocki
<j...@s...net.nospam> wrote:
>Moze lepiej bez gaci ?

Nie wiem, ale dla mnie chodzenie po mieszkaniu czy w gaciach czy bez
jest absolutnie normalne.

32. Data: 2003-05-28 11:00:52

Temat: Re: Odp: 3 lata po ślubie...
Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]jak sie pojawil pierwszy (?) pozytywny gest
> to trzeba sie z tego cieszyc, a nie wkurzac.

Racjonalnie - masz absolutną rację. A że emocje lubią czasem coś
za plecami rozumu zmajstrować, to jest inna sprawa. Przy czym
podkreślam - ja rozumiem _odczucie_ Beaty. Napisała, że ją to
wkurzyło i jesli na wewnętrznym wkurzeniu się skończyło, to ja
to zwyczajnie rozumiem. Gdyby natomiast dała temu wkurzeniu
upust, to byłoby moim zdaniem nie w porządku. A przy okazji
lekko samobójczy strzał :)

> [...] Nie rozumiem, dlaczego w tej chwili odnosisz
> wszystko do siebie ? Czuly punkt ?[...]

Jakbyś zgadła :) Ale nie w tym rzecz. Ja prawdopodobnie błędnie
zrozumiałam Twoje "ech" i "widziały gały" jako usprawiedliwienie
męża Beaty - skoro widziała, że facet życzy sobie być
obsługiwany i mimo to związała się z nim, to niech teraz siedzi
cicho i obsługuje. Argument "widziały gały i oczywistym było, że
sukces sam nie przyjdzie, trzeba go wypracować" jest dla mnie
absolutnie przekonujący.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

33. Data: 2003-05-28 11:23:22

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>mnie.
>>
>A po ilu rozwodach jesteś?

Dobrze wiesz ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

34. Data: 2003-05-28 11:24:29

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> No, ale moze niektorzy sa bardziej wrazliwi (przewrazliwieni ?) ode
mnie.

A po ilu rozwodach jesteś?

Qwax

35. Data: 2003-05-28 11:31:03

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Ponoc im szybciej, tym latwiej ;) Nie wiem, jak inni, ale ja chce
ladnie i
> zdrowo wygladac i jestem wdzieczna mojemu TZ, kiedy z wyrzutem w
oczach zabiera
> mi pudelko czekoladek ;)

A jak byś się czuła gdyby nie zabierał tylko z pogardą w oczach
powiedział:
"Zamiast żreć jak świnia te czekolade podałabyś mi piwo - troche sie
poruszasz to może ci ta słonina spadnie bo już mi nawet w łóżku
przeszkadzasz"

Mając nadzieję że żadna z Was tego NIGDY nie usłyszy
Qwax

36. Data: 2003-05-28 11:32:46

Od: Nela Mlynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka napisał(a):
> Użytkownik "Nela Mlynarska" <n...@n...security.pl> napisał

> A to ci ludzie nie uczą się cały czas ?

Uczą ... uczą. Powoli i opornie, ale uczą się. Natomiast Qwax jako
rozwiązanie szukanie adwokata proponował. A ja sądzę, że najpierw należy
spróbować nauczyć. Sami się nie nauczą. Trzeba pokazać palcem. Trzeba
przynajmniej spróbować pokazać palcem. Dalej to już jak piszesz:

> Bo jeśli teraz się nie dostosuje ... to IMO jest to już jej/jego zła
> wola a
> nie to, że 'nikt go nie nauczył'.

Pozdrawiam,
Nela

37. Data: 2003-05-28 11:38:04

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>"Zamiast żreć jak świnia te czekolade podałabyś mi piwo - troche sie
>poruszasz to może ci ta słonina spadnie bo już mi nawet w łóżku

Zaczynijmy od tego, ze ja swoj zwiazek potraktowalam bardzo 'rozumowo' i
przenigdy nie wyszlabym za maz za kogos, kto poslugiwal sie by takim
slownictwem. Gdyby rzeczy zaczely sie powoli zmieniac, mysle, ze
zorientowalabym sie ZANIM dojdzie do takiej sytuacji.
Ale zakladajac, ze moj TZ NAGLE zmienilby sie z rozsadnego faceta w chlajacego
piwsko grubianina po porstu odpowiedzialabym:
'Jakbyc w koncu przestal zlopac to piwsko, to by ci slonina z brzucha spadla,
bo mi nawet w lozku przeszkadzasz'. I na wszelki wypadek trzymalabym cos
ciezkiego pod reka. :-/

Nie wierze jednak, ze ktos zmienia sie z dnia na dzien. Pewne rzeczy postepuja
bardzo powoli i nalezy zaznaczac wyraznie 'swoje terytorium'. Jesli ktos tego
nie robi, ablo najpierw mu nie przeszkadzalo, a teraz przeszkadza, to bedzie
mial ciezki orzech do zgryzienia.

>Mając nadzieję że żadna z Was tego NIGDY nie usłyszy

IMO zalezy to bardzo od postepowania kobiety. Rzeczy nie dzieja sie z dnia na
dzien.

38. Data: 2003-05-28 11:47:25

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, ale dla mnie chodzenie po mieszkaniu czy w gaciach czy bez
> jest absolutnie normalne.

To są przysłowiowe "gacie", czyli symbol domowego "rozmemłania" i braku
starań o wygląd. Coś jak wypchnięte na kolanach spodnie od dresu.
Ja mam na tym punkcie świra - sama nie latam "w gaciach", czyli
przybrudzonym podkoszulku czy powyciąganych spodniach. Gdyby mój mąż łaził
po mieszkaniu w majtkach lub bez t-shirta to bardzo by mi się to nie
podobało.
Kwestia norm estetycznych wyniesionych z domu - moi rodzice zawsze wyglądali
równie ładnie i schludnie dla siebie nawzajem (i dla nas - dzieci) co "na
zewnątrz".
Ola

39. Data: 2003-05-28 11:51:25

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 May 2003 13:47:25 +0200 I had a dream that Oleńka <o...@b...wroc.pl>
wrote:
>To są przysłowiowe "gacie", czyli symbol domowego "rozmemłania" i braku
>starań o wygląd. Coś jak wypchnięte na kolanach spodnie od dresu.

Co Ty chcesz od ulubionych męskich spodni :-)

> [...]
>równie ładnie i schludnie dla siebie nawzajem (i dla nas - dzieci) co "na

Czy mężczyzna czysty, nieśmierdzący, trzymający prostą sylwetkę, ale
podczas największego upału ubrany tylko w bokserki jest czymś
"nieestetycznym"? Czemu "ładność i schludność" ma oznaczać założoną
podkoszulkę? A może istnieją mężczyźni ładnie zbudowani? :)

40. Data: 2003-05-28 11:56:15

Od: Baska <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@n...net> wrote:

> [...]

Powiem szczerze ,ze ja w takim razie zupelnie inaczej rozumiem
pojecie "zadbana". Dla mnie to jest po prostu osoba o schludnym wygladzie,
czysta , z umytymi wlosami , nie obgryzajaca paznokci...itd. Dopiero gdzies
na szarym koncu jest tusza, zastrzegam sobie odrazu ze nie chodzi tutaj
o jakas chorobliwa otylosc. Czlowiek bliski , ktory prosto z mostu mowi:
"jestes gruba ,masz schudnac" ,to zwylky cham (nieobrazajac Beaty).
A sposob jak ktos tu wspomnial o zabieraniu slodyczy...moze jeszcze zamykaniu
lodowki na klodke jest po prostu glupi i nie skuteczny w odchudzaniu.
Beacie potrzebne jest wsparcie meza w tyn co robi,przeciez stwierdzila
ze kiedy sie denerwuje to je jeszcze wiecej...a maz co zamiast pomoc jeszcze ja
doluje .Dla mnie to jest chore.

Pozdrawiam
baska

fak
historii ciag dalszy ;-(
Co ceniliscie u TZ dawniej, a co teraz...
Archiwum grupy
Wesele w GALERII - Piekary Slaskie