3 lata po ślubie...

41. Data: 2003-05-28 12:04:42

Temat: Re: 3 lata po ślubie...
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Powiem szczerze ,ze ja w takim razie zupelnie inaczej rozumiem
>pojecie "zadbana". Dla mnie to jest po prostu osoba o schludnym wygladzie,
>czysta , z umytymi wlosami , nie obgryzajaca paznokci...itd. Dopiero gdzies
>na szarym koncu jest tusza, zastrzegam sobie odrazu ze nie chodzi tutaj
>o jakas chorobliwa otylosc.

Ja zauwazylam, ze to - niestety - czesto idzie w parze. Ale zgoda - mozemy tego
tak nie nazywac. Dla mnie otylosc jest nieestetyczna - mam tylko 160 cm wzrostu
i gdybym miala 10 kg wiecej, to po prostu zle bym sie czula.
Nie wiem, jak jest w konkretnym wypadku: jesli Beata dobrze sie czuje ze swoimi
+10 kg, to niech tak zostanie, jesli zle - to niech idzie na aerobic i je
salate zamiast czekoladek. Naprawde nie da sie inaczej ;)

>Czlowiek bliski , ktory prosto z mostu mowi:
>"jestes gruba ,masz schudnac" ,to zwylky cham (nieobrazajac Beaty).

Ja bym sie obrazila, jakbys nazwala mojego TZ chamem ;) W koncu JA SAMA
wybralam sobie swojego TZ i ten wybor jednak o mnie swiadczy ;)

>A sposob jak ktos tu wspomnial o zabieraniu slodyczy...moze jeszcze
>zamykaniu
>lodowki na klodke jest po prostu glupi i nie skuteczny w odchudzaniu.

Ja wspomnialam ;) Na mnie to bardzo dobrze dziala, bo bardzo czesto jem w
sposob mechaniczny, tzn. rozladowuje w ten sposob swoje stresy. A TZ zabiera
czekoladki i mowi: lepiej chodzmy pobiegac albo na basen. I niewymownie
wdzieczna jestem mu za to - niewazne, czy ktos uwaza to za glupie, czy nie.

>Beacie potrzebne jest wsparcie meza w tyn co robi,przeciez stwierdzila
>ze kiedy sie denerwuje to je jeszcze wiecej...a maz co zamiast pomoc jeszcze
>ja
>doluje .Dla mnie to jest chore.

Jezu, to niech bierze adwokata albo kupi rewolwer :-/

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

42. Data: 2003-05-28 12:23:31

Od: Baska <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@n...net> wrote:

> Ja bym sie obrazila, jakbys nazwala mojego TZ chamem ;) W koncu JA SAMA
> wybralam sobie swojego TZ i ten wybor jednak o mnie swiadczy ;)

Nie mialam zamiaru obrazac Beaty...jezeli tak sie stalo to, przepraszam:)
Sama sie spotkalam z czyms takim i dla mnie konkretnie taka osoba wiele traci
w moich oczach.

> Jezu, to niech bierze adwokata albo kupi rewolwer :-/

Dziwne to co napisalas...ale oki juz nic nie mowie.:)

baska

43. Data: 2003-05-28 12:27:06

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>No, ale to już jest konstruktywne. I świadczy przynajmniej o
>tym, że TŻ zadaje sobie wysiłek, żeby zrozumieć, czemu sie
>rzucasz na czekoladki, troszczy się o Ciebie i dba o to, żebyś
>się jednak tego stresu jakoś pozbyła. A nie dokłada kolejny,
>oświadczając "masz schudnąć".

Ale i tak jedna z dyskutantek stwierdzila, ze zabieranie czekoladek jest glupie
:) A mnie sie bardzo podoba i sie z tego ciesze.
Wiec jak widac poziom wrazliwosci na problemy 'tuszy' sa rozne.

Ale: u nas w domu nie jest to tematem tabu. Maz wie, ze chcialabym troche
schudnac, a przynajmniej sie troche 'usportowic' ;) To nie jest tak, ze on
'zgaduje' i sie domysla - _powiedzialam_ mu, ze jem glownie nie dlatego, ze
jestem glodna, ale dlatego, ze sie denerwuje i ze - jesli zalezy mu na mojej
szczuplej sylwetce - musi mnie w tym wesprzec.
Nie wiem, jak to jest u Beaty, ale u mnie wylozenie kawy na lawe zawsze dziala,
moj TZ nie jest z tych 'domyslnych'.
Tylko: staram sie znalezc dobry moment na dobre rozmowy - nie wtedy, kiedy
jestesmy zdenerwowani, nie wtedy, kiedy _akurat_jest_ciekawy_film_ ;)
itp. itd. Wszystko na spokojnie, KONKRETNIE i na temat. No i jakos dziala. ;)

44. Data: 2003-05-28 12:31:46

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>jeszcze

>Dziwne to co napisalas...ale oki juz nic nie mowie.:)

Jejku, no bo jasne jest, czego Beata potrzebuje. _O_tym_ nie musimy chyba nawet
dyskutowac. Wydaje mi sie, ze bardziej sensowne od 'biedaczko, musisz zyc z
takim chamem, jak mi ciebie zal' bedzie podanie jakichs KONKRETNYCH rad na
wybrniecie z kryzysu, nieprawdaz ?

Kiedys tez tu napisalam, bo sie rozzalilam... ale dostalam cale mnostwo
praktycznych rad, i kilka z nich zastosowalam _z_powodzeniem_.
Staram sie wiec robic to samo: nie rozzalac Beaty jeszcze bardziej, ale
zastanowic sie, co mozna by zrobic, zeby jej uklady z mezem poprawily sie.

45. Data: 2003-05-28 12:35:33

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]

rzucasz na czekoladki, troszczy się o Ciebie i dba o to, żebyś
się jednak tego stresu jakoś pozbyła. A nie dokłada kolejny,

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

46. Data: 2003-05-28 12:56:51

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

ode

> Dobrze wiesz ;)

???

Przecież nie ze mną?!

Pozdrawiam
Qwax

47. Data: 2003-05-28 13:07:14

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

"Dunia"

> Ja bym sie obrazila, jakbys nazwala mojego TZ chamem ;) W koncu JA SAMA
> wybralam sobie swojego TZ i ten wybor jednak o mnie swiadczy ;)

Dlaczego miałaby sie obrazic?On w tym konkretnym przypadku zachował sie jak
cham i tak zostało ocenione jego postepowanie w stosunku do żony a nie on sam.
(tak mnie sie wydaje)I dlaczego jego zachowanie ma swiadczyc zle o niej?
Wybierajac sobie TZ nie jestesmy w stanie przewidziec w 100% jego zachowania
przez całe pózniejsze zycie ,wiec dlaczego jesli on sie zmieni pozniej- ma to
swiadczyc zle o żonie?

- -
Jola

48. Data: 2003-05-28 13:20:50

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał

> To ja jeszcze poproszę zestaw argumentów do odparcia
> niepodważalnego "u mnie w domu zawsze tak było" w sytuacji,
> kiedy "nie jestem Twoją mamą" nie odnosi pożądanego skutku :) Co
> prawda mnie to osobiście niepotrzebne i mam nadzieję, że tak już
> zostanie, ale bardzo jestem ciekawa, jak się trafia do panów
> wyznających taki opgląd.

Szczerze ... to nie wiem ... bo do swojego egzemplarza tak trafiać nie
musiałam ;-)

Ale np: a u mnie w domu było inaczej (i tu opis kuriozalnych sytuacji, do
których to TŻ musiałby sie przystosować) i uświadomienie TZ (ale to chyba
jakiś autorytet musi zrobić) że nie należy przenosić zachowań rodziców na
naszą rodzinę .... bo ona jest _nasza_ i _my_ mamy sobie własny model
wypracować.
Można też spisac na kartce obowiązki każdego i je jakoś podzielić ... i
wywiązywac się _tylko_ ze swoich ... w końcu jak czegoś on robić nie będzie
a będzie mu przydzielone to zobaczy, ze to się samo niestety nie robi ;-)))

> Kto wrzeszczy? Beata pisze, że ją to wkurzyło, IMHO - jak
> pisałam - na zasadzie "teraz to sobie możesz w buty wsadzić".
> Niekonstruktywne, ale ludzkie. O wrzeszczeniu nie widziałam

To przenośnia była ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka

49. Data: 2003-05-28 13:30:36

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>cham i tak zostało ocenione jego postepowanie w stosunku do żony a nie on

Napisalam, _ja_ bym sie obrazila. I to jeszcze z przymruzeniem oka. Ot, tak ;)

>Wybierajac sobie TZ nie jestesmy w stanie przewidziec w 100% jego zachowania
>przez całe pózniejsze zycie ,wiec dlaczego jesli on sie zmieni pozniej- ma to
>swiadczyc zle o żonie?

Nie, no skadze. Ale z postu Beaty wyniklo, ze on sie nie zmienil jakos
specjalnie, tylko ze Beacie _teraz_ zaczal przeszkadzac jego charakterek.
Przyznasz, ze to dwie rozne sprawy ?

50. Data: 2003-05-28 13:49:28

Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiec jak widac poziom wrazliwosci na problemy 'tuszy' sa rozne.
>
>acha :)) uważaj żeby ci za parę lat nie powiedział : jesteś stara i wtedy
co?

fak
historii ciag dalszy ;-(
Co ceniliscie u TZ dawniej, a co teraz...
Archiwum grupy
Wesele w GALERII - Piekary Slaskie