30-letni zimny dom

1. Data: 2007-02-24 14:55:57

Temat: 30-letni zimny dom
Od: "MCC" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

zamierzam docieplic i doszczelic dom ktory zostal zbudowany na
poczatku lat 80. Ma znacznie ponad 300m^2 powierzchni uzytkowej, stare
okna, brak ocieplenia itd - ogrzewanie go czy to na paliwa plynne czy
nowoczesnym piecem na drewno stanowi dosc spore wyzwanie. Szukam
eksperta, ktory przyjedzie na miejsce i wykona ekspertyze na zasadzie
co nalezalo by poprawic, ile to bedzie kosztowalo i jakie korzysci sie
osiagnie (czy wydatek sie oplaca). Czy mozecie mi polecic jakas firme
ktora to moze zrobic kompleksowo? Prosze o kontakt na mail!

Pzw,
MCC

2. Data: 2007-02-24 17:55:37

Temat: Re: 30-letni zimny dom
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-02-24 15:55, Niejaki/a MCC bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Czy mozecie mi polecic jakas firme
> ktora to moze zrobic kompleksowo?

DC rozumiem ?

> Prosze o kontakt na mail!

Zapomnij! Ale na pewno dostaniesz wiele innych propozycji na adres ktory
podales ;-)

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

3. Data: 2007-02-24 21:00:18

Od: "MCC" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 18:55, Marek Kutyla <S...@j...pl> wrote:
> [...]
>
> --
> 3M-cie sie czego chcecie !
> Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Co to jest DC?

Zawsze mozna uzyc opcji - odpowiedz autorowi jesli o to chodzi.

MCC

4. Data: 2007-02-25 05:04:06

Od: "Marcin P." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to jest DC?

audyt enetrgetyczny

5. Data: 2007-02-25 08:14:45

Od: "michalek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to jest DC?
>
> Zawsze mozna uzyc opcji - odpowiedz autorowi jesli o to chodzi.
>
> MCC

DC - DefaultCity - znaczy się "Warszawka"
Ludzie z innych miast przedstawiają się w takich okolicznościach:)

No chyba że chcesz żeby ktoś przyjechał na Twoje konto mailowe
ale wtedy to chyba komputerem a nie samochodem

zabudowy Senator
Jak odkamienić kocioł dwufunkcyjny?
kuchenka mikrofalowa - jaka?
SZABLONY DO MALOWANIA śCIAN
Przedstawiciel firm budowlanych we Francji nawiąże kontakty ze s