Meble łazienkowe na wymiar (Wrocław)

1. Data: 2007-02-24 20:41:43

Temat: Meble łazienkowe na wymiar (Wrocław)
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś kiedyś tutaj podawał namiary na firmę, bodajże w Oleśnicy, która
robi meble łazienkowe na wymiar. Za nic nie mogę teraz tego znaleźć, bo
firma miała dziwną nazwę, a na hasło "meble łzaienkowe na wymiar" nie
wiedzieć czemu wyskakują mi meble kuchenne na wymiar ;-).
Może znajdzie się dobra dusza, która przypomni albo poda namiar na inną
firmę produkującą na wymiar meble i blaty do łazienki (z Wrocławia lub
okolic).

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2007-02-24 22:49:36

Temat: Re: Meble łazienkowe na wymiar (Wrocław)
Od: "Farfotzel" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości
> [...]
> Może znajdzie się dobra dusza, która przypomni albo poda namiar na inną
> firmę produkującą na wymiar meble i blaty do łazienki (z Wrocławia lub

Nie wiem, czy o to chodziło, ale kiedyś podawałem poniższy namiar:
firma Bevel mieszcza sie w Sokołowicach - kawałek za Olesnicą
info na stronie www.bevel.pl
pozdrawiam
Farfotzel

3. Data: 2007-02-25 17:12:20

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Farfotzel napisał(a):

> Nie wiem, czy o to chodziło, ale kiedyś podawałem poniższy namiar:
> firma Bevel mieszcza sie w Sokołowicach - kawałek za Olesnicą
> info na stronie www.bevel.pl

Dokładnie o to mi chodziło! Wielkie dzięki! :-)
Czy miałeś kontakt z tą firmą? Rzeczywiście zrobią szafki na zamówienie
według życzenia i w dodatku niedrogo? Ta ich strona trochę uboga jest,
oferty właściwie nie widać. Blaty też robią?

Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2007-02-25 21:31:50

Od: "Farfotzel" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał
> [...]
> według życzenia i w dodatku niedrogo? Ta ich strona trochę uboga jest,
> oferty właściwie nie widać. Blaty też robią?

Kontakt mialem i owszem..
ich szafeczki sa u mnie w łazience i jedna wisi jeszcze w ubikacji..
sam sobie wyrysowalem jakie chce miec.. jak przyjechał koles na pomiary to
zmodyfikowal mój tok myslenia (w pozytywna strone)..
Co do niedrogo... to nie wiem.. nie porównywałem..
ale jakosciowo i usługowo super..
była drobna rysa na froncie pod lakierem jakims dlugopisem czy czyms, którą
przyuważyłem na drugi dzien po montazu.. odesłałem im te jedne drzwiczki na
ich koszt...bez problemu poprawili, wymienili, odesłali...
co do blatów to nie wiem.. u mnie sie takowy nie zmieścił...

jedno czego żałuje...
to to, ze nie robia mebli kuchennych... a szkoda bo proponowałem im
zrobienie...
niestety nie maja czasu na przekwalifikowanie sie..

pozdrawiam i polecam..
Farfotzel

30-letni zimny dom
zabudowy Senator