3City Ostrzegam sklep DobreMeble-Cieszynskiego

1. Data: 2008-02-29 11:51:15

Temat: 3City Ostrzegam sklep DobreMeble-Cieszynskiego
Od: "Desperado" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dobre Meble'' na Chełmie=WIELKA FARSA!!
Jeśli meble to nie tam!. Zamówione były w lipcu a do tej pory nie można sie
doczekać końca realizacji zamówienia.
Nie każdemu może przeszkadzać to,ze brakuje frontu do zmywarki,czy blatu do
półki bądź szyby do drzwiczek-nam niestety tak! W małym mieszkaniu widać
wszystkie niedociagniecia.Ale trudno.Za pierwszym razem może sie zdarzyć, no
bywa. Zamontowano je we wrzesniu,wiec spoko zaczekamy te kolejne 3 tyg.na
dokonczenie,w końcu i tak jeszcze tam nie mieszkamy.Tyle,ze z 3 tyg. zrobiło
sie 8!! Dawno zapomnieliśmy o przeprowadzce ,a brakujących elementów jak nie
było tak nie było! Koniec końców doczekaliśmy sie blatu i frontu na kilka
dni przed sylwestrem!!! Szyby w drzwiczkach nadal nie ma!!! Dlaczego??
Pytanie o to kierowniczki sklepu (zresztą po raz setny) wiąże sie z
wysłuchaniem takiej o to kwestii:''To państwo nie wiedzieliscie,ze fabryka
nie produkuje takich szyb?!!!'' (powiedziała nam to w połowie stycznia jak
znowu się domagaliśmy końca tej zabawy).Najlepsze jest to,ze wszystko
zamówiliśmy w tym sklepie, z materiałów jakie sa tam dostępne! (także tą
nieszczęsna szybę:(.
Sklep,a raczej jego szefostwo jest niezwykle niesłowne. Nie liczcie na to,
że skoro mówią ,że zadzwoniła to tak będzie, bo NIE BEDZIE!! Kierowniczka
sprawia wrażenie, jakby się wczoraj urodziła i nie bardzo jeszcze wie co tam
robi,a szef? no cóż ,po pewnym czasie zacznie wyłączać komórkę jak będziecie
się dopominać o swoje.
Także wybór należy do Was. Ja szczerze NIE POLECAM!

Pozdr.
Desperado

2. Data: 2008-03-01 12:13:52

Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Desperado napisał(a):
> [...]
> się dopominać o swoje.
> Także wybór należy do Was. Ja szczerze NIE POLECAM!

I słusznie - kiepskie firmy, ktore zaczynaja olewac klientow - niech gniją!

Grzegorz Brycki

licznik wody a pierwsze szczytanie zużycia
Okna P4 + alarm itp
Rolety zewnetrzne - Sląskie
Garnki Philipiak a zmywarka?
wykladzina w kuchni: jak prygotować betonowe podłoże ?