500 zł na dziecko

151. Data: 2015-10-31 16:15:49

Temat: Re: 500 zł na dziecko
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Oct 2015 15:00:22 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

-pacjenta/stomatolo
-nfz_38311.html"

> Widac, ze nic nie zrozumiałas...
> Zwroc uwage na co narzekał glob...

Nie czytam globa. Tj sporadycznie - kiedy akurat trafię na niego w
adroidzie, bo tam nie wiem, jak zablokować.
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

152. Data: 2015-10-31 16:24:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Oct 2015 16:15:49 +0100, Ikselka napisał(a):

-pacjenta/stomatolo
-nfz_38311.html"

> Nie czytam globa. Tj sporadycznie - kiedy akurat trafię na niego w
> adroidzie, bo tam nie wiem, jak zablokować.

...ale się dowiem. leniwa jestem.

153. Data: 2015-10-31 18:08:30

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-31 16:00, obywatel Budzik uprzejmie donosi:

A dla jakiego to/takiego wywiad ten?

fucktycznie

154. Data: 2015-10-31 18:12:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik glob r...@g...com ...

> To utopia co twierdzisz, bo nawet urzędnicy nie mają pojęcia o prawie,
> bo tak skomplikowali, więc jak ma zwyczajny człowiek ma znać się na
> wszystkim. ?

Nikt nie twierdzi ze masz sie znac na wszystkim.
Natomiast swiadomosc koniecznosci dbania o własne zdrowie... No wybacz...

> Obowiązkiem państwa przez to że płacimy podatki, jest nam
> organizować ulice, szpitale, lekarzy, a nie na własną rekę budować
> ulice, czy szpitale, czy płacić i szukać lekarzy. Państwo za PO
> jakby zapomniało że składa się z ludzi i oni płacąc podatki,
> oczekują organizacji im podstawowych rzeczy jak lekarze, szpitale,
> czy dentyści w szkole. Ale jak uważasz się za chłopa
> pańszczyźnionego, który robi i baty dostaje, to co ja mogę.?

Z takim podejsciem to bedziesz ciagle chodził z osrana dupa, bo sie
podetrzec sam nie bedziesz umiał...

Lekarzy masz zoganizaowanych. Masz. Ty po prostu nie wiesz, ze trzeba zeby
raz na rok skontrolować... Zenada.

Co prawda Ikselka niezadowolona z dentysty, bo nie tego ma na NFZ do
ktorego chodzi ale z drugiej strony dziwie sie ze w ogole korzysta z
lekarzy, bo przeciez ona jest zwolenniczna naturalnego procesu leczenia...

Czy ty nie rozumiesz że państwo ma też obowiązki, w demokracji państwo ma tylko
obowiązki wobec obywatela. Ty tu opisujesz Feudalizm, chłopek pracuje u pana, a jak
nie mieli co do gara włożyć, to na własną ręke, przez jedną trzecią roku trawę jedli,
bo pan nie poczuwał się że chłop ma jakiej prawa, chłop jest dla pana, a nie pan dla
chłopa. Jak tak spojrzysz na państwo polskie to dziwnym trafem chłop ma tylko
obowiązki, a państwo wypina dupę, pod każdym kątem i ty twierdzisz że trzeba mieć
świadomość, jak zostałeś oszukany z podatku i zgadzasz się na własną ręke szukać
ładnej łąki?

Dlatego pis wygrał, bo głosowali ludzie nawet liberalni na pis, przez to olewanie i
żadnych środków jak mieszkania komunalne pod wynajem, gdzie na zachodzie budują dla
ludzi. A u nas tylko kredyty i niewolnicy banku, lub za mało zarabia nawet na kredyt,
bo państwa nie ma. Tak samo jest z tym dentystą w szkole, wysyłanie szukać ładnej
łąki to hipokryzja.

155. Data: 2015-10-31 22:00:00

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qrczak q...@q...pl ...

> A dla jakiego to/takiego wywiad ten?

Mowia, ze dobrze zaczac dyskusję zartem. Skonczyc czasami tez.

158. Data: 2015-10-31 22:00:01

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Oczywiście, że nie.

Dlaczego?

156. Data: 2015-10-31 22:00:01

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Nie czytam globa. Tj sporadycznie - kiedy akurat trafię na niego w
> adroidzie, bo tam nie wiem, jak zablokować.

No to skoro nie wiesz o czym dyskusja to... poikselkowałas...

157. Data: 2015-10-31 22:00:01

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> Czy ty nie rozumiesz że państwo ma też obowiązki

Ale na czym te obowiązki maja polegac?
Na tym, ze bedzie mi polityk mówił kiedy mam isc do dentysty? Nie róbmy z
siebie debili...
Panstwo daje mozliwosc, zapewnia dentyste, czego jeszcze chcesz?

159. Data: 2015-10-31 22:05:03

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2015 o 22:00, Budzik pisze:
> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Dlaczego?

Dentysta mógłby być nawet w pełni płatny. W końcu chodzi się do niego od
czasu do czasu i lepiej jemu płacić niż jakieś składki zdrowotne.
Gorzej ma się sprawa z innymi lekarzami, bo albo ma człowiek szczęście i
nie zachoruje albo choroba może pochłonąć 100 tys. więc kto nie chce
grać w grę, w której tak wiele się przegrywa lepiej niech się ubezpiecza.
Więc: dentystę można od zaraz całkowicie sprywatyzować, ale innych
lekarzy nie, potrzebna składka zdrowotna.

160. Data: 2015-10-31 22:14:15

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]

siebie debili...
Panstwo daje mozliwosc, zapewnia dentyste, czego jeszcze chcesz?

Nie daje właśnie, bo powinien towarzyszyć w każdej szkole, państwo nakazuje szukać na
własną ręke. Tak samo jest z epidemią gruźlicy, za komuny co pół roku miałeś
przymusowo prześwietlić płuca, teraz na własne życzenie i mamy epidemie gruźlicy.

Polska NIE dla Muzułmanów!
Muslim, Muslim Über Alles!
NASZA KWOTA wypełniona.
Cenzura