500 zł na dziecko

1. Data: 2015-10-27 08:04:14

Temat: 500 zł na dziecko
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest niepotrzebne, mam nadzieję że nie zostanie zrealizowane. Bo to jest
niesprawiedliwe zabieranie tym co nie mają dzieci i dawanie tym co mają.

2. Data: 2015-10-27 08:12:29

Temat: Re:500 zł na dziecko
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony <z...@j...pl> Wrote in message:
> jest niepotrzebne, mam nadzieję że nie zostanie zrealizowane. Bo to jest
> niesprawiedliwe zabieranie tym co nie mają dzieci i dawanie tym co mają.

Zostanie zrealizowane. Zamiast Ci zabierać na Muslimów zabiorę Ci
na polskie dzieci. Nie masz dzieci - to Ty żerujesz na
społeczeństwie, na Twoją emeryturę pracują teraz czyjeś
dzieci.
--
XL

3. Data: 2015-10-27 08:47:23

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.10.2015 o 08:12, XL pisze:
> Zostanie zrealizowane. Zamiast Ci zabierać na Muslimów zabiorę Ci
> na polskie dzieci. Nie masz dzieci - to Ty żerujesz na
> społeczeństwie, na Twoją emeryturę pracują teraz czyjeś
> dzieci.

To jest zwykłe złodziejstwo; jeden pracuje i musi dawać na rodzinę
alkoholika, który się tylko rozmnaża.

4. Data: 2015-10-27 08:53:33

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.10.2015 o 08:12, XL pisze:
> Zostanie zrealizowane. Zamiast Ci zabierać na Muslimów zabiorę Ci
> na polskie dzieci.

Twierdzisz że masz dzieci tylko dla pieniędzy?

5. Data: 2015-10-27 09:29:18

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na polskie dzieci. Nie masz dzieci - to Ty żerujesz na
> społeczeństwie, na Twoją emeryturę pracują teraz czyjeś

Czyli ciężko pracujący człowiek ma płacić po 108 tysięcy złotych na
czyjegoś bachora?

6. Data: 2015-10-27 10:00:21

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> Zostanie zrealizowane. Zamiast Ci zabierać na Muslimów zabiorę Ci
> na polskie dzieci. Nie masz dzieci - to Ty żerujesz na
> społeczeństwie, na Twoją emeryturę pracują teraz czyjeś
> dzieci.

Oczywiście ze zostanie zrealizowane.
PiS nie pozwoli sobie na to aby sztandarowy postulat poszedł w zapomnienie.

Jest oczywiście pare ale:
- nie dla wszystkich dzieci a tylko dla tych co sie dopiero urodzą
- nie na kazde a tylko dla tych co i tu sie cos wymysli...
itd itp.

Ale zapewne wyborcy o tym wiedza :)

7. Data: 2015-10-27 12:00:22

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zdumiony z...@j...pl ...

> Czyli ciężko pracujący człowiek ma płacić po 108 tysięcy złotych na
> czyjegoś bachora?

Nie uprawiaj demagogii.
Przeciez ten co ma dziecko tez pracuje i tez płaci podatki.
Mało tego - to dziecko w przyszłosci tez bedzie płacic a Twoje nie bedzie.

Chyba nikt nie dyskutuje z koniecznoscia wspomagania demografii...

8. Data: 2015-10-27 12:01:56

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.10.2015 o 12:00, Budzik pisze:
> Nie uprawiaj demagogii.
> Przeciez ten co ma dziecko tez pracuje i tez płaci podatki.
> Mało tego - to dziecko w przyszłosci tez bedzie płacic a Twoje nie bedzie.

Ten co ma dzieci to jemu płacą a nie on płaci. To jest po prostu
zabieranie tym, którzy nie mają i dawanie za nic innym.

9. Data: 2015-10-27 13:39:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony <z...@j...pl> Wrote in message:

> Ten co ma dzieci to jemu płacą a nie on płaci. To jest po prostu
> zabieranie tym, którzy nie mają i dawanie za nic innym.

Powiem tak: nie rozumiesz prostych rzeczy, tym bardziej płać. Od
głupoty należy się podatek. Tak to traktuj, będzie Ci
lżej.
--
XL

10. Data: 2015-10-27 13:42:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> Wrote in message:
> [...]
> - nie dla wszystkich dzieci a tylko dla tych co sie dopiero urodzą
> - nie na kazde a tylko dla tych co i tu sie cos wymysli...

To się okaże - ja słyszę wyraźnie, że na 2, 3 i następne. Także że
nie jest to jedyny punkt w programie prorodzinnym, a to jest
kluczowe.
--
XL

Polska NIE dla Muzułmanów!