500 zł na dziecko

11. Data: 2015-10-27 14:00:02

Temat: Re: 500 zł na dziecko
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zdumiony z...@j...pl ...

> Ten co ma dzieci to jemu płacą a nie on płaci. To jest po prostu
> zabieranie tym, którzy nie mają i dawanie za nic innym.

A dlaczego ten co ma dziecko nie płaci podatków?

12. Data: 2015-10-27 14:18:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-27 o 09:29, zdumiony pisze:

> Czyli ciężko pracujący człowiek ma płacić po 108 tysięcy złotych na
> czyjegoś bachora?

Ten, który ma "bachora" nie dość, że płaci podatki, to jeszcze haruje na
to dziecko, które w przyszłości będzie pracować na _Twoją_ emeryturę czy
rentę. Pominę już matki, które nie dość, że często harują, to jeszcze
potem same będą miały niższe emerytury, ze względu na urlop wychowawczy.

Ewa

13. Data: 2015-10-27 14:41:11

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.10.2015 o 14:18, FEniks pisze:
> [...]
> rentę. Pominę już matki, które nie dość, że często harują, to jeszcze
> potem same będą miały niższe emerytury, ze względu na urlop wychowawczy.

500 zł na dziecko sprawia że kto inny haruje ciężko na "bachora" a nie
rodzice.

14. Data: 2015-10-27 15:04:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Oct 2015 08:53:33 +0100, zdumiony napisał(a):

> Twierdzisz że masz dzieci tylko dla pieniędzy?

Moje dzieci jak na razie pracują na _Twoje_ pieniądze.
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

15. Data: 2015-10-27 15:09:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Oct 2015 14:18:15 +0100, FEniks napisał(a):

> [...]
> rentę. Pominę już matki, które nie dość, że często harują, to jeszcze
> potem same będą miały niższe emerytury, ze względu na urlop wychowawczy.

Głupota nie boli - już mu to pisałam, niech traktuje to, co płaci na czyjeś
dzieci, jako podatek od swojej głupoty.

16. Data: 2015-10-27 15:16:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Oct 2015 14:41:11 +0100, zdumiony napisał(a):

> 500 zł na dziecko sprawia że kto inny haruje ciężko na "bachora" a nie
> rodzice.

A ten w kółko. Ty, durniu, nie wiesz, że te 500 zł to kropla w morzu
potrzeb. A pomyślałeś, kto Cię będzie utrzymywał i za co, kiedy zalegniesz
w szpitalu? Co wtedy? - pewnie eutanazja?

17. Data: 2015-10-27 15:47:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-27 o 14:41, zdumiony pisze:

> 500 zł na dziecko sprawia że kto inny haruje ciężko na "bachora" a nie
> rodzice.

Ja akurat nie jestem zwolenniczką powszechnego rozdawnictwa, ale to nie
zmienia faktu, że Twoja "logika" demograficzna jest zupełnie od czapy.

Zdecydowanie jestem za tym, żeby zwalniać ludzi z części podatku w
związku z posiadaniem dziecka, czy rezygnacją z pracy jednego z
małżonków. Zamiast zabierać, a potem łaskawie oddawać.

Ewa

18. Data: 2015-10-27 15:55:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Oct 2015 15:47:46 +0100, FEniks napisał(a):

> [...]
> związku z posiadaniem dziecka, czy rezygnacją z pracy jednego z
> małżonków. Zamiast zabierać, a potem łaskawie oddawać.

A jasne, że tak. Ja idę nawet dalej - powiedzmy do 5 lat płacić rodzicowi
wychowującemu dziecko minimalną krajową i zwolnić=refundować w tym czasie
ZUS - bo wtedy rodzic nie miałby dziury w karierze składkowej. Dziś
posiadanie dziecka w Polsce to istny heroizm!

19. Data: 2015-10-27 16:00:21

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> To się okaże - ja słyszę wyraźnie, że na 2, 3 i następne. Także że
> nie jest to jedyny punkt w programie prorodzinnym, a to jest
> kluczowe.

Widze ze kogo spytać to cos innego mowi...
Jakie to wygodne.
PO miało algorytm wyznaczania nowego podatku (z likwidacją ZUS...) SIC
PiS ma program 500zł na dziecko co wcale nie oznacza 500zł na dziecko tylko
albo 250zł na dziecko albo albo...

I obie partie zebrały ponad 60% głosów...

Co za ciemnogród...

20. Data: 2015-10-27 16:02:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Oct 2015 15:55:06 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> ZUS - bo wtedy rodzic nie miałby dziury w karierze składkowej. Dziś
> posiadanie dziecka w Polsce to istny heroizm!

KRUS na ten przykład refunduje rodzicowi (ojcu lub matce) zajmującemu się
dzieckiem do 3 lat większość składki. Oczywiście na wniosek, nie z
automatu. No przynajmniej to.

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice