500 zł na dziecko

21. Data: 2015-10-27 16:03:57

Temat: Re: 500 zł na dziecko
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Oct 2015 15:00:21 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik XL i...@g...pl ...

> Widze ze kogo spytać to cos innego mowi...
> Jakie to wygodne.
> PO miało algorytm wyznaczania nowego podatku (z likwidacją ZUS...) SIC
> PiS ma program 500zł na dziecko co wcale nie oznacza 500zł na dziecko tylko
> albo 250zł na dziecko albo albo...
>
> I obie partie zebrały ponad 60% głosów...
>
> Co za ciemnogród...

Na kogo głosowałeś?
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

22. Data: 2015-10-27 16:17:14

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-27 o 16:02, Ikselka pisze:

> KRUS na ten przykład refunduje rodzicowi (ojcu lub matce) zajmującemu się
> dzieckiem do 3 lat większość składki. Oczywiście na wniosek, nie z
> automatu. No przynajmniej to.

KRUS to jednak bandytyzm. Niesprawiedliwie refunduje _tylko_ jednym ze
składek innych matek o ojców.

Ewa

23. Data: 2015-10-27 16:22:08

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.10.2015 o 15:04, Ikselka pisze:
> Moje dzieci jak na razie pracują na _Twoje_ pieniądze.

Nie pieprz głupot. Ja pracuję na swoją emeryturę, Twoje dzieci na swoją,
chyba że twierdzisz że nie dostaną emerytury?

24. Data: 2015-10-27 16:23:18

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.10.2015 o 15:16, Ikselka pisze:
> A ten w kółko. Ty, durniu, nie wiesz, że te 500 zł to kropla w morzu
> potrzeb. A pomyślałeś, kto Cię będzie utrzymywał i za co, kiedy zalegniesz
> w szpitalu? Co wtedy? - pewnie eutanazja?

"kropla w morzu"? Niektórzy mają tyle renty, troje dzieci to 1500 zł, a
10-ro to niezły dochód 5000

25. Data: 2015-10-27 16:24:35

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.10.2015 o 15:55, Ikselka pisze:
> [...]
> ZUS - bo wtedy rodzic nie miałby dziury w karierze składkowej. Dziś
> posiadanie dziecka w Polsce to istny heroizm!

Teraz będzie heroizm dla tego który nie ma dzieci, a płaci na czyjeś.

26. Data: 2015-10-27 16:25:42

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.10.2015 o 15:09, Ikselka pisze:
> Głupota nie boli - już mu to pisałam, niech traktuje to, co płaci na czyjeś
> dzieci, jako podatek od swojej głupoty.

Alkoholik z 10 dziećmi, ten jest dopiero mądry!

27. Data: 2015-10-27 16:26:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
W dniu 2015-10-27 o 16:02, Ikselka pisze:
- pokaż cytowany tekst -
Religia to jednak bandytyzm. Niesprawiedliwie refunduje _tylko_ jednym ze
składek innych matek o ojców.

28. Data: 2015-10-27 16:27:54

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.10.2015 o 16:17, FEniks pisze:
> KRUS to jednak bandytyzm. Niesprawiedliwie refunduje _tylko_ jednym ze
> składek innych matek o ojców.

KRUS jest lepszy niż ZUS

29. Data: 2015-10-27 16:40:24

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-27 08:47, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

To pij.

30. Data: 2015-10-27 16:41:54

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-27 14:00, obywatel Budzik uprzejmie donosi:
> Użytkownik zdumiony z...@j...pl ...

> A dlaczego ten co ma dziecko nie płaci podatków?

Bo z wcześniej poczynionego przez zdumionego założenia jest pijakiem i
darmozjadem.

Polska NIE dla Muzułmanów!
Muslim, Muslim Über Alles!
NASZA KWOTA wypełniona.