500 zł na dziecko

191. Data: 2015-11-04 04:00:36

Temat: Re: 500 zł na dziecko
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> To postuluj o niezapinanie pasów i że przepisy są zbyt idiotyczne dla
> ciebie, każdy kierowca przecież wie jak jechać. Oddajmy ruch
> samochodowy w ręce kierowców. I będziesz miał stan taki jaki zrobiono
> z medycyną w polsce, że co chwila epidemie, głupota chodzi do szamanów
> lub zwalcza szczepienia, bo tak trudno zrozumieć że płacisz i państwo
> ma zapewnić ci profilaktykę medyczną i znaki drogowe.

W zacietrzewieniu nie rozumiesz co pisze?
Czy ja mówie, ze obowiązkowe zapinanie pasów to coś złego?

Ja np. płace i wymagam aby panstwo dbało o moją aktywnosc fizyczna bo jak
wiadomo - ruch to zdrowie.
Darmowe sale gimnastyczne, siłownie i baseny dla wszystkich! A co! Jak
szaleć to szaleć!
A na basen trzeba jakoś dojechać... Darmowa komunikacja dla wszystkich!
A w domu tez powinno być ciepło bo inaczej mozna sie przeziebić. Darmowe
ogrzewanie dla wszystkich domów!
A co!

192. Data: 2015-11-04 04:00:40

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> No jakoś siedział.

To jest Twój argument?

193. Data: 2015-11-04 05:03:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
> [...]

A na basen trzeba jakoś dojechać... Darmowa komunikacja dla wszystkich!
A w domu tez powinno być ciepło bo inaczej mozna sie przeziebić. Darmowe

Nie ty piszesz jestem chłop pańszczyźniany, a co to panoczku jest państwo, zawracanie
głowy tylko.
Państwo nie ma prawa ciebie niańczyć ale ma obowiązki bo płacisz podatki, za tą kasę
z dentystów kler ma emerytury, a dzieci próchnicę, czyli kler powyrywał dzieciom zęby
.

194. Data: 2015-11-04 08:15:40

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Akurat. Gabinet ma być w szkole, a nie kilometry od.

E tam. Jak moje Młode były małe, mieliśmy w ośrodku takiego fantastę
dentystę, który miał misję. Dogadał się z dyrekcją szkoły, że przynajmniej
będzie przeprowadzał kontrolę uzębienia i dawał karteczki rodzicom, co u
kogo należy zrobić. No i dzieciaki latały stadami na wycieczki do ośrodka
(jeśli rodzice wyrazili zgodę).
.

195. Data: 2015-11-04 08:17:45

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> No jakoś siedział. Owszem, nie we wszystkie dni tygodnia.

Ja dziekuję. Takiej psychopatki, jak mieliśmy w szkolnym gabinecie, to
uchowaj Boże. Efekt odwrotny do zamierzonego, bo po wizycie u niej, to chyba
żadne dziecko dobrowolnie do dentysty nie poszło.

196. Data: 2015-11-04 12:46:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Nov 2015 03:00:40 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> To jest Twój argument?

A wygląda?
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

197. Data: 2015-11-04 12:47:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 04 Nov 2015 08:15:40 +0100, krys napisał(a):

> [...]
> kogo należy zrobić. No i dzieciaki latały stadami na wycieczki do ośrodka

Jeszcze z liceum pamiętam gabinet w szkole. NIKT tam nie chodził, z wezwań
się śmiano. Zamknęli.

198. Data: 2015-11-04 12:48:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 04 Nov 2015 08:17:45 +0100, krys napisał(a):

> Ja dziekuję. Takiej psychopatki, jak mieliśmy w szkolnym gabinecie, to
> uchowaj Boże. Efekt odwrotny do zamierzonego, bo po wizycie u niej, to chyba
> żadne dziecko dobrowolnie do dentysty nie poszło.

Dlatego mówię, że najgorszy element tam pracował.

199. Data: 2015-11-04 12:54:18

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Akurat. Gabinet ma być w szkole, a nie kilometry od. Przynajmniej tak było
> kiedyś. I byle co w nim - z tytułem lekarza dentysty. Rozwiercało toto
> [...]

Byle ubyteczek? :-) Widzę że na dentystyce też się znasz jak na chemii?

200. Data: 2015-11-04 12:55:41

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze z liceum pamiętam gabinet w szkole.
> NIKT tam nie chodził, z wezwań się śmiano. Zamknęli.

A potem jak już poszli po latach, to ubytki wielkości grochu po ataku
próchnicy :-))

Polska NIE dla Muzułmanów!
Muslim, Muslim Über Alles!
NASZA KWOTA wypełniona.