500 zł na dziecko

171. Data: 2015-11-01 19:38:57

Temat: Re: 500 zł na dziecko
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik glob r...@g...com ...

> Nie daje właśnie, bo powinien towarzyszyć w każdej szkole, państwo
> nakazuje szukać na własną ręke. Tak samo jest z epidemią gruźlicy, za
> komuny co pół roku miałeś przymusowo prześwietlić płuca, teraz na
> własne życzenie i mamy epidemie gruźlicy.

Jaja sobie robisz. W kazdej szkole? Po co? I dlaczego nie w kazdej
biedronce?
Ale jak sie jest osłem i szukanie dentysty to dla kogoś problem to
rzeczywiście zycie moze byc ciezkie...
No ale skoro dla ciebie wzorem dobrze działającej służby zdrowia sa czasy
minione...

Dlatego że ludzi koniem do lekarza nie zaciągniesz i to wiadomo oddawna, nie pomoże
edukacja, tylko kontrola zdrowia, zdającego sobie sprawę z zagrożeń państwa,
pozostawienie zdrowia na własną rękę to olanie zdrowia. Dlatego masz epidemie za
epidemią, bo to chipokryzja aby odwoływać się do pacjenta gdy chodzi o zdrowie.

172. Data: 2015-11-01 19:45:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
- ukryj cytowany tekst -
Dnia Sun, 1 Nov 2015 10:00:49 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> [...]
> rzeczywiście zycie moze byc ciezkie...
> No ale skoro dla ciebie wzorem dobrze działającej służby zdrowia sa czasy

Debil nie wie, jak szkodliwe są częste prześwietlenia. jako nauczycielka
musiałam wykonywac je co pół roku przez 19 lat pracy. 38 ogromnych dawek!
Powinnam zaskarżyć Państwo Polskie o to.

Oczywiście że nie pozwolono jej roznosić gruźlicy.

173. Data: 2015-11-01 22:51:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-01 o 16:10, Qrczak pisze:
> Nie mam na czym. Ostatni stołek poszedł za pół litra.

To przynajmniej było hucznie jak należy!

Ewa
--
Sto lat! Sto lat!

174. Data: 2015-11-01 22:54:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-01 o 17:01, Ikselka pisze:

> Pooowie, pooowie - zupełnie jak ten tam, noblista, Litwin

Tia, na Księżycu może jeszcze i Marsjanin...

Ewa

175. Data: 2015-11-02 00:00:47

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]
> olanie zdrowia. Dlatego masz epidemie za epidemią, bo to chipokryzja
> aby odwoływać się do pacjenta gdy chodzi o zdrowie.

Czyli co?
Mandaty za brak corocznych wizyt u dentysty?
Dlaczego tylko w szkołach? A co z dorosłymi?

176. Data: 2015-11-02 00:03:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Nov 2015 23:00:47 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik glob r...@g...com ...

> Czyli co?
> Mandaty za brak corocznych wizyt u dentysty?
> Dlaczego tylko w szkołach? A co z dorosłymi?

A dorosłym to w zęby i po problemie 3-]
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

177. Data: 2015-11-02 04:18:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]

Czyli co?
Mandaty za brak corocznych wizyt u dentysty?
Dlaczego tylko w szkołach? A co z dorosłymi?

Jak to co , był dentysta w szkole i nas wzywali co miesiąc na kontrolę, lub ktoś
dziurawy miał robione zęby. Jak się nie podobało, to zaświadczenie od prywatnego
dentysty przynosiłeś i już nie wzywano. Biedne dzieci za to miały porządne zęby.
Jeśli chodzi o gruźlicę, to jest choroba śmiertelna i za długo noszona jest
niewyleczalna i zaraźliwa, tak więc zakład pracy wysyłał na badania czy pracownik się
wogóle nadaje co pół roku i jak coś wyskoczyło, to miałeś już pomoc. I to było dobre
bo teraz do tramwaja wsiadasz i wysiadasz z gruźlicą, bo nie można liczyć na
dorosych, bo ludzie jak boli to może przyjdzie, albo pobiegnie do jakiegoś szamana
itd. Tak więc jak widzisz i dzieci i dorośli mieli profilaktykę zdrowia.

178. Data: 2015-11-02 19:00:43

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]
> nie można liczyć na dorosych, bo ludzie jak boli to może przyjdzie,
> albo pobiegnie do jakiegoś szamana itd. Tak więc jak widzisz i dzieci

Nie odpowiedziałes na pytanie - co z dentystą dla dorosłych?

179. Data: 2015-11-02 19:44:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]
> i dorośli mieli profilaktykę zdrowia.

Nie odpowiedziałes na pytanie - co z dentystą dla dorosłych?

Odpowiedziałem, ale ty nie łapiesz że państwo wali ciebie w dupę, ty uważasz walenie
w dupę za normalność, jak chłop pańczyźniany, bo jak dziecko przez kilkaście lat jest
kontrolowane dentystycznie to jednak wyrobi to nawyk dbania o zęby jak już będzie
dorosłe.

180. Data: 2015-11-02 21:00:33

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]
> dziecko przez kilkaście lat jest kontrolowane dentystycznie to jednak
> wyrobi to nawyk dbania o zęby jak już będzie dorosłe.

Dokładnie odwrotnie - wyrobi nawyk ze ktos podstawi pod twarz zamiasy
wrobic nawyk ze trzeba dbac o własne zdrowie.
Ja miałem dentyste w szkołach i jedyne co z tego wyniosłem to wspomnienie
kiepskiej jakosci gabinetów.

Polska NIE dla Muzułmanów!
Muslim, Muslim Über Alles!
NASZA KWOTA wypełniona.