7 toksycznych treści wychowania katolickiego

1. Data: 2022-12-12 08:34:51

Temat: 7 toksycznych treści wychowania katolickiego
Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

"problem z Kościołem katolickim nie polega na tym, że piękną religię
miłości niszczą pazerni księża zaangażowani w politykę. Przemoc,
przekraczanie granic, to nie dewiacja, w którą wpadł główny nurt
kościoła w Polsce, ale porządek wprost wynikający z dogmatów tej
instytucji. "

https://oko.press/7-toksycznych-tresci-wychowania-ka
tolickiego-krzywda-ktora-boli-tak-ze-rozpieprza-od-s
rodka

Bardzo ciekawe przemyślenia.

--
pzdr
Roman

2. Data: 2022-12-14 16:47:24

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-12-12 o 08:34, Roman Tyczka pisze:
> [...]
> instytucji. "
>
> https://oko.press/7-toksycznych-tresci-wychowania-ka
tolickiego-krzywda-ktora-boli-tak-ze-rozpieprza-od-s

To nie przemyślenia a lewacka propaganda w najczystszej postaci.

za Wiki:

"Serwis OKO.press został uruchomiony 15 czerwca 2016 przez Fundację
Ośrodek Kontroli Obywatelskiej ,,OKO", założoną 10 marca 2016 przez
Helenę Łuczywo, Seweryna Blumsztajna, Jacka Rakowieckiego, Jana
Ordyńskiego i Piotra Pacewicza[3], przy wsparciu: Agory, wydawcy ,,Gazety
Wyborczej", spółki Polityka i osób prywatnych"

3. Data: 2022-12-14 20:17:35

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 14.12.2022 16:47, t-1 wrote:

tolickiego-krzywda-ktora-boli-tak-ze-rozpieprza-od-s
rodka

> To nie przemyślenia a lewacka propaganda w najczystszej postaci.

Miałem podobne przemyślenia jako nastolatek, pewnie ja tą lewacką
propagandę zainspirowałem, nie? :-)
Czasem warto się zastanowić nim się gównem cokolwiek obrzuci,
bezrefleksyjność gorsza od faszyzmu.

--
pzdr
Roman

Upadek Babilonu, akt przedostatni, scena 69, Masowe odchodzenie z bagna
PE - dzieje się ?
A tam, biorę wolne :)
link do filmu Jerzy Gołaszewski
Pozytywy postpandemiościemne?