8 Marca

1. Data: 2005-03-09 12:14:14

Temat: Re: 8 Marca
Od: Jerzy Kozłowski <j...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):
> Użytkownik "Jerzy Kozłowski" <j...@o...org.pl>
>
> Przeczytalem "smakujcie" i tego bede sie trzymal....
>
> Jakie zatem wolisz: gorzkie, słone, słodkie, kwaśne czy [...] znaczy się
> ostre?
> ;-)
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

nie wazny jest smak, wazne smakowanie....:-))
Jerzy

1. Data: 2005-03-09 14:11:11

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ===
> Wszystkiego najlepszego.
>
> Wczoraj na PRII puszczali ś.p. W. Gomułkę:
> "W tym dniu składam wam serdeczne życzenia od wszystkich towarzyszy. Niech
> żyją kobiety polskie! Niech żyje socjalizm! Niech żyje Partia!"
>
> Jak widać panowie nie zawodzą.
> waldek
> ===
> A , za niecałe 5 lat "Swięto Kobiet" będzie obchodziło okragły jubileusz. Sto
lat ! Areta

1. Data: 2005-03-09 16:59:52

Od: "dżdżownica" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aretkka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> lat ! Areta

A mówią, że to wymysł komuny.
d.

1. Data: 2005-03-09 21:42:55

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżdżownica" <M...@o...pl>
> Użytkownik "Aretkka" <a...@p...onet.pl>
> jubileusz. Sto
> >
> A mówią, że to wymysł komuny.
> d.

I dobrze mówią, święto było wymysłem komuny.
Sprowadzało się to do cmok-goździk-rajstopy itd., itp.

Natomiast ...
"International Women's Day
Celebration of the women's liberation movement.
Anniversary of a demonstration in New York in 1857 when American women
protested conditions in the textile and garmet industries."

... to Dzień Kobiet [= feministek] i nie wiem czy mężczyźni powinni się
z tego cieszyć.
--
Pozdrawiam przekornie, Jerzy

1. Data: 2005-03-10 09:22:53

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jubileusz. Sto
> >
> A mówią, że to wymysł komuny.
> d.
> --------
W 1909 roku MDK po raz pierwszy był obchodzony w USA. Dwa lata później święto
przyjęło się w Europie. Areta
P.s. " A mówią....", którz to są , ci oni ?. Czyżby "Koło........ trzymajace
władze"?

Mielone mieso z indyka
z jakimi warzywami pierogi?
Empanadas - dzielę się przepisem :)
schab faszerowany w galarecie
Blok - taki jak tradycyjny tzn zapamiętany przeze mnie z dzieciństwa ????